Klinkt als een normale week voor mijquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:34 schreef Isdatzo het volgende:
Anyway, Isdatzo is nu officieel dood. 11 uur slaap in 3 dagen, jeuj.
quote:
Nee klopt. Het is springlevend als vanoudsquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:48 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Als je het maar vaak genoeg herhaalt gaat iedereen je geloven
Hey, hij brengt het wel steeds op ene nieuwe verfrissende wijze! Daar moet je respect voor hebben hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:07 schreef CaLeX het volgende:
Zeg ik niet.
Maar je laatste 25 posts hebben een beetje dezelfde inhoud als die ik net quote
Heeft een normale week bij jou dan drie dagen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:47 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Klinkt als een normale week voor mij
Ik dacht dat ik veranderd was in het nieuwe jaar...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:07 schreef CaLeX het volgende:
Zeg ik niet.
Maar je laatste 25 posts hebben een beetje dezelfde inhoud als die ik net quote
Had je voornemens ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:21 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik veranderd was in het nieuwe jaar...
Zou het nodig zijn (geweest)?quote:
Die smiley op het eind hèquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:36 schreef Susi het volgende:
[..]
Voor mij niet. Maar je wou veranderen, begrijp ik dat uit je vorige post ?
na tien uur werken en gezeur lukt het me niet echt om iets op te brengen ervoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:09 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Hey, hij brengt het wel steeds op ene nieuwe verfrissende wijze! Daar moet je respect voor hebben hoor
quote:
Als je overigens nog wil co-SL-en...quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:01 schreef Syb-rund. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |