abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65428352
quote:
Op maandag 26 januari 2009 14:14 schreef Sapstengel het volgende:
Warriors . Fijne tanks, maar dat een hybrid class vrijwel iedereen eruit dps-ed hoort imo niet. En dan al helemaal niet warriors, die horen gewoon het ondergeschoven kindje te zijn .
Ik zou er met m'n rogue in ieder geval met een paar procentjes boven moeten zitten .
  Moderator / Redactie FP maandag 26 januari 2009 @ 19:10:30 #177
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_65429556
Wat een anticlimax na het doden van Varimathras zeg
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_65434717
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_65437372
quote:
Op maandag 26 januari 2009 14:34 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Dat is 1 ding wat zeker is ja!

Daarom kan ik ook niet wachten op de Dual spec. Fury EN Prot speccen.
Ik ga liever fury en fury/prot (solo) speccen aangezien ik toch genoeg tanks in de guild hebben die mee willen gaan naar heroics
  dinsdag 27 januari 2009 @ 00:20:04 #180
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_65442110
Dit spel is zo ontiegelijke saai geworden .. Ben alweer gekapt na een kleine maand
AFC AJAX
pi_65442249
Engineering naar jewelcrafting rerolled

Kan engineering niet echt als profession verkopen als 1 van de tanks zijnde =\ geen enkele decent buff.

Ben nu mining/jewelcrafting, en zo gauw er epic gems droppen (neem aan in ulduar) pak ik blacksmithing erbij voor de extra sockets.
deal with it
pi_65442544

Eindelijk de titel bij m'n mount .
pi_65442605
quote:
Op maandag 26 januari 2009 16:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Ik verwacht toch geen lock buffs/nerfs, dus
Helaas dus
quote:
1. are all the locks tree's getting overhauled or just the demon tree?
I am reluctant to use the word "overhaul" because that sets up an expectation for some players that is difficult to meet. We are changing some talents and spells in all 3 trees.

2. like new pets for locks plz?? its been a long time some reg summons maybe switching 41 point to infernal and making fg a reg summon? we have no reg summons for 60 ,70 and 80 we need to keep up with other classes and lets make the game more fun for the people playing years
Additional demons are something we would like to do at some point, but first we want to get all the current demons useful. Hunters have a lot more flexibility in which pet they pick. Locks need certain demons for certain jobs and we're not convinced yet that they are all there (particularly that female one).

3. can we get a perma metamorph with a few nerfs for the QQers or will we have something new ?
We think we have enough instances of characters turning into other forms already.

4. faster dots? or cutting the dot timers down to make it seem like burst damage ?
Adding some on-deamnd burst damage for locks is something we are looking at.

5. maybe enslave demon being perma to kinda customize locks like the hunters ..im not asking to be as uber as hunters pets but we should almost match them since they are pet/burst class and we are pet/dot class
Hunter pets are supposed to be more like life-long companions while warlocks tend to use and discard their demons as necessary. So we aren't really going for that one to one comparison.
Source
Doe eens niet.
pi_65443020
zo ik ben nu bezig met tank gear voor mijn dk al wat epics maar nog niet def capped
pi_65443638

Gaat lekker met m'n nieuwe guild!
pi_65443763
wij vanavond ook saph en kt neer voor het eerst, was ook de eerste keer dat naxx lag vrij voor ons was. gelijk thadius, saph en kt ge-1shot.
pi_65444221
Saph + 3 is nog best lastig hehe. Vooral de adds pakken ons nogal hard. We vinden nog niet echt een manier om dat te handlen. Genoeg dps op de mini-bazen, maar ja, als er mensen worden gesloopt door de adds, schiet het niet op. Wel een ontzettend gaaf gevecht.
pi_65445104
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:19 schreef Hanstin het volgende:

[..]

Ik ga liever fury en fury/prot (solo) speccen aangezien ik toch genoeg tanks in de guild hebben die mee willen gaan naar heroics
Maareuh....ik vroeg eerder hoe je het voor elkaar krijgt om 8k dps te doen met een hitrating van +\- 270? Ben erg benieuwd hoe je dat voor elkaar krijgt
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 10:23:23 #189
227439 Murloc
Vegetarian grindcore _O_
pi_65447176
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:49 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Hoe kan je nu 8k halen met de hitrating die je nu hebt? Dacht ergens gelezen te hebben dat de hitcap voor furywarriors rond de 800 zit en dan je toch rond de 500 moet zitten om de bazen iig te raken? Je warrior ff opgezocht en zie dat je op de 260 hit zit ofzo?

