Ja ik zal mijn adres en huisnummer ook nog effe gevenquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:34 schreef Isdatzo het volgende:
Zeg, PP, waar ergens in Eindhoven woon jij eigenlijk?
Wijk is genoeg hoor.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:38 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ja ik zal mijn adres en huisnummer ook nog effe geven
Half Eindhoven is Woensel. Ik woon er niet trouwens.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:51 schreef Isdatzo het volgende:
Dit ís ontopic.
Mwhehe PP woont in Woensel.![]()
Ben je wel meteen goed wakkerquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:17 schreef CaLeX het volgende:
tietuuuuuuuhhhhh
![]()
Ik stem voor de linker van Ladi en de rechter van Susi!
Ik stem voor de linker van lynda en de rechter van ladi. Zullen we anders een lijstje bijgaan houden?quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:17 schreef CaLeX het volgende:tietuuuuuuuhhhhh
![]()
Van mij mag je.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik stem voor de linker van lynda en de rechter van ladi. Zullen we anders een lijstje bijgaan houden?
Wat is er mis met mijn linker ?quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:17 schreef CaLeX het volgende:tietuuuuuuuhhhhh
![]()
weet niet, laat eens zien?quote:
Ik vraag me eerder af wat er mis is met ladi's rechterquote:
Jij weet al hoe ik er uit zie dus jij bent al voorzien. Pf.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af wat er mis is met ladi's rechter![]()
De verkozen dames mogen straks natuurlijk ook beide borsten tevoorschijn toveren.
En de laatste plaats komt er vanaf met de poedel(naakt)prijs
Maar niet van tietenquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:50 schreef Susi het volgende:
[..]
Jij weet al hoe ik er uit zie dus jij bent al voorzien. Pf.
Dat is waar, die heb je nog niet gezienquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar niet van tieten
En ladi is leuker, vandaar dat ik niet op jouw linkertiet stemde
Kul. Ladi is gewoon leuker dan jij...quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:58 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat is waar, die heb je nog niet gezien![]()
Alles wat onbereikbaar is is spannender, das ook waar
Nu ben ik gekwetstquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kul. Ladi is gewoon leuker dan jij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |