SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
nog 4 mensen erbij en ik doe lief met je mee.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:02 schreef Susi het volgende:
[..]
Als je overigens nog wil co-SL-en...
Reken er maar niet op.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:25 schreef Syb-rund. het volgende:
Hara komt zo met eigen materiaal, die doet alles om MIS maar boven water te houden
Mij lijkt het wel leuk om die nieuwe te proberenquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nog 4 mensen erbij en ik doe lief met je mee.
gaan we overigens de eh nieuwe editie proberen? (die met die italianen etc)
quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:47 schreef Wisheh het volgende:
Waar zijn die tieten nou dan? Ik klik niet voor niks in dit subforum waar ik nog nooit ben gekomen
Meedoen, dan krijg je ze pas.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:47 schreef Wisheh het volgende:
Waar zijn die tieten nou dan? Ik klik niet voor niks in dit subforum waar ik nog nooit ben gekomen
Als je een ronde mee hebt gedaan, krijg je als bedankje hara's tietjes te zienquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:47 schreef Wisheh het volgende:
Eeuuhh, waarmee ook alweer?quote:
Ik denk dat die inderdaad eerder gaar plaatsvinden dan een nieuwe ronde, the game plain, zeg maar.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De FOK!maffiaorgy die dit weekend gepland staat natuurlijk
Ja ik zal mijn adres en huisnummer ook nog effe gevenquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:34 schreef Isdatzo het volgende:
Zeg, PP, waar ergens in Eindhoven woon jij eigenlijk?
Wijk is genoeg hoor.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:38 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ja ik zal mijn adres en huisnummer ook nog effe geven
Half Eindhoven is Woensel. Ik woon er niet trouwens.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:51 schreef Isdatzo het volgende:
Dit ís ontopic.
Mwhehe PP woont in Woensel.![]()
Ben je wel meteen goed wakkerquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:17 schreef CaLeX het volgende:
tietuuuuuuuhhhhh
![]()
Ik stem voor de linker van Ladi en de rechter van Susi!
Ik stem voor de linker van lynda en de rechter van ladi. Zullen we anders een lijstje bijgaan houden?quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:17 schreef CaLeX het volgende:tietuuuuuuuhhhhh
![]()
Van mij mag je.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik stem voor de linker van lynda en de rechter van ladi. Zullen we anders een lijstje bijgaan houden?
Wat is er mis met mijn linker ?quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:17 schreef CaLeX het volgende:tietuuuuuuuhhhhh
![]()
weet niet, laat eens zien?quote:
Ik vraag me eerder af wat er mis is met ladi's rechterquote:
Jij weet al hoe ik er uit zie dus jij bent al voorzien. Pf.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af wat er mis is met ladi's rechter![]()
De verkozen dames mogen straks natuurlijk ook beide borsten tevoorschijn toveren.
En de laatste plaats komt er vanaf met de poedel(naakt)prijs
Maar niet van tietenquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:50 schreef Susi het volgende:
[..]
Jij weet al hoe ik er uit zie dus jij bent al voorzien. Pf.
Dat is waar, die heb je nog niet gezienquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar niet van tieten
En ladi is leuker, vandaar dat ik niet op jouw linkertiet stemde
Kul. Ladi is gewoon leuker dan jij...quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:58 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat is waar, die heb je nog niet gezien![]()
Alles wat onbereikbaar is is spannender, das ook waar
Nu ben ik gekwetstquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kul. Ladi is gewoon leuker dan jij...
We zijn het al aan het goedmaken over msnquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kom je wel troosten. Stoute Timmmmm
Eerst 2 blauwen in onze reeks, en nu een koppeltje? aaaahquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:34 schreef SiestaGuru het volgende:
Zo, net PS ontmoetZe moest overstappen op het station wat 5 min fietsen van mijn school af is, dus ik heb maar even hallo gezegd
![]()
Wel jammer dat haar volgende trein al zo snel ging...![]()
Precies, dat waren me toch een romantische 6 minutenquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Eerst 2 blauwen in onze reeks, en nu een koppeltje? aaaah
Volgende keer beter, dan sleep je haar mee naar je grot hè!?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:49 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Precies, dat waren me toch een romantische 6 minuten. Na een zoektocht naar het mysterieuze perron 15 waar zelfs ik als trouw bezoeker van het station geen weet van had, bleef er helaas te weinig tijd meer over om op mijn knieën te gaan en haar eeuwige trouw te beloven
![]()
Vind ik ook! 6 minuten is meer dan genoeg voor een eerste keerquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:53 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Volgende keer beter, dan sleep je haar mee naar je grot hè!?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vind ik ook! 6 minuten is meer dan genoeg voor een eerste keer
Toen ik het postte zag ik al dat dat op meerdere manieren geintepreteerd kon worden. Ik bedoeldevoor de eerste ontmoetingquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:58 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat het wat lastiger gaat als half Zwolle je aan staat te gapen.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:01 schreef timmmmm het volgende:
Maar dat je het zo opvatte zegt wel wat over je niet zo eerbare bedoelingen, jongeman!
Dat snap ik, zie daarvoor ook de PI van de post die jij quote. Dat betekent dat het zo serieus bedoeld isquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:06 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Dat komt eerder door het beeld wat ik van jou heb en die opmerking over die grot. Maar goed..
PI?quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat snap ik, zie daarvoor ook de PI van de post die jij quote. Dat betekent dat het zo serieus bedoeld is
Uuuhh... een zonnebrilquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:18 schreef Syb-rund. het volgende:
Hey sies, dit hier is een pi (die met de zonnebril)
Dus je hebt geen chronische koppijn? Of was dat net de uitzondering?quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:19 schreef timmmmm het volgende:
<---- PI
En ik bedoelde dus dat het zo serieus was:
sowieso met je 99% van mijn posts niet serieus opvatten.
Dat was net die ene procent, en ergens in die post stond ook vast wel iets wat niet zo serieus was.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:20 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Dus je hebt geen chronische koppijn? Of was dat net de uitzondering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:30 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben maandag nog naar buiten geweest
Maar de tandartsgaat me zo martelen, dusmoet ik weer even naar buitenJe hoeft gene uitleg te geven hoowr.. Dat maakt je posts veel te serieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toppiejoppiequote:Op donderdag 22 januari 2009 14:39 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Je hoeft gene uitleg te geven hoowr.. Dat maakt je posts veel te serieus
Ik hoop dat die van mij een beetje zachtaardig is... Nooit veel problemen gehad de laatste jaren, maar nu moet ik mijn verstandskiezen misschien maar eens laten trekkenquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:41 schreef Syb-rund. het volgende:
Mijn lieve iraanse tandarts is weg en vervangen door zo'n lompe hoer, die echt het tandsteen eraf drilt en dan stukken tandvlees meehaakt.
en met dat zuigding al dat bloed maar wegzuigen, ja dat valt niet op.
Godzijdank vind ze dat mijn gebit ''zo goed'' want dan hoef je maar 1 keer per jaar te komen, maar ws wordt het dubbel zo erg
Ja ik weet dat je dit leed kan beperken als je degelijk flost, maar ik ben lui om het bij te houden
Terecht, tandartsen zijn uitgevonden door de duivel om ons leven op aarde ook tot een hel te maken. Het gemeten leed is na die uitvinding gestegen van 20% naar 75%quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:47 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ik hoop dat die van mij een beetje zachtaardig is... Nooit veel problemen gehad de laatste jaren, maar nu moet ik mijn verstandskiezen misschien maar eens laten trekkenDie zitten veel te veel in de weg..
Ik ben bang...
Eerst dacht ik even dat je een grapje maakte...quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Terecht, tandartsen zijn uitgevonden door de duivel om ons leven op aarde ook tot een hel te maken. Het gemeten leed is na die uitvinding gestegen van 20% naar 75%
Tandartsen zijn een serieuze zaak. Daar maak ik nooit grapjes over. Vandaar die 1% speling.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:51 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Eerst dacht ik even dat je een grapje maakte...
Tot ik dit zag
[ afbeelding ]
erger. Toen gaven ze nog mee.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:00 schreef Syb-rund. het volgende:
Zeg hoe voelt dat eigenlijk als je tanden getrokken wordt, een zelfde soort gevoel als je je tanden gaat wisselen en ze als klein kind zijnde ze er zelf uittrekt?
Ik hoop er nooit achter te komen... Ik vraag liever of ze me onder narcose kunnen brengen. Ik kan veel hebben. maar dit gaat me toch even een stapje te verquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:00 schreef Syb-rund. het volgende:
Zeg hoe voelt dat eigenlijk als je tanden getrokken wordt; is het een zelfde soort gevoel als je als klein kind je tanden gaat wisselen en ze er dan uittrekt?
met half zwolle kan je het toch nog wel op PS in 6 minuten??quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:58 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat het wat lastiger gaat als half Zwolle je aan staat te gapen.
niet echtquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:00 schreef Syb-rund. het volgende:
Zeg hoe voelt dat eigenlijk als je tanden getrokken wordt; is het een zelfde soort gevoel als je als klein kind je tanden gaat wisselen en ze er dan uittrekt?
Mwoah, het is niet helemaal mijn stijl... Publieke verkrachting enzo.. Daar wil men nog wel eens problemen mee krijgen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:22 schreef CaLeX het volgende:
[..]
met half zwolle kan je het toch nog wel op PS in 6 minuten??![]()
ow en PI's zijn homosexueel
ow ze wil niet.....quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:50 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Mwoah, het is niet helemaal mijn stijl... Publieke verkrachting enzo.. Daar wil men nog wel eens problemen mee krijgen.
Heb ik ook nog nooit gedaan.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:19 schreef timmmmm het volgende:
<---- PI
En ik bedoelde dus dat het zo serieus was:
sowieso met je 99% van mijn posts niet serieus opvatten.
Tja, ik heb het haar niet gevraagd natuurlijk, dus ik weet dat eigenlijk niet. Maar het volkslied zingen op het station vond ze al te erg..quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:54 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ow ze wil niet.....
ja das een ander verhaal natuurlijk
Zal dat niet aan het feit liggen dat je niet kan zingen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:12 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Tja, ik heb het haar niet gevraagd natuurlijk, dus ik weet dat eigenlijk niet. Maar het volkslied zingen op het station vond ze al te erg..
Ik vroeg in eerste instantie of ze het zelf wilde zingen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:14 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Zal dat niet aan het feit liggen dat je niet kan zingen?
nee meer vanquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:19 schreef -SG- het volgende:
Eej Siesta, hoe gaat dat nou eigenlijk..
Zo van..
Hallo, dus jij fokt ook![]()
Jaa.
Oh![]()
.......
.......
......
...........
......
En wat was jij laatst met Maffia...
......
Ik moet gaan...
Wel, we waren te druk bezig met het zoeken naar het mysterieuze perron 15 om het over meer te hebben dan de reis, dit perron 15 en de ietwat oudere mevrouw* die ook met PS meeliep. Maar de woorden Fok! en maffia zijn iniedergeval niet gevallenquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:19 schreef -SG- het volgende:
Eej Siesta, hoe gaat dat nou eigenlijk..
Zo van..
Hallo, dus jij fokt ook![]()
Jaa.
Oh![]()
.......
.......
......
...........
......
En wat was jij laatst met Maffia...
......
Ik moet gaan...
aaaaaaaaaahquote:Op maandag 26 januari 2009 16:13 schreef lynda het volgende:
Tim zijn opsluiting in het gestichtrevalidatiecentrum betekende mijn vrijheid!
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:04 schreef CaLeX het volgende:
ontkenning is de eerste fase
potje voetballen ??
En terecht. Ik neem aan dat je nu niet online was, in mijn enige computertijd, omdat je die stommerd gaat dumpen?quote:Op maandag 26 januari 2009 18:02 schreef lynda het volgende:
[..]
is goed calex! Zal het ook tegen
zeggen dat ik voor Tim ga ipv hem
![]()
en voetbal?
Wel jammerquote:Op maandag 26 januari 2009 18:02 schreef lynda het volgende:
[..]
is goed calex! Zal het ook tegen
zeggen dat ik voor Tim ga ipv hem
![]()
en voetbal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en JA! wat andersTrek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Neuh, heb even teruggekeken maar als het met de inschrijving zeg maar al 2 weken en 3 topics voortkabbelt, hoe moet het dan wel niet met het spel zelf ALS dat ooit mocht beginnenquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:49 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Neuh, heb even teruggekeken maar als het met de inschrijving zeg maar al 2 weken en 3 topics voortkabbelt, hoe moet het dan wel niet met het spel zelf ALS dat ooit mocht beginnen
O OK, ik dacht dat dit gezever zo al 75 topics doorging. Niet echt een vlammend spel dan zeg maar.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:56 schreef Harajuku. het volgende:
Spel heeft ook allang een stop nodig
Ja het is de laatste tijd niet echt denderend, maar een ''pauze'' zal het vast wel goed doen denk ikquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
O OK, ik dacht dat dit gezever zo al 75 topics doorging. Niet echt een vlammend spel dan zeg maar.
Zet dus biij in het lijstje(dit lijstje is voor zodra we een keer gaan beginnen).quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ja het is de laatste tijd niet echt denderend, maar een ''pauze'' zal het vast wel goed doen denk ik
Mag ik je in een lijst zetten voor als we weer eens een nieuw spel starten?![]()
What's in it for me?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ja het is de laatste tijd niet echt denderend, maar een ''pauze'' zal het vast wel goed doen denk ik
Mag ik je in een lijst zetten voor als we weer eens een nieuw spel starten?![]()
Nou, we hebben soms hillarische sl's die leuke persoonlijke hints geven, en ook hilarische met hilarische moordscenario's aan komen zetten.quote:
Ben je homo ofzo ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:24 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Nou, we hebben soms hillarische sl's die leuke persoonlijke hints geven, en ook hilarische met hilarische moordscenario's aan komen zetten.
Als je nog niet overtuigd bent koop ik je graag om hoor., houd je toevallig van muziek? zoja welk genre? misschien heb ik wel iets leuks voor je *stiekemt hoopt op een techno-ambient liefhebber*
Met uw aanmelding zogt u ervoor dat er vers bloed in het spel komt, wat de spelvreugde ten gunste komt.quote:
nee, maar ik doe alles voor nieuwe leden, maar als je toch besluit mee te doen dan kunnen we wel iets regelen hoor...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Nou vooruit, mits tietenpictures en start spel before 31-1-2009 doe ik mee.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:29 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Met uw aanmelding zogt u ervoor dat er vers bloed in het spel komt, wat de spelvreugde ten gunste komt.
En dan hoeven we je niet te stalken om je tot aanmelding te dwingen
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:59 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Wel jammerIk snap geen fuck van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en JA! wat anders
![]()
En nah zondag maar weer voetbal oke?![]()
Hoe lang wou jij dan gaan pauzeren?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:05 schreef SiestaGuru het volgende:
Ik dacht eigenlijk al dat we in ee pauze zaten... Dat was dus niet zo?
Die reactie heb ik wel vaker op vrouwenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:29 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik snap geen fuck van je![]()
En nah zondag maar weer voetbal oke?
Omdat jij het bentquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:27 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Die reactie heb ik wel vaker op vrouwen
Eerst vanavond winnen en dan zaterdag Grunn in de pan hakken, okay?
Waarmee?quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:41 schreef Harajuku. het volgende:
Voorlopige Deelnemerslijst
1. Trevland
2. Isdatzo
3. Tripack
4. Sheep
5. Clesar03
6. Wouser
7. Etcetera
8. -SG-
9> CaLeX
10 Syb-rund.
11 Lek
12 Siesta
13 Jeej
14. Hara
15. ajf
Juist welquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:22 schreef BeamofLight het volgende:
Jij gaat ervan uit dat het niet begint voor de 31e?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:16 schreef ajf het volgende:
Voorlopige Deelnemerslijst
1. Trevland
2. Isdatzo
3. Tripack
4. Sheep
5. Clesar03
6. Wouser
7. Etcetera
8. -SG-
9> CaLeX
10 Syb-rund.
11 Lek
12 Siesta
13 Jeej
14. Hara
15. ajf
16. FastFox91
Dag te laat voor mij dan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:29 schreef Susi het volgende:
[..]
Morgen wordt alles in stelling gebracht
potentiele nieuwe reeksleden laten wachten? neh! overtuigende donaties kunnen terecht op mijn rekening:: 4277280.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:44 schreef timmmmm het volgende:
Godver, valse krengen, doen jullie een maand niets, maar als ik weg ben, dan beginnen jullie ineens
Vals hoor
eh.. je bent erg speciaal he!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik hoef niet dubbel erin tochVond nr 7 een prachtig plekje
quote:
nou vooruit, je mag er 2 pakkenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
Krijg ik dan ook 2 rollen of wat
een krant schuurt altijd zo erg iddquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:03 schreef Etcetera het volgende:
Kan ik eindelijk weer m'n kont afvegen
Krant? Hand bedoel je zeker? Waar is anders dat wasbakje voor, kun je ja meteen je hand weer wassen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:04 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
een krant schuurt altijd zo erg idd
Ik ook.quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 09:02 schreef Ladidadida het volgende:
1. Trevland
2. Isdatzo
3. Tripack
4. Sheep
5. Clesar03
6. Wouser
7. Etcetera
8. -SG-
9> CaLeX
10 Syb-rund.
11 Lek
12 Siesta
13 Jeej
14. Hara
15. ajf
16. FastFox91
17. Ladidadida
Let's try.
Ik weet dat ook nooitquote:Op zondag 1 februari 2009 22:59 schreef Susi het volgende:
Is het als of dan ? Ik weet dat nooit zo goed, van huis uit gebruik ik ook beide
Waar komt die vandaan ?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:05 schreef Syb-rund. het volgende:
SUUUUUUUUDENLY A YAWNING GULF APPEEEEARS UNDER MY FEAAAT! NOW I CAN SEE THE REAAl FACE OF THE TRAAAITOR
Ik ben wel wat gewendquote:Op zondag 1 februari 2009 23:11 schreef Syb-rund. het volgende:
Wie het uit kan luisteren krijgt een stoere geheime rol!1
Ja maar.. die vocalist doet zo ong alle death metal vocalsquote:Op zondag 1 februari 2009 23:10 schreef Susi het volgende:
Oh. Ik verwachtte iets als the Berzerker. Dat is echt pokkeherrie.
Ik moet gewoon iets met een beetje melodie
Dat is de zanger van disbelief btwquote:Op zondag 1 februari 2009 23:15 schreef Susi het volgende:
De eerste uithaal in Human Circles is ook bruut btw
Misschien als er meer mensen meedoen.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:17 schreef Susi het volgende:
[..]
We doen toch maar een vroeger variant.
Wel jammer an sich, vond jouw versie wel tof
Zelfde herrie, zonder vocalist zijn dingen als dit:quote:Op zondag 1 februari 2009 23:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ja maar.. die vocalist doet zo ong alle death metal vocals
In één of twee topics terug kwam -SG- met een variant aan, die erg tof klonk. Maar dan heb je minimaal 25 deelnemers nodig, en die hebben we nietquote:
Open maar een nieuwe dan. Deze is dichtquote:Op maandag 2 februari 2009 00:21 schreef Susi het volgende:
Dat laatste dus.
Maar we beginnen een nieuw spel, moet even nieuw topic komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |