From what we can tell, SV and MM are pretty close. SV may be slightly higher, but not by hundreds of dps. Affliction and Destro aren't at the same exact number but you still see both in raids (for the time being). MM also brings a really nice group buff (Trueshot Aura) while SV provides Replenishment, and we take those into consideration.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Nee, laat es zien
en mandatory ''Ghostcrawler''
gief shamans aoe!quote:Op maandag 26 januari 2009 12:18 schreef SharQueDo het volgende:
Ze fucken of overboosten tegenwoordig wel heel veel specs per patch t.o.v. vroegâh, zeg.
Enige 'AoE' die de Elementals hebben, is thunderstorm en dat is ook maar rond de 1300dmg en een CD van 45 sec..quote:
Hoe kan je nu 8k halen met de hitrating die je nu hebt? Dacht ergens gelezen te hebben dat de hitcap voor furywarriors rond de 800 zit en dan je toch rond de 500 moet zitten om de bazen iig te raken? Je warrior ff opgezocht en zie dat je op de 260 hit zit ofzo?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:11 schreef Hanstin het volgende:
[ afbeelding ]Nog even wat gear erbij en dan hopla 8k+ (op thaddius ofc)
http://www.wowhead.com/?spell=61657quote:Op maandag 26 januari 2009 13:10 schreef Civilian het volgende:
[..]
Enige 'AoE' die de Elementals hebben, is thunderstorm en dat is ook maar rond de 1300dmg en een CD van 45 sec..
Ik gebruik 'm dan ook alleen maar voor de 10% mana refill
Mwoah.......het woord warrior zegt al genoeg natuurlijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:14 schreef Sapstengel het volgende:
Warriors. Fijne tanks, maar dat een hybrid class vrijwel iedereen eruit dps-ed hoort imo niet. En dan al helemaal niet warriors, die horen gewoon het ondergeschoven kindje te zijn
.
Dat is 1 ding wat zeker is ja!quote:Op maandag 26 januari 2009 14:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was mijn fury warrior beu op 70, jaartje geleden ofzo, daarom ging ik nooit meeraiden, aangezien ze liever rogues enzo meenamen. Hoe anders is het spelen als protJe hoeft maar te zeggen "Tank LFG *instance*" en je krijgt een inv
3.1? heb je daar al patch notes van dan?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik heb mijn farm spec voor mijn warlock al geplanned voor 3.1|
http://www.worldofwarcraf(...)00000000000000000000
met als glyphs Siphon Life/Voidwalker en Healthstone![]()
Ik verwacht toch geen lock buffs/nerfs, dusquote:Op maandag 26 januari 2009 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
3.1? heb je daar al patch notes van dan?
Kan hij de OP in? Of kan ik hem zelf wijzigen?quote:Op zondag 25 januari 2009 06:40 schreef Windigo het volgende:
Had in het vorige topic al aangegeven dat ik gererolld had op een andere server. Dat heb ik gedaan omdat ik last had van vervelende mensen op mijn oude server.
Bij deze de link voor de OP:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Aszune&n=Ijzel
Karakter heet Ijzel en is een level 60 DK (goddank ik hoef niet weer op 0 te beginnen). Ik zit nu op de sever Aszune.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |