Mjah en dan nu maar direct naxx10 tankenquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:23 schreef Sapstengel het volgende:
Net voor het eerst een raid getanked. Nouja raid, 10 man Archavon, dus lekker makkelijk om mee te beginnen
.
Ik heb een Nelf DK (net 58) op The Sha'tar (RP servert) en het is idd best lachenquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:36 schreef drumstickNL het volgende:
Ben orc DK op Argent Dawn begonnen (RP) moet zeggen dat RP best grappig is.
Als wat?quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Geen WG maar wel arena dat zo ontzettend makkelijk is nu
Tevens 3/4 t 7.5 offspecc!
34k hp buffed moet wel genoeg zijn. Mag alleen wat avoidance bij, 56,6 combined atm. Maar ik gebruik altijd holy shield, dus 90% van de tijd 86,6.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:46 schreef drumstickNL het volgende:
Als je goeie healers hebt wil het wel..
Doe wat anders tijdens het patchenquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:39 schreef Fir3fly het volgende:
Ik wil wel weer een keer inloggen, maar ik heb geen zin om te patchen.
Meestal speel ik wow op zulke tijden...quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe wat anders tijdens het patchen
Ga me nou niet zeggen dat WoW je enige game isquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Meestal speel ik wow op zulke tijden....
Nee, maar met Fallout 3 ben ik nu zo'n beetje klaar, en om Mass Effect nu nog een keer te gaan spelen... voor de rest alleen Red Alert 3 maar die is baggerquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ga me nou niet zeggen dat WoW je enige game is
wat is er anders op RP realms vergeleken met pvp?quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:36 schreef drumstickNL het volgende:
Ben orc DK op Argent Dawn begonnen (RP) moet zeggen dat RP best grappig is.
RP is net doen of je een echt verhaal achter je character hebt, alsof die echt bestaat. PVP is gewoon killen van de andere faction in contested zones.quote:Op donderdag 22 januari 2009 04:30 schreef revelution het volgende:
[..]
wat is er anders op RP realms vergeleken met pvp?
ik heb nooi kunnen snappen wat er anders is
quote:When I logged on, I noticed that my two stacks of 20 [Arcane Powder] was now one stack of 40. Oooh a free bag space! I went to the Reagent vendor to see how much they now stack to. [Shift] + [Left Click] the Arcane Powder and saw that it now to 100! Not a big buff, but I do enjoy freeing up bag space!
Ik snap nooit wat mensen er leuk aan vinden net zoals oblivion. Het kost veel tijd en niemand kan je 'achievements' zien..quote:
Je speelt het voor jezelf, niet voor anderenquote:Op donderdag 22 januari 2009 07:35 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik snap nooit wat mensen er leuk aan vinden net zoals oblivion. Het kost veel tijd en niemand kan je 'achievements' zien..
Mining is echt leuk gewordenquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Yup, en mining gaat als een trein nu
Genoeg mensen die het voor de showoff doenquote:Op donderdag 22 januari 2009 08:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je speelt het voor jezelf, niet voor anderen
Valt tegen, 86 damage en zelfs op een shaman met grounding totem gaat ie op de shamanquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:41 schreef GooseFM het volgende:
Iemand al die nieuwe palaskill uitgeprobeerd?
welk lvl ben je zelf?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Valt tegen, 86 damage en zelfs op een shaman met grounding totem gaat ie op de shaman(maar een totemmacro gemaakt).
80 retpala. De taunt opzich is wel nice om mee te pullen etc maar ik had voor pvp gehoopt dat ie naar de grounding totem zou gaan als de shaman die zou gebruiken maar dat is dus niet zo.quote:
Ik doe geen pvp, maar die grounding totem gebruik ik echt nooooitquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
80 retpala. De taunt opzich is wel nice om mee te pullen etc maar ik had voor pvp gehoopt dat ie naar de grounding totem zou gaan als de shaman die zou gebruiken maar dat is dus niet zo.
Ik kom er ook niet aan met me rogue, geen enkele rogue boven de 3.5k gezien sinds WotlKquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:41 schreef SharQueDo het volgende:
Echt he, waar haalt iedereen die nummers 4.4k 5k etc DPS vandaan? Zelfs de besten waarmee ik group komen niet boven de 3.2k.
Zelfs onze Guild Warlock (een fenomeen op zich) trekt "maar" 3.5k dps.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:24 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Ik kom er ook niet aan met me rogue, geen enkele rogue boven de 3.5k gezien sinds WotlK
Grounding is zelfs best handig in PvEquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:58 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik doe geen pvp, maar die grounding totem gebruik ik echt nooooit
strenght, haste, mana en wrath pop ik altijd (wf als de rouges genoeg zeuren)
Dat is gemiddeld over een static fight (waar ik dus niet of nauwelijks hoef te bewegen). Uitschieters kwamen tot de 5.5k DPS (single target)quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:58 schreef SharQueDo het volgende:
Burst DPS zeker, over 10 seconden waarin je al je cooldowns opmaakt?
Ik heb het over sustained DPS. 5 minuten tot 15 minuten lang (waar laatste alleen bij training dummies voorkomt obviously).
In Heroic gear? Yeah right.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is gemiddeld over een static fight (waar ik dus niet of nauwelijks hoef te bewegen). Uitschieters kwamen tot de 5.5k DPS (single target)
Je ging me nog uitleggen welke gear ik kon verbeteren..quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:24 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Ik kom er ook niet aan met me rogue, geen enkele rogue boven de 3.5k gezien sinds WotlK
/ignorequote:Op donderdag 22 januari 2009 13:15 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Je ging me nog uitleggen welke gear ik kon verbeteren..
http://wowwebstats.com/1xxovgclcj5i5?m&s=395013-416623quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:24 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
3/4 van je gear is green.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:15 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Je ging me nog uitleggen welke gear ik kon verbeteren..
Lijkt me vrij stug... ik loop rond in crafted/hc epics en nog wat naxx 25 spul en ik mag blij zijn als ik de 3k haalquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is gemiddeld over een static fight (waar ik dus niet of nauwelijks hoef te bewegen). Uitschieters kwamen tot de 5.5k DPS (single target)
Hehe.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:25 schreef SharQueDo het volgende:
[ afbeelding ]
Gister Bloodsail Admiral gehaald, raid met 7 level 80's heel Booty Bay onveilig gemaakt. Tevens nieuwe haircut op m'n chararcter.
Anderhalf uur, van 31k/36k Hated naar Friendly. Met een paar mensen gaat het echt snel. Max 7 in de raid group, anders krijg je minder rep.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:53 schreef Murloc het volgende:
[..]
Hehe.
Hoe lang ben je daar nu mee bezig geweest?
Zelfs op Patchwerk? Ik haalde als shadowpriest daar hoger. En de mages allemaal makkelijk boven de 4k.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:51 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Zelfs onze Guild Warlock (een fenomeen op zich) trekt "maar" 3.5k dps.
Mja, zit te denken om de guild te leaven en een echte raiding guild te zoeken. Andere guilds hebben Naxx25 op farm en wij komen niet eens voorbij Gluth.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zelfs op Patchwerk? Ik haalde als shadowpriest daar hoger. En de mages allemaal makkelijk boven de 4k.
Komt omdat je met gnomes speelt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:41 schreef SharQueDo het volgende:
Echt he, waar haalt iedereen die nummers 4.4k 5k etc DPS vandaan? Zelfs de besten waarmee ik group komen niet boven de 3.2k.
Ik moet Patchwerk nog doen nu ik 4 set bonus heb, maar 4k dps heb ik ook al wel gehaald. Nu nog even de haste trinket van Maexxna en we zijn all set.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zelfs op Patchwerk? Ik haalde als shadowpriest daar hoger. En de mages allemaal makkelijk boven de 4k.
Cool gedaanquote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:15 schreef SharQueDo het volgende:
Zo, apply gemaakt bij <Chapter II>.
*insert application form met lap tekst*
I hope this applications fills out everything you need. If you have any further questions, feel free to contact me by PM or by email.
With warm and furry greets,
Icebear.
[ afbeelding ]
Orgineel is het wel.![]()
Lucky fuckquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:17 schreef rechtslinks het volgende:
En http://www.wowhead.com/?item=44707 op mn shaman ^^
Had je voor de patch voor de gein een paar goede HaT rogues aan het werk moeten zienquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:24 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
nou ik heb net even op die dummies getest:quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:33 schreef Robier het volgende:
[..]
Had je voor de patch voor de gein een paar goede HaT rogues aan het werk moeten zien.
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:07 schreef Hanstin het volgende:
Waarschijnlijk later op de dag de "elder" titel erbij
Enige leuke titel vind ik Chef maar dat komt ook omdat ik in het echt graag kookquote:
Coole naam.quote:Op zondag 25 januari 2009 06:40 schreef Windigo het volgende:
Had in het vorige topic al aangegeven dat ik op horde gererolld had op een andere server. Dat heb ik gedaan omdat ik last had van vervelende mensen op mijn oude server.
Bij deze de link voor de OP:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Darkmoon+Faire&n=Nachtvorst
Karakter heet Nachtvorst en is een level 58 DK (goddank ik hoef niet weer op 0 te beginnen). Ik zit nu op de sever Darkmoon Faire.
Umm ohquote:Op zondag 25 januari 2009 17:32 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Coole naam.
Maar ja, dat kom gedeeltelijk omdat al mn chars ook bijna zo heten.
Heb er nu ook een druid bij; Nachtdier.
Dat soort namen mogen toch niet op RP realms? Of is dat ondertussen weer veranderd?quote:Op zondag 25 januari 2009 18:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mensen die hun char naar hun race/class noemen
Gister ook weer zo'n kneus op een RP realm, genaamd Humanwarrior
Alles mag, zolang je het maar kunt duidelijk maken. Zolang jij er een goed verhaal omheen hebt, is er volgens mij niks aan de hand.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:46 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Dat soort namen mogen toch niet op RP realms? Of is dat ondertussen weer veranderd?
Ik loop nog steeds met Mantle of the Corruptor rond -,-. Ik heb weinig geluk met de shoulder drops en 60 Emblems of Valor zit er voorlopig ook nog niet in.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:07 schreef WyriHaximus het volgende:
Woei eindelijk met TBC hands and pants vervangen door WOTLK items!
Vreemd, ik herinner me dat er een guild was welke per se veranderd moest worden toen ik nog op een RP server speelde.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alles mag, zolang je het maar kunt duidelijk maken. Zolang jij er een goed verhaal omheen hebt, is er volgens mij niks aan de hand.
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:51 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Vreemd, ik herinner me dat er een guild was welke per se veranderd moest worden toen ik nog op een RP server speelde.
Was: Pew Pew Lazor. De ene dag had de guild nog die naam, de volgende dag was het Klang Klang Swordattack
Nee, laat es zienquote:Op maandag 26 januari 2009 00:10 schreef Evertjan het volgende:
hebben jullie die post ook gelezen waar Ghostcrawler uithaalt naar Affl/Destro warlocks. En dat ze voorlopig nog in de raid te zien zullen?
Allemaal tegelijk op de gong drukken. Maar volgens mij heb je er meer dan 5 man voor nodigquote:Op maandag 26 januari 2009 09:46 schreef Sapstengel het volgende:
Weet je wat lame is? Met 5 man zul'aman willen doen en dan "wipen" op de gong. Hoe de fuck werkt dat onding? we komen ZA niet in.
From what we can tell, SV and MM are pretty close. SV may be slightly higher, but not by hundreds of dps. Affliction and Destro aren't at the same exact number but you still see both in raids (for the time being). MM also brings a really nice group buff (Trueshot Aura) while SV provides Replenishment, and we take those into consideration.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Nee, laat es zien
en mandatory ''Ghostcrawler''
gief shamans aoe!quote:Op maandag 26 januari 2009 12:18 schreef SharQueDo het volgende:
Ze fucken of overboosten tegenwoordig wel heel veel specs per patch t.o.v. vroegâh, zeg.
Enige 'AoE' die de Elementals hebben, is thunderstorm en dat is ook maar rond de 1300dmg en een CD van 45 sec..quote:
Hoe kan je nu 8k halen met de hitrating die je nu hebt? Dacht ergens gelezen te hebben dat de hitcap voor furywarriors rond de 800 zit en dan je toch rond de 500 moet zitten om de bazen iig te raken? Je warrior ff opgezocht en zie dat je op de 260 hit zit ofzo?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:11 schreef Hanstin het volgende:
[ afbeelding ]Nog even wat gear erbij en dan hopla 8k+ (op thaddius ofc)
http://www.wowhead.com/?spell=61657quote:Op maandag 26 januari 2009 13:10 schreef Civilian het volgende:
[..]
Enige 'AoE' die de Elementals hebben, is thunderstorm en dat is ook maar rond de 1300dmg en een CD van 45 sec..
Ik gebruik 'm dan ook alleen maar voor de 10% mana refill
Mwoah.......het woord warrior zegt al genoeg natuurlijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:14 schreef Sapstengel het volgende:
Warriors. Fijne tanks, maar dat een hybrid class vrijwel iedereen eruit dps-ed hoort imo niet. En dan al helemaal niet warriors, die horen gewoon het ondergeschoven kindje te zijn
.
Dat is 1 ding wat zeker is ja!quote:Op maandag 26 januari 2009 14:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was mijn fury warrior beu op 70, jaartje geleden ofzo, daarom ging ik nooit meeraiden, aangezien ze liever rogues enzo meenamen. Hoe anders is het spelen als protJe hoeft maar te zeggen "Tank LFG *instance*" en je krijgt een inv
3.1? heb je daar al patch notes van dan?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik heb mijn farm spec voor mijn warlock al geplanned voor 3.1|
http://www.worldofwarcraf(...)00000000000000000000
met als glyphs Siphon Life/Voidwalker en Healthstone![]()
Ik verwacht toch geen lock buffs/nerfs, dusquote:Op maandag 26 januari 2009 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
3.1? heb je daar al patch notes van dan?
Kan hij de OP in? Of kan ik hem zelf wijzigen?quote:Op zondag 25 januari 2009 06:40 schreef Windigo het volgende:
Had in het vorige topic al aangegeven dat ik gererolld had op een andere server. Dat heb ik gedaan omdat ik last had van vervelende mensen op mijn oude server.
Bij deze de link voor de OP:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Aszune&n=Ijzel
Karakter heet Ijzel en is een level 60 DK (goddank ik hoef niet weer op 0 te beginnen). Ik zit nu op de sever Aszune.
Ik zou er met m'n rogue in ieder geval met een paar procentjes boven moeten zittenquote:Op maandag 26 januari 2009 14:14 schreef Sapstengel het volgende:
Warriors. Fijne tanks, maar dat een hybrid class vrijwel iedereen eruit dps-ed hoort imo niet. En dan al helemaal niet warriors, die horen gewoon het ondergeschoven kindje te zijn
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
Ik ga liever fury en fury/prot (solo) speccen aangezien ik toch genoeg tanks in de guild hebben die mee willen gaan naar heroicsquote:Op maandag 26 januari 2009 14:34 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Dat is 1 ding wat zeker is ja!![]()
Daarom kan ik ook niet wachten op de Dual spec. Fury EN Prot speccen.
Helaas dusquote:Op maandag 26 januari 2009 16:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik verwacht toch geen lock buffs/nerfs, dus
Sourcequote:1. are all the locks tree's getting overhauled or just the demon tree?
I am reluctant to use the word "overhaul" because that sets up an expectation for some players that is difficult to meet. We are changing some talents and spells in all 3 trees.
2. like new pets for locks plz?? its been a long time some reg summons maybe switching 41 point to infernal and making fg a reg summon? we have no reg summons for 60 ,70 and 80 we need to keep up with other classes and lets make the game more fun for the people playing years
Additional demons are something we would like to do at some point, but first we want to get all the current demons useful. Hunters have a lot more flexibility in which pet they pick. Locks need certain demons for certain jobs and we're not convinced yet that they are all there (particularly that female one).
3. can we get a perma metamorph with a few nerfs for the QQers or will we have something new ?
We think we have enough instances of characters turning into other forms already.
4. faster dots? or cutting the dot timers down to make it seem like burst damage ?
Adding some on-deamnd burst damage for locks is something we are looking at.
5. maybe enslave demon being perma to kinda customize locks like the hunters ..im not asking to be as uber as hunters pets but we should almost match them since they are pet/burst class and we are pet/dot class
Hunter pets are supposed to be more like life-long companions while warlocks tend to use and discard their demons as necessary. So we aren't really going for that one to one comparison.
Maareuh....ik vroeg eerder hoe je het voor elkaar krijgt om 8k dps te doen met een hitrating van +\- 270?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:19 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Ik ga liever fury en fury/prot (solo) speccen aangezien ik toch genoeg tanks in de guild hebben die mee willen gaan naar heroics
Fury warrior uit mijn guild haalt 9500 dps op Thaddius met 351 hitrating.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:49 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Hoe kan je nu 8k halen met de hitrating die je nu hebt? Dacht ergens gelezen te hebben dat de hitcap voor furywarriors rond de 800 zit en dan je toch rond de 500 moet zitten om de bazen iig te raken? Je warrior ff opgezocht en zie dat je op de 260 hit zit ofzo?
Iemand anders ergens een lijstje met hitcaps of een richtlijn die je voor Naxx heroic als fury warrior moet aanhouden? Als 275 hitrating voldoende is kan ik een hoop hitgems vervangen
Iemand dan anders een lijstje met hitcap voor bosses? Zit zelf op 470 hit maar lijkt dus wat teveel van het goede?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:23 schreef Murloc het volgende:
[..]
Fury warrior uit mijn guild haalt 9500 dps op Thaddius met 351 hitrating.
Andere bosses meestal rond 4000-4500.
Thaddius is dan zon gimmick gevecht waar elke hansworst minstens 6k dps haalt op heroic, exclusief polarity fuck upsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:23 schreef Murloc het volgende:
[..]
Fury warrior uit mijn guild haalt 9500 dps op Thaddius met 351 hitrating.
Andere bosses meestal rond 4000-4500.
Daar was ik dus inmiddels ook achterquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Thaddius is dan zon gimmick gevecht waar elke hansworst minstens 6k dps haalt op heroic, exclusief polarity fuck ups![]()
Ging eerder al over Thaddius, vandaar.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Thaddius is dan zon gimmick gevecht waar elke hansworst minstens 6k dps haalt op heroic, exclusief polarity fuck ups![]()
Wat is je setup? En ik neem aan dat je over 25 man Sarth + 3 spreekt?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 06:49 schreef stbabylon het volgende:
Saph + 3 is nog best lastig hehe. Vooral de adds pakken ons nogal hard. We vinden nog niet echt een manier om dat te handlen. Genoeg dps op de mini-bazen, maar ja, als er mensen worden gesloopt door de adds, schiet het niet op. Wel een ontzettend gaaf gevecht.
Where is the fucking iceblockquote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:06 schreef SharQueDo het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat lekker met m'n nieuwe guild!
Waar ligt die softcap dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:34 schreef RTB het volgende:
Fury warrior heeft eigenlijk alleen genoeg hitrating nodig voor de softcap, alles daarboven is bonus maar dan kan je beter gemmen voor pure strength.
Ja 25. Gisteren Drood op big boy, warrior op minis en pala op adds. Voor de rest een redelijke dwarsdoorsnede van de mogelijke classes/trees.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:34 schreef RTB het volgende:
[..]
Wat is je setup? En ik neem aan dat je over 25 man Sarth + 3 spreekt?
Je hebt in de drag je lichaam verkocht? Of in UC experimenten met je laten uitvoeren?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:53 schreef Windigo het volgende:
Zo, in een dag van 0 naar 175 gtoch fijn.
Omdat mensen zoals jij erin trappenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:51 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Daar was ik dus inmiddels ook achter![]()
Vraag me af waarom men juist die stats post? Die stats zijn gewoon een vertekend beeldGooien we de stats van een Curator fight er ook ff achteraan! Dan haalde ik op lvl70 ook al 8k dps...
Ergens wel jammer....dacht dat ik iets fout deed en mijn DPS nog meer kon opkrikken.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:54 schreef Tim_G het volgende:
Dit bedoel ik dus
295 of 492 is nogal een verschil en daar loop ik overal tegenaan.
Copy paste van een post op wowhead welke geupdate is voor 3.0.8quote:Hit: Gemming or enchanting for hit is only recommended to reach the 8% hit cap on special attacks, after that it is more beneficial to enchant/gem for other stats. However, more hit is good to ensure a steady flow of rage. The value of 8% is from research done by the theorycrafters at Elitistjerks.com
Special caps:Duel wield: 263 removing 8% miss rate Duel wield with 3/3 precision: 165 removing 5% miss rate
2 hander with 3/3 precision: 165 removing 5% miss rate
You'll notice I'm restating the same special caps for all 3 weapon situations, the miss rate on special attacks (yellow) is always the same.
White caps:
DW without Precision: 919 removing 28% miss rate. DW with 3/3 Precision: 820 removing 25% miss rate. 1 hand/shield or 2 hander: 164 removing 5% miss
Racial Bonus:
Draenei: Remove 32 hit rating from any of these numbers for your cap
Erin trappen erin trappen........nu draai je het om he!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:36 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Omdat mensen zoals jij erin trappen_!
Eens je hitcapped bent als een warrior dan hoef je niet meer te focussen op hit rating ga dan liever naar strenght/attackpower > crit > expertise toe want dat is meer een DPS upgrade dan hit-rating
Wij hebben 2 mensen op de adds, probeer dat anders eens.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja 25. Gisteren Drood op big boy, warrior op minis en pala op adds. Voor de rest een redelijke dwarsdoorsnede van de mogelijke classes/trees.
Icebound Fortitudequote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:09 schreef Fir3fly het volgende:
Ik lees vaak dat een DK op Sarth handig is om de breaths beter te kunnen nemen, ik weet niet waarom.
Zoals SharQueDo zegt, cooldowns.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:09 schreef Fir3fly het volgende:
Ik lees vaak dat een DK op Sarth handig is om de breaths beter te kunnen nemen, ik weet niet waarom.
of je neemt gewoon een 2.5k dps druid met frost cap (zoals ikquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:09 schreef Fir3fly het volgende:
En hoe precies gaat 1 van die 2 dingen je helpen bij het ontvangen van een 45k firebreath?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:56 schreef Zith het volgende:
[..]
of je neemt gewoon een 2.5k dps druid met frost cap (zoals ik)
oww dacht dat het om sapph ging, mijn excuus!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:12 schreef RTB het volgende:
[..]
En hoe precies gaat 1 van die 2 dingen je helpen bij het ontvangen van een 45k firebreath?
Ja, ook lekker, 2 eindbazen, de één Sartherion en de andere Sapherion noemen... handig!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:23 schreef Zith het volgende:
[..]
oww dacht dat het om sapph ging, mijn excuus!
Sapphironquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ook lekker, 2 eindbazen, de één Sartherion en de andere Sapherion noemen... handig!
Net zo handig als die void dingen rood maken in een compleet rode kamer.
Heb je een link van je armory?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:58 schreef aerodynamic het volgende:
Ik heb mijn UD Priest op level 40.
Nu ben ik van een Holy spec naar Shadow gegaan, alleen vind ik het erg raar.
Ik kill nu mobs met Mind Blast als opener, dan Shadow Word: Pain en vervolgens Mind Flay tot +- 35% en dan wand till death. Is er iets mis met mijn rotation want het voelt gewoon niet goed. Power Word: Shield gebruik trouwens bijna niet, alleen in PvP. Ik heb een glyph voor PW:Shield (Heal upon activation) en een glyph voor SW: Pain (Mind Flay DMG +10% if SW:P is active).
Ik zie in ieder geval niks verkeerds aan je spec (silence is meer pvp natuurlijk, maar dat is een persoonlijke keuze. Ik heb ook silence genomen voor lvlen toendertijd). En het is niet zo dat de punten je in een andere plaats een betere mana regen zouden geven.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:30 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Armory
Niet te veel letten op de head, probeer al een tijd die hoed van Whitemane te krijgen.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:20 schreef drumstickNL het volgende:
Wie heeft er al allemaal de elder title?
Nope.quote:
Echt, 40 euro betalen voor een mount en titel. Dat wil ik nog niet eens betalen om Ulduar morgen uit te laten komen. Je kunt ook te ver gaan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 07:03 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik ga zelf voor de volgende nieuwe server voor mn mount en titel.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:20 schreef drumstickNL het volgende:
Wil je de op voor mij even aanpassen Wyri? Ik heb op de vorige pagina al de links en stats gepost.quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:45 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Elder Wyrihaximus
(Straks loopt iedereen er weer mij rond dus pak ik weer me Conquerer of rank 11 title maar voor ff is het leuk
.)
Gratz ziet er gaaf uit!quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:04 schreef VatosLoco het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk me Red drake
Wel ¤ 40 per expansion betalen en elke maand ¤ 13 betalen om überhaupt te mogen spelen? Of ben je dat al vergeten?quote:Op woensdag 28 januari 2009 07:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Echt, 40 euro betalen voor een mount en titel. Dat wil ik nog niet eens betalen om Ulduar morgen uit te laten komen. Je kunt ook te ver gaan.
Nee. Maar daar bovenop nog eens extra betalen voor iets wat niet essentieel is om het spel te spelen vind ik nogal ver gaan. Zie het verschil.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:33 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Wel ¤ 40 per expansion betalen en elke maand ¤ 13 betalen om überhaupt te mogen spelen? Of ben je dat al vergeten?
Wat wij doen is 4 healers (renew renew renew renew renew aoeheal), en de rest doet gewoon alleen maar 1 1 2 1 1 2 1 1 2 1 1 2 1 1 2quote:Op woensdag 28 januari 2009 07:08 schreef OFfSprngr het volgende:
Hmm, lees nu zelfs verder het misschien een goed plan is om de engulf met AoE heal af te wisselen gezien de engulf 25 seconden is en de Life Burst 22. Genoeg om dus ook nog een keer te shielden en een full stack HoT op jezelf te doen.
Done alleen is het wel een gekut met die limg's. * WyriHaximus kijkt GI eens aan hoe hij dat gedaan heeftquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:03 schreef Windigo het volgende:
[..]
Wil je de op voor mij even aanpassen Wyri? Ik heb op de vorige pagina al de links en stats gepost.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:01 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Done alleen is het wel een gekut met die limg's. * WyriHaximus kijkt GI eens aan hoe hij dat gedaan heeft :+ .
1 2 3 4 | tweede derde vierde |
Geweldig dankjewelquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:01 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Done alleen is het wel een gekut met die limg's. * WyriHaximus kijkt GI eens aan hoe hij dat gedaan heeft.
Ohnoez! dat klote ding heb ik eens in een dronke bui gekocht -.- Swift flight form wtf -.-quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:04 schreef VatosLoco het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk me Red drake
Laatst roll verloren van de Stratholme timed run drake van een druid... en hij had nog niet eens swift flight form oid, dus kon hem niet eens gebruiken... Pissig dat we waren....quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:55 schreef effex1000 het volgende:
[..]
Ohnoez! dat klote ding heb ik eens in een dronke bui gekocht -.- Swift flight form wtf -.-
Ik mocht hem niet terug geven van een GM
Waarom Turning Tide naar een Paladin?quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:37 schreef OFfSprngr het volgende:
Maly 25 down, eindelijk alle content clear, gelijk mn arcanic tramplers en wyrmrest necklace of power gehaald.
Nu nog turning tide en illustration of the dragon soul deze keer niet naar een fucking paladin of een mage gaan.
Omdat 't ook goede Paladin stats zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Waarom Turning Tide naar een Paladin?
Sinds maandag.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:20 schreef drumstickNL het volgende:
100 roll, ik had 88.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Waarom Turning Tide naar een Paladin?
Och, ik ben mijn chopper ook nog niet beu.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Sowieso, een vliegend tapijt als flying mount is veel leuker
dat dus!quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:48 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Argument tegen paladin is dat overheal niet nuttig is en te veel dps bestaat niet. Niet dat daarom healers maar kut geared moeten zijn of zo, maar een tank heeft maar zoveel health als ie heeft en 40k overheal met een flash of light (zeg maar wat hoor) is niet totaal nodig.
Ik zou dit nemen:quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:43 schreef Dynd het volgende:
Ik ben ook al anderhalve week aan het spelen, het is echt een leuk spel! Ben nu lvl 36 priest.
Dit is mijn poppetje, http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Alonsus&n=Dynd
Maar heeft iemand nog een goede site voor talent trees om te lvlen? En dan het liefst eentje die ik zo kan overnemen van iemand die er veel meer verstand van heeft.
Wat dacht je dan, je moet nu helemaal naar 80 toequote:Op donderdag 29 januari 2009 01:24 schreef DJ_ het volgende:
2 dagen geleden na 2 jaar niet te hebben gespeeld maar weer eens een maand betaald .
heb ook tbc en wotlk gekregen van vrienden
maar wat is dat spel simpel geworden zeg, ik was level 60 en heb dat destijds met veel uren werk gehaald .
maar ik haal nu zelfs op 63 nog gemakkelijk in een paar uurtjes het volgende level .
ik heb vandaag vanag 1 uur tot half 4 gespeeld en gewoon 50% xp erbij gehaald door het doen van quest .
dus heb nog niet eens lopen grinden :S
veder is het wel weer leuk , en zal het toch wel even duren voordat ik 80 ben aangezien ik veel moet werken .
spelen er hier nog mensen op de Hellfire server trouwens ofniet ? , ben namelijk guildloos op het moment .
en NL guilds zijn altijd leuk
Het komt in vlagen achter elkaar, soms een vlaag van 2 seconden, soms iets van 10 seconden waarin het allemaal heel slecht gaat. Soms een uur achter elkaar zonder dat je ergens last van hebt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 02:14 schreef RTB het volgende:
Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn een beschrijving van de lag te geven? Spreken we hier over 2 seconden, 10 seconden? Is het erger bij bosses dan bij trash, erger als wintergrasp start, minder erg op bepaalde tijdstippen?
de vorige mmo die ik had gespeeld , had je gewoon peg .quote:Op donderdag 29 januari 2009 02:15 schreef Robier het volgende:
[..]
Wat dacht je dan, je moet nu helemaal naar 80 toe.
Het gaat je nog wel tegenvallen zodra je lvl 70 bent en 700K xp ofzo moet..quote:Op donderdag 29 januari 2009 02:34 schreef DJ_ het volgende:
[..]
de vorige mmo die ik had gespeeld , had je gewoon peg .
niks geen xp hoger , je was gerust 5 dagen lang 20 uur perdag bezig om 1 level te halen .
( pristontale 1 ) . was gelukkig in de zomer vakantie maar toch , afwisselen met een clan genoot die de spawn en de party leide . als ik ging slapen nam hij het over . en als ik wakker werd nam ik het weer over.
maar goed dat doe ik ook nooit weer helemaal niet nu ik een baan heb XD .
al ben ik nog niet klaar met mn studie . ( dat was ook dr reden dat ik 2 jaar niet gespeeld heb )
QFT!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:29 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Sinds maandag.Het lastigste was de dungeons aangezien niemand een kloot erom lijkt te geven. Maargoed, ik heb straks gewoon een paarse draak.
npquote:
Whehe moet er ook nog een spatie op die regels komen of dat niet? (een [BR] tag zou erg leuk zijnquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:04 schreef GI het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Als er minder namen zijn, moeten er enters in de plaats komenAnders werkt het niet helemaal
Ze zei 'poppetje'quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:43 schreef Dynd het volgende:
Ik ben ook al anderhalve week aan het spelen, het is echt een leuk spel! Ben nu lvl 36 priest.
Dit is mijn poppetje, http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Alonsus&n=Dynd
Maar heeft iemand nog een goede site voor talent trees om te lvlen? En dan het liefst eentje die ik zo kan overnemen van iemand die er veel meer verstand van heeft.
lol, TBC is meer exp dan pre WOTLK, je krijgt ongeveer het dubbele voor een quest nu, heb 3 gebieden gedaan 58-68 waar ik normaal bijna alles moet doenquote:Op donderdag 29 januari 2009 01:24 schreef DJ_ het volgende:
2 dagen geleden na 2 jaar niet te hebben gespeeld maar weer eens een maand betaald .
heb ook tbc en wotlk gekregen van vrienden
maar wat is dat spel simpel geworden zeg, ik was level 60 en heb dat destijds met veel uren werk gehaald .
maar ik haal nu zelfs op 63 nog gemakkelijk in een paar uurtjes het volgende level .
ik heb vandaag vanag 1 uur tot half 4 gespeeld en gewoon 50% xp erbij gehaald door het doen van quest .
dus heb nog niet eens lopen grinden :S
veder is het wel weer leuk , en zal het toch wel even duren voordat ik 80 ben aangezien ik veel moet werken .
spelen er hier nog mensen op de Hellfire server trouwens ofniet ? , ben namelijk guildloos op het moment .
en NL guilds zijn altijd leuk
Dungeons, horde + alliance major cities en Eastern Kingdoms heb ik helemaal.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:20 schreef drumstickNL het volgende:
omdat DK's op lvl 58 beginnen en om de rest een niet te grote voorspring te geven hebben ze ervoor gekozen om de xp die je nodig hebt voor een level tussen 60 en 70 verlaagdtquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:43 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
lol, TBC is meer exp dan pre WOTLK, je krijgt ongeveer het dubbele voor een quest nu, heb 3 gebieden gedaan 58-68 waar ik normaal bijna alles moet doen
Aantal exp wat nodig is is verlaagd, en het exp wat je voor questen krijgt is verhoogd.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:38 schreef JanaX het volgende:
[..]
omdat DK's op lvl 58 beginnen en om de rest een niet te grote voorspring te geven hebben ze ervoor gekozen om de xp die je nodig hebt voor een level tussen 60 en 70 verlaagdt
Doe eens wat outland quests. Of ben je gewoon schijtziek van je pally?quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:59 schreef stbabylon het volgende:
En toch krijg ik het niet voor elkaar om mijn paladin over de magische level 60 grens te krijgen
quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:43 schreef Dynd het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |