aaaaaaaaaahquote:Op maandag 26 januari 2009 16:13 schreef lynda het volgende:
Tim zijn opsluiting in het gestichtrevalidatiecentrum betekende mijn vrijheid!
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:04 schreef CaLeX het volgende:
ontkenning is de eerste fase
potje voetballen ??
En terecht. Ik neem aan dat je nu niet online was, in mijn enige computertijd, omdat je die stommerd gaat dumpen?quote:Op maandag 26 januari 2009 18:02 schreef lynda het volgende:
[..]
is goed calex! Zal het ook tegen
zeggen dat ik voor Tim ga ipv hem
![]()
en voetbal?
Wel jammerquote:Op maandag 26 januari 2009 18:02 schreef lynda het volgende:
[..]
is goed calex! Zal het ook tegen
zeggen dat ik voor Tim ga ipv hem
![]()
en voetbal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en JA! wat andersTrek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Neuh, heb even teruggekeken maar als het met de inschrijving zeg maar al 2 weken en 3 topics voortkabbelt, hoe moet het dan wel niet met het spel zelf ALS dat ooit mocht beginnenquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:49 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Neuh, heb even teruggekeken maar als het met de inschrijving zeg maar al 2 weken en 3 topics voortkabbelt, hoe moet het dan wel niet met het spel zelf ALS dat ooit mocht beginnen
O OK, ik dacht dat dit gezever zo al 75 topics doorging. Niet echt een vlammend spel dan zeg maar.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:56 schreef Harajuku. het volgende:
Spel heeft ook allang een stop nodig
Ja het is de laatste tijd niet echt denderend, maar een ''pauze'' zal het vast wel goed doen denk ikquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
O OK, ik dacht dat dit gezever zo al 75 topics doorging. Niet echt een vlammend spel dan zeg maar.
Zet dus biij in het lijstje(dit lijstje is voor zodra we een keer gaan beginnen).quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ja het is de laatste tijd niet echt denderend, maar een ''pauze'' zal het vast wel goed doen denk ik
Mag ik je in een lijst zetten voor als we weer eens een nieuw spel starten?![]()
What's in it for me?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ja het is de laatste tijd niet echt denderend, maar een ''pauze'' zal het vast wel goed doen denk ik
Mag ik je in een lijst zetten voor als we weer eens een nieuw spel starten?![]()
Nou, we hebben soms hillarische sl's die leuke persoonlijke hints geven, en ook hilarische met hilarische moordscenario's aan komen zetten.quote:
Ben je homo ofzo ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:24 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Nou, we hebben soms hillarische sl's die leuke persoonlijke hints geven, en ook hilarische met hilarische moordscenario's aan komen zetten.
Als je nog niet overtuigd bent koop ik je graag om hoor., houd je toevallig van muziek? zoja welk genre? misschien heb ik wel iets leuks voor je *stiekemt hoopt op een techno-ambient liefhebber*
Met uw aanmelding zogt u ervoor dat er vers bloed in het spel komt, wat de spelvreugde ten gunste komt.quote:
nee, maar ik doe alles voor nieuwe leden, maar als je toch besluit mee te doen dan kunnen we wel iets regelen hoor...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Nou vooruit, mits tietenpictures en start spel before 31-1-2009 doe ik mee.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:29 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Met uw aanmelding zogt u ervoor dat er vers bloed in het spel komt, wat de spelvreugde ten gunste komt.
En dan hoeven we je niet te stalken om je tot aanmelding te dwingen
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:59 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Wel jammerIk snap geen fuck van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en JA! wat anders
![]()
En nah zondag maar weer voetbal oke?![]()
Hoe lang wou jij dan gaan pauzeren?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:05 schreef SiestaGuru het volgende:
Ik dacht eigenlijk al dat we in ee pauze zaten... Dat was dus niet zo?
Die reactie heb ik wel vaker op vrouwenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:29 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik snap geen fuck van je![]()
En nah zondag maar weer voetbal oke?
Omdat jij het bentquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:27 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Die reactie heb ik wel vaker op vrouwen
Eerst vanavond winnen en dan zaterdag Grunn in de pan hakken, okay?
Waarmee?quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:41 schreef Harajuku. het volgende:
Voorlopige Deelnemerslijst
1. Trevland
2. Isdatzo
3. Tripack
4. Sheep
5. Clesar03
6. Wouser
7. Etcetera
8. -SG-
9> CaLeX