Half Eindhoven is Woensel. Ik woon er niet trouwens.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:51 schreef Isdatzo het volgende:
Dit ís ontopic.
Mwhehe PP woont in Woensel.![]()
Ben je wel meteen goed wakkerquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:17 schreef CaLeX het volgende:
tietuuuuuuuhhhhh
![]()
Ik stem voor de linker van Ladi en de rechter van Susi!
Ik stem voor de linker van lynda en de rechter van ladi. Zullen we anders een lijstje bijgaan houden?quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:17 schreef CaLeX het volgende:tietuuuuuuuhhhhh
![]()
Van mij mag je.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik stem voor de linker van lynda en de rechter van ladi. Zullen we anders een lijstje bijgaan houden?
Wat is er mis met mijn linker ?quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:17 schreef CaLeX het volgende:tietuuuuuuuhhhhh
![]()
weet niet, laat eens zien?quote:
Ik vraag me eerder af wat er mis is met ladi's rechterquote:
Jij weet al hoe ik er uit zie dus jij bent al voorzien. Pf.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af wat er mis is met ladi's rechter![]()
De verkozen dames mogen straks natuurlijk ook beide borsten tevoorschijn toveren.
En de laatste plaats komt er vanaf met de poedel(naakt)prijs
Maar niet van tietenquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:50 schreef Susi het volgende:
[..]
Jij weet al hoe ik er uit zie dus jij bent al voorzien. Pf.
Dat is waar, die heb je nog niet gezienquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar niet van tieten
En ladi is leuker, vandaar dat ik niet op jouw linkertiet stemde
Kul. Ladi is gewoon leuker dan jij...quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:58 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat is waar, die heb je nog niet gezien![]()
Alles wat onbereikbaar is is spannender, das ook waar
Nu ben ik gekwetstquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kul. Ladi is gewoon leuker dan jij...
We zijn het al aan het goedmaken over msnquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kom je wel troosten. Stoute Timmmmm
Eerst 2 blauwen in onze reeks, en nu een koppeltje? aaaahquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:34 schreef SiestaGuru het volgende:
Zo, net PS ontmoetZe moest overstappen op het station wat 5 min fietsen van mijn school af is, dus ik heb maar even hallo gezegd
![]()
Wel jammer dat haar volgende trein al zo snel ging...![]()
Precies, dat waren me toch een romantische 6 minutenquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Eerst 2 blauwen in onze reeks, en nu een koppeltje? aaaah
Volgende keer beter, dan sleep je haar mee naar je grot hè!?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:49 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Precies, dat waren me toch een romantische 6 minuten. Na een zoektocht naar het mysterieuze perron 15 waar zelfs ik als trouw bezoeker van het station geen weet van had, bleef er helaas te weinig tijd meer over om op mijn knieën te gaan en haar eeuwige trouw te beloven
![]()
Vind ik ook! 6 minuten is meer dan genoeg voor een eerste keerquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:53 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Volgende keer beter, dan sleep je haar mee naar je grot hè!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |