Zet een masker opquote:Op maandag 19 januari 2009 22:25 schreef Susi het volgende:
Oeh leuk idee !
En nee, ik ben niet fotogeniek.
Ja, dat snapte ik.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:28 schreef Harajuku. het volgende:
Oh my goooooooooood, Miss/Mister Fok was er altijd al, forumwide. Nu wordt het themagebonden en dit jaar misdaad.
[SC#1] MISter en MIStress Fok!
Rooosje doet wel mee, ik spam even voor haarquote:Op maandag 19 januari 2009 22:33 schreef timmmmm het volgende:
Je niet inschrijven, en wel komen spammen hè
Geef jezelf eens een note.
Ik heb het over het spel, je mag hier pas spammen als je meedoetquote:Op maandag 19 januari 2009 22:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Rooosje doet wel mee, ik spam even voor haar
Of meedoen en winnenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:50 schreef Lekiamh het volgende:
Ik zit dat SC eens door te lezen...
Maar die geënsceneerde moord in Amsterdam is wel een tof idee. ("Moordtocht door de Jordaan")
http://crimitours.nl/
Misschien wat voor een FOK-mafia meet, mits die er ooit komt.
Hebben we daar niet eerst een levend topic voor nodigquote:Op maandag 19 januari 2009 22:50 schreef Lekiamh het volgende:
Ik zit dat SC eens door te lezen...
Maar die geënsceneerde moord in Amsterdam is wel een tof idee. ("Moordtocht door de Jordaan")
http://crimitours.nl/
Misschien wat voor een FOK-mafia meet, mits die er ooit komt.
Daar hebben we jou voor.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hebben we daar niet eerst een levend topic voor nodig
Ik ga niet naar een maffia meet, daar zal ik je vast gerust in stellenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja en dan timmmmm in levende lijven zien?
![]()
.
. Niet dat die meet er komt trouwens.
Ja, want dan moet je IRL met mensen praten, eng hè?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:36 schreef Isdatzo het volgende:
Jaaaa want dan moet je IRL tegen mensen praten hè. Eng he?
Niet dat ik wel kom hoor, [ afbeelding ]. Niet dat die meet er komt trouwens.
Verzin zelf iets zeg, misschien reageer ik er dan wel opquote:Op maandag 19 januari 2009 23:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, want dan moet je IRL met mensen praten, eng hè?
Open deur
Te laat, dit was al een reactiequote:Op maandag 19 januari 2009 23:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Verzin zelf iets zeg, misschien reageer ik er dan wel op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |