quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:20 schreef Isdatzo het volgende:
Na 10 seconden klikte ik weer msn en fok en andere dingen aan waar ik eigenlijk niet mee bezig hoor te zijn.
Scheld me maar uit, kommaarkommaarkommaar.
In 2 dagen proberen te doen waar je 4 maanden de tijd voor hebt, jeuj.
quote:
Hij is aan het snowboarden..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waar is je gun?
je bent al in style om te paintballen maar je hebt geen gun was dat nou.
Ja sorry, had alleen verfgranaten toen ik de piste af ging.....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waar is je gun?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waar is je gun?
*aait*quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waar is je gun?
lolquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat je ook moet leren zonder mij op FOK! goed te kunnen draaien.
Met mij is het ook lastig voor SG, zonder mij geef ik hem niet meer kansquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:28 schreef CaLeX het volgende:
[..]
lol
das geen probleem denkik
maar waarom moet je revalideren
Hoeft niet, als je jezelf maar beter gaat voelen op termijn !quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Verdere details zijn niet belangrijk.
Weet je zeker dat je oorzaak en gevolg hier goed beschreven hebt? Ik zou ook koppijn krijgen als ik 24/7 op Fok! zatquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Met mij is het ook lastig voor SG, zonder mij geef ik hem niet meer kans
Voor chronische hoofdpijnklachten, ook de reden dat ik 24/7 op Fok! zit, omdat ik te ziek ben langer dan een uur of 2 mijn bed uit te komen.
Verdere details zijn niet belangrijk.
Hmm, nee, dat ik daar nog niet aan gedacht hebquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:39 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je oorzaak en gevolg hier goed beschaven hebt? Ik zou ook koppijn krijgen als ik 24/7 op Fok! zat
Ik heb het zelf ook wel hor, als ik flinke koppijn heb dan helpt leuke (matige) dingen doen me om mijn gedachten er vanaf te houden en dan word het vanzelf draaglijkerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hmm, nee, dat ik daar nog niet aan gedacht heb
Het feit dat het niet veel erger wordt van laptoppen, dat maakt natuurlijk niet uit.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 02:53 schreef Syb-rund. het volgende:
Over meet gesproken, waar is onze zuurppruim?
Dood als een pierquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:41 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
![]()
Is this for real?![]()
En hoe loopt het spel tot nu toe?
Gohquote:
Klinkt als een normale week voor mijquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:34 schreef Isdatzo het volgende:
Anyway, Isdatzo is nu officieel dood. 11 uur slaap in 3 dagen, jeuj.
quote:
Nee klopt. Het is springlevend als vanoudsquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:48 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Als je het maar vaak genoeg herhaalt gaat iedereen je geloven
Hey, hij brengt het wel steeds op ene nieuwe verfrissende wijze! Daar moet je respect voor hebben hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:07 schreef CaLeX het volgende:
Zeg ik niet.
Maar je laatste 25 posts hebben een beetje dezelfde inhoud als die ik net quote
Heeft een normale week bij jou dan drie dagen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:47 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Klinkt als een normale week voor mij
Ik dacht dat ik veranderd was in het nieuwe jaar...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:07 schreef CaLeX het volgende:
Zeg ik niet.
Maar je laatste 25 posts hebben een beetje dezelfde inhoud als die ik net quote
Had je voornemens ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:21 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik veranderd was in het nieuwe jaar...
Zou het nodig zijn (geweest)?quote:
Die smiley op het eind hèquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:36 schreef Susi het volgende:
[..]
Voor mij niet. Maar je wou veranderen, begrijp ik dat uit je vorige post ?
na tien uur werken en gezeur lukt het me niet echt om iets op te brengen ervoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:09 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Hey, hij brengt het wel steeds op ene nieuwe verfrissende wijze! Daar moet je respect voor hebben hoor
quote:
Als je overigens nog wil co-SL-en...quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:01 schreef Syb-rund. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |