Ja 25. Gisteren Drood op big boy, warrior op minis en pala op adds. Voor de rest een redelijke dwarsdoorsnede van de mogelijke classes/trees.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:34 schreef RTB het volgende:
[..]
Wat is je setup? En ik neem aan dat je over 25 man Sarth + 3 spreekt?
Je hebt in de drag je lichaam verkocht? Of in UC experimenten met je laten uitvoeren?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:53 schreef Windigo het volgende:
Zo, in een dag van 0 naar 175 gtoch fijn.
Omdat mensen zoals jij erin trappenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:51 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Daar was ik dus inmiddels ook achter![]()
Vraag me af waarom men juist die stats post? Die stats zijn gewoon een vertekend beeldGooien we de stats van een Curator fight er ook ff achteraan! Dan haalde ik op lvl70 ook al 8k dps...
Ergens wel jammer....dacht dat ik iets fout deed en mijn DPS nog meer kon opkrikken.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:54 schreef Tim_G het volgende:
Dit bedoel ik dus
295 of 492 is nogal een verschil en daar loop ik overal tegenaan.
Copy paste van een post op wowhead welke geupdate is voor 3.0.8quote:Hit: Gemming or enchanting for hit is only recommended to reach the 8% hit cap on special attacks, after that it is more beneficial to enchant/gem for other stats. However, more hit is good to ensure a steady flow of rage. The value of 8% is from research done by the theorycrafters at Elitistjerks.com
Special caps:Duel wield: 263 removing 8% miss rate Duel wield with 3/3 precision: 165 removing 5% miss rate
2 hander with 3/3 precision: 165 removing 5% miss rate
You'll notice I'm restating the same special caps for all 3 weapon situations, the miss rate on special attacks (yellow) is always the same.
White caps:
DW without Precision: 919 removing 28% miss rate. DW with 3/3 Precision: 820 removing 25% miss rate. 1 hand/shield or 2 hander: 164 removing 5% miss
Racial Bonus:
Draenei: Remove 32 hit rating from any of these numbers for your cap
Erin trappen erin trappen........nu draai je het om he!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:36 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Omdat mensen zoals jij erin trappen_!
Eens je hitcapped bent als een warrior dan hoef je niet meer te focussen op hit rating ga dan liever naar strenght/attackpower > crit > expertise toe want dat is meer een DPS upgrade dan hit-rating
Wij hebben 2 mensen op de adds, probeer dat anders eens.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja 25. Gisteren Drood op big boy, warrior op minis en pala op adds. Voor de rest een redelijke dwarsdoorsnede van de mogelijke classes/trees.
Icebound Fortitudequote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:09 schreef Fir3fly het volgende:
Ik lees vaak dat een DK op Sarth handig is om de breaths beter te kunnen nemen, ik weet niet waarom.
Zoals SharQueDo zegt, cooldowns.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:09 schreef Fir3fly het volgende:
Ik lees vaak dat een DK op Sarth handig is om de breaths beter te kunnen nemen, ik weet niet waarom.
of je neemt gewoon een 2.5k dps druid met frost cap (zoals ikquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:09 schreef Fir3fly het volgende:
En hoe precies gaat 1 van die 2 dingen je helpen bij het ontvangen van een 45k firebreath?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:56 schreef Zith het volgende:
[..]
of je neemt gewoon een 2.5k dps druid met frost cap (zoals ik)
oww dacht dat het om sapph ging, mijn excuus!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:12 schreef RTB het volgende:
[..]
En hoe precies gaat 1 van die 2 dingen je helpen bij het ontvangen van een 45k firebreath?
Ja, ook lekker, 2 eindbazen, de één Sartherion en de andere Sapherion noemen... handig!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:23 schreef Zith het volgende:
[..]
oww dacht dat het om sapph ging, mijn excuus!
Sapphironquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ook lekker, 2 eindbazen, de één Sartherion en de andere Sapherion noemen... handig!
Net zo handig als die void dingen rood maken in een compleet rode kamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |