We zijn het al aan het goedmaken over msnquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kom je wel troosten. Stoute Timmmmm
Eerst 2 blauwen in onze reeks, en nu een koppeltje? aaaahquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:34 schreef SiestaGuru het volgende:
Zo, net PS ontmoetZe moest overstappen op het station wat 5 min fietsen van mijn school af is, dus ik heb maar even hallo gezegd
![]()
Wel jammer dat haar volgende trein al zo snel ging...![]()
Precies, dat waren me toch een romantische 6 minutenquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Eerst 2 blauwen in onze reeks, en nu een koppeltje? aaaah
Volgende keer beter, dan sleep je haar mee naar je grot hè!?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:49 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Precies, dat waren me toch een romantische 6 minuten. Na een zoektocht naar het mysterieuze perron 15 waar zelfs ik als trouw bezoeker van het station geen weet van had, bleef er helaas te weinig tijd meer over om op mijn knieën te gaan en haar eeuwige trouw te beloven
![]()
Vind ik ook! 6 minuten is meer dan genoeg voor een eerste keerquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:53 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Volgende keer beter, dan sleep je haar mee naar je grot hè!?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vind ik ook! 6 minuten is meer dan genoeg voor een eerste keer
Toen ik het postte zag ik al dat dat op meerdere manieren geintepreteerd kon worden. Ik bedoeldevoor de eerste ontmoetingquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:58 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat het wat lastiger gaat als half Zwolle je aan staat te gapen.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:01 schreef timmmmm het volgende:
Maar dat je het zo opvatte zegt wel wat over je niet zo eerbare bedoelingen, jongeman!
Dat snap ik, zie daarvoor ook de PI van de post die jij quote. Dat betekent dat het zo serieus bedoeld isquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:06 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Dat komt eerder door het beeld wat ik van jou heb en die opmerking over die grot. Maar goed..
PI?quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat snap ik, zie daarvoor ook de PI van de post die jij quote. Dat betekent dat het zo serieus bedoeld is
Uuuhh... een zonnebrilquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:18 schreef Syb-rund. het volgende:
Hey sies, dit hier is een pi (die met de zonnebril)
Dus je hebt geen chronische koppijn? Of was dat net de uitzondering?quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:19 schreef timmmmm het volgende:
<---- PI
En ik bedoelde dus dat het zo serieus was:
sowieso met je 99% van mijn posts niet serieus opvatten.
Dat was net die ene procent, en ergens in die post stond ook vast wel iets wat niet zo serieus was.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:20 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Dus je hebt geen chronische koppijn? Of was dat net de uitzondering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:30 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben maandag nog naar buiten geweest
Maar de tandartsgaat me zo martelen, dusmoet ik weer even naar buitenJe hoeft gene uitleg te geven hoowr.. Dat maakt je posts veel te serieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |