Zet een masker opquote:Op maandag 19 januari 2009 22:25 schreef Susi het volgende:
Oeh leuk idee !
En nee, ik ben niet fotogeniek.
Ja, dat snapte ik.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:28 schreef Harajuku. het volgende:
Oh my goooooooooood, Miss/Mister Fok was er altijd al, forumwide. Nu wordt het themagebonden en dit jaar misdaad.
[SC#1] MISter en MIStress Fok!
Rooosje doet wel mee, ik spam even voor haarquote:Op maandag 19 januari 2009 22:33 schreef timmmmm het volgende:
Je niet inschrijven, en wel komen spammen hè
Geef jezelf eens een note.
Ik heb het over het spel, je mag hier pas spammen als je meedoetquote:Op maandag 19 januari 2009 22:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Rooosje doet wel mee, ik spam even voor haar
Of meedoen en winnenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:50 schreef Lekiamh het volgende:
Ik zit dat SC eens door te lezen...
Maar die geënsceneerde moord in Amsterdam is wel een tof idee. ("Moordtocht door de Jordaan")
http://crimitours.nl/
Misschien wat voor een FOK-mafia meet, mits die er ooit komt.
Hebben we daar niet eerst een levend topic voor nodigquote:Op maandag 19 januari 2009 22:50 schreef Lekiamh het volgende:
Ik zit dat SC eens door te lezen...
Maar die geënsceneerde moord in Amsterdam is wel een tof idee. ("Moordtocht door de Jordaan")
http://crimitours.nl/
Misschien wat voor een FOK-mafia meet, mits die er ooit komt.
Daar hebben we jou voor.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hebben we daar niet eerst een levend topic voor nodig
Ik ga niet naar een maffia meet, daar zal ik je vast gerust in stellenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja en dan timmmmm in levende lijven zien?
![]()
.
Ja, want dan moet je IRL met mensen praten, eng hè?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:36 schreef Isdatzo het volgende:
Jaaaa want dan moet je IRL tegen mensen praten hè. Eng he?
Niet dat ik wel kom hoor, [ afbeelding ]. Niet dat die meet er komt trouwens.
Verzin zelf iets zeg, misschien reageer ik er dan wel opquote:Op maandag 19 januari 2009 23:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, want dan moet je IRL met mensen praten, eng hè?
Open deur
Te laat, dit was al een reactiequote:Op maandag 19 januari 2009 23:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Verzin zelf iets zeg, misschien reageer ik er dan wel op.
Nee, het was zo'n rake opmerking dat ik er geen woorden voor heb.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je kan écht niet beter dan dat he? [ afbeelding ]
quote:
Of misschien was het zo'n rake opmerking waar jij geen antwoord op hebt omdat je niet capabel genoeg bent een reactie van hoger niveau te geven?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, het was zo'n rake opmerking dat ik er geen woorden voor heb.
Of misschien vond ik het wel zo'n lompe opmerking dat ik niet vond het een reactie van hoger niveau verdiende.
Whatever could it be
Heb je mijn post uberhaupt gelezen, vraag ik me af?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:57 schreef timmmmm het volgende:
Dus jij denkt dat het optie 1 was?
Helaas, verkeerd gegokt. Probeer het nog eens. Nog een niet geprobeerde optie over. Heel misschien lukt het je nu dan wel. Hoewel ik het betwijfel.
Timmmquote:
Zullen we dan kijken of er een baggertopic is waar we kunnen flamen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:02 schreef Isdatzo het volgende:
Wat moet ik hier dan doen als ik timmm niet kan flame-baiten
Is wellicht verstandig ja. Ik heb toch geen leven, dus komende week ben ik er ook nog wel om te bashenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:06 schreef Isdatzo het volgende:
Misschien moet ik verder werken aan mijn project dat morgen opgeleverd moet worden, en waar ik gister tot 05.00 16 uur aan gewerkt heb. Ik kan alleen mn aandacht er niet meer bij houden nu.
![]()
Anders ben ik daarvoor wel te porren. [ afbeelding ]
Isdatzo, je bent een eikel.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:20 schreef Isdatzo het volgende:
Na 10 seconden klikte ik weer msn en fok en andere dingen aan waar ik eigenlijk niet mee bezig hoor te zijn.
Scheld me maar uit, kommaarkommaarkommaar.
In 2 dagen proberen te doen waar je 4 maanden de tijd voor hebt, jeuj.
Hier.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 02:53 schreef Syb-rund. het volgende:
Over meet gesproken, waar is onze zuurppruim?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |