quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:07 schreef Hanstin het volgende:
Waarschijnlijk later op de dag de "elder" titel erbij
Enige leuke titel vind ik Chef maar dat komt ook omdat ik in het echt graag kookquote:
Coole naam.quote:Op zondag 25 januari 2009 06:40 schreef Windigo het volgende:
Had in het vorige topic al aangegeven dat ik op horde gererolld had op een andere server. Dat heb ik gedaan omdat ik last had van vervelende mensen op mijn oude server.
Bij deze de link voor de OP:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Darkmoon+Faire&n=Nachtvorst
Karakter heet Nachtvorst en is een level 58 DK (goddank ik hoef niet weer op 0 te beginnen). Ik zit nu op de sever Darkmoon Faire.
Umm ohquote:Op zondag 25 januari 2009 17:32 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Coole naam.
Maar ja, dat kom gedeeltelijk omdat al mn chars ook bijna zo heten.
Heb er nu ook een druid bij; Nachtdier.
Dat soort namen mogen toch niet op RP realms? Of is dat ondertussen weer veranderd?quote:Op zondag 25 januari 2009 18:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mensen die hun char naar hun race/class noemen
Gister ook weer zo'n kneus op een RP realm, genaamd Humanwarrior
Alles mag, zolang je het maar kunt duidelijk maken. Zolang jij er een goed verhaal omheen hebt, is er volgens mij niks aan de hand.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:46 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Dat soort namen mogen toch niet op RP realms? Of is dat ondertussen weer veranderd?
Ik loop nog steeds met Mantle of the Corruptor rond -,-. Ik heb weinig geluk met de shoulder drops en 60 Emblems of Valor zit er voorlopig ook nog niet in.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:07 schreef WyriHaximus het volgende:
Woei eindelijk met TBC hands and pants vervangen door WOTLK items!
Vreemd, ik herinner me dat er een guild was welke per se veranderd moest worden toen ik nog op een RP server speelde.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alles mag, zolang je het maar kunt duidelijk maken. Zolang jij er een goed verhaal omheen hebt, is er volgens mij niks aan de hand.
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:51 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Vreemd, ik herinner me dat er een guild was welke per se veranderd moest worden toen ik nog op een RP server speelde.
Was: Pew Pew Lazor. De ene dag had de guild nog die naam, de volgende dag was het Klang Klang Swordattack
Nee, laat es zienquote:Op maandag 26 januari 2009 00:10 schreef Evertjan het volgende:
hebben jullie die post ook gelezen waar Ghostcrawler uithaalt naar Affl/Destro warlocks. En dat ze voorlopig nog in de raid te zien zullen?
Allemaal tegelijk op de gong drukken. Maar volgens mij heb je er meer dan 5 man voor nodigquote:Op maandag 26 januari 2009 09:46 schreef Sapstengel het volgende:
Weet je wat lame is? Met 5 man zul'aman willen doen en dan "wipen" op de gong. Hoe de fuck werkt dat onding? we komen ZA niet in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |