Toppiejoppiequote:Op donderdag 22 januari 2009 14:39 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Je hoeft gene uitleg te geven hoowr.. Dat maakt je posts veel te serieus
Ik hoop dat die van mij een beetje zachtaardig is... Nooit veel problemen gehad de laatste jaren, maar nu moet ik mijn verstandskiezen misschien maar eens laten trekkenquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:41 schreef Syb-rund. het volgende:
Mijn lieve iraanse tandarts is weg en vervangen door zo'n lompe hoer, die echt het tandsteen eraf drilt en dan stukken tandvlees meehaakt.
en met dat zuigding al dat bloed maar wegzuigen, ja dat valt niet op.
Godzijdank vind ze dat mijn gebit ''zo goed'' want dan hoef je maar 1 keer per jaar te komen, maar ws wordt het dubbel zo erg
Ja ik weet dat je dit leed kan beperken als je degelijk flost, maar ik ben lui om het bij te houden
Terecht, tandartsen zijn uitgevonden door de duivel om ons leven op aarde ook tot een hel te maken. Het gemeten leed is na die uitvinding gestegen van 20% naar 75%quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:47 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ik hoop dat die van mij een beetje zachtaardig is... Nooit veel problemen gehad de laatste jaren, maar nu moet ik mijn verstandskiezen misschien maar eens laten trekkenDie zitten veel te veel in de weg..
Ik ben bang...
Eerst dacht ik even dat je een grapje maakte...quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Terecht, tandartsen zijn uitgevonden door de duivel om ons leven op aarde ook tot een hel te maken. Het gemeten leed is na die uitvinding gestegen van 20% naar 75%
Tandartsen zijn een serieuze zaak. Daar maak ik nooit grapjes over. Vandaar die 1% speling.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:51 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Eerst dacht ik even dat je een grapje maakte...
Tot ik dit zag
[ afbeelding ]
erger. Toen gaven ze nog mee.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:00 schreef Syb-rund. het volgende:
Zeg hoe voelt dat eigenlijk als je tanden getrokken wordt, een zelfde soort gevoel als je je tanden gaat wisselen en ze als klein kind zijnde ze er zelf uittrekt?
Ik hoop er nooit achter te komen... Ik vraag liever of ze me onder narcose kunnen brengen. Ik kan veel hebben. maar dit gaat me toch even een stapje te verquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:00 schreef Syb-rund. het volgende:
Zeg hoe voelt dat eigenlijk als je tanden getrokken wordt; is het een zelfde soort gevoel als je als klein kind je tanden gaat wisselen en ze er dan uittrekt?
met half zwolle kan je het toch nog wel op PS in 6 minuten??quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:58 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat het wat lastiger gaat als half Zwolle je aan staat te gapen.
niet echtquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:00 schreef Syb-rund. het volgende:
Zeg hoe voelt dat eigenlijk als je tanden getrokken wordt; is het een zelfde soort gevoel als je als klein kind je tanden gaat wisselen en ze er dan uittrekt?
Mwoah, het is niet helemaal mijn stijl... Publieke verkrachting enzo.. Daar wil men nog wel eens problemen mee krijgen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:22 schreef CaLeX het volgende:
[..]
met half zwolle kan je het toch nog wel op PS in 6 minuten??![]()
ow en PI's zijn homosexueel
ow ze wil niet.....quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:50 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Mwoah, het is niet helemaal mijn stijl... Publieke verkrachting enzo.. Daar wil men nog wel eens problemen mee krijgen.
Heb ik ook nog nooit gedaan.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:19 schreef timmmmm het volgende:
<---- PI
En ik bedoelde dus dat het zo serieus was:
sowieso met je 99% van mijn posts niet serieus opvatten.
Tja, ik heb het haar niet gevraagd natuurlijk, dus ik weet dat eigenlijk niet. Maar het volkslied zingen op het station vond ze al te erg..quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:54 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ow ze wil niet.....
ja das een ander verhaal natuurlijk
Zal dat niet aan het feit liggen dat je niet kan zingen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:12 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Tja, ik heb het haar niet gevraagd natuurlijk, dus ik weet dat eigenlijk niet. Maar het volkslied zingen op het station vond ze al te erg..
Ik vroeg in eerste instantie of ze het zelf wilde zingen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:14 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Zal dat niet aan het feit liggen dat je niet kan zingen?
nee meer vanquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:19 schreef -SG- het volgende:
Eej Siesta, hoe gaat dat nou eigenlijk..
Zo van..
Hallo, dus jij fokt ook![]()
Jaa.
Oh![]()
.......
.......
......
...........
......
En wat was jij laatst met Maffia...
......
Ik moet gaan...
Wel, we waren te druk bezig met het zoeken naar het mysterieuze perron 15 om het over meer te hebben dan de reis, dit perron 15 en de ietwat oudere mevrouw* die ook met PS meeliep. Maar de woorden Fok! en maffia zijn iniedergeval niet gevallenquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:19 schreef -SG- het volgende:
Eej Siesta, hoe gaat dat nou eigenlijk..
Zo van..
Hallo, dus jij fokt ook![]()
Jaa.
Oh![]()
.......
.......
......
...........
......
En wat was jij laatst met Maffia...
......
Ik moet gaan...