Iemand anders ergens een lijstje met hitcaps of een richtlijn die je voor Naxx heroic als fury warrior moet aanhouden? Als 275 hitrating voldoende is kan ik een hoop hitgems vervangen
Fury warrior uit mijn guild haalt 9500 dps op Thaddius met 351 hitrating.
Andere bosses meestal rond 4000-4500.
Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
pi_65449030
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:23 schreef Murloc het volgende:

[..]

Iemand dan anders een lijstje met hitcap voor bosses? Zit zelf op 470 hit maar lijkt dus wat teveel van het goede?
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_65449643
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:23 schreef Murloc het volgende:

[..]

Thaddius is dan zon gimmick gevecht waar elke hansworst minstens 6k dps haalt op heroic, exclusief polarity fuck ups
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_65449948
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Thaddius is dan zon gimmick gevecht waar elke hansworst minstens 6k dps haalt op heroic, exclusief polarity fuck ups
Daar was ik dus inmiddels ook achter

Vraag me af waarom men juist die stats post? Die stats zijn gewoon een vertekend beeld Gooien we de stats van een Curator fight er ook ff achteraan! Dan haalde ik op lvl70 ook al 8k dps...

Ergens wel jammer....dacht dat ik iets fout deed en mijn DPS nog meer kon opkrikken.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 12:01:37 #193
227439 Murloc
Vegetarian grindcore _O_
pi_65450295
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Ging eerder al over Thaddius, vandaar.

Maar mensen geilen nou eenmaal op grote cijfers.
Zijn ook altijd dezelfde figuren die dps meters spammen in gchat enzo
Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
pi_65451218
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 06:49 schreef stbabylon het volgende:
Saph + 3 is nog best lastig hehe. Vooral de adds pakken ons nogal hard. We vinden nog niet echt een manier om dat te handlen. Genoeg dps op de mini-bazen, maar ja, als er mensen worden gesloopt door de adds, schiet het niet op. Wel een ontzettend gaaf gevecht.
Wat is je setup? En ik neem aan dat je over 25 man Sarth + 3 spreekt?

Fury warrior heeft eigenlijk alleen genoeg hitrating nodig voor de softcap, alles daarboven is bonus maar dan kan je beter gemmen voor pure strength. Dat geeft over het algemeen een hogere dps increase aangezien de hoge nummers die je ziet voor 30% van deep wounds afkomen. Raidbuffed zit een beetje fury warrior volgens mij zo rond de 40 a 50% crit.
deal with it
pi_65451235
@ gz Icebear. Ik heb hem Zaterdag kunnen one shotten met mijn guild, daarna naar Kel'Thuzad gedaan en hem in twee pogingen neer kunnen halen. Ik vond het echt een anticlimax om eerlijk te zijn, hij was op 10 man echt een stuk pittiger.

Anyway, ik kom hier bijna nooit op de forums, maar ik vroeg me af of iemand hier op Ghostlands speelt? Ik speel aan de Horde kant met mijn Ret pally genaamd Šivine. Als iemand een HC'tje wil doen, doe ik wel mee.

Hier mijn Paladin

[ Bericht 12% gewijzigd door Snaterman op 27-01-2009 12:40:30 ]
pi_65451330
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 02:06 schreef SharQueDo het volgende:
[ afbeelding ]

Gaat lekker met m'n nieuwe guild!
Where is the fucking iceblock

Mooie fight, dat wel.
pi_65451479
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 12:34 schreef RTB het volgende:

Fury warrior heeft eigenlijk alleen genoeg hitrating nodig voor de softcap, alles daarboven is bonus maar dan kan je beter gemmen voor pure strength.
Waar ligt die softcap dan?
pi_65451546
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 12:42 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Waar ligt die softcap dan?
9%, 492 Hit Rating.
pi_65451729
Is dat niet 295 hit rating?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: