Jaquote:
bedrijfswiskunde! toe maarquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:04 schreef Dzy het volgende:
Mijn naam is Jan, ik woon op dit moment nog in Deventer maar ben op zoek naar een kamer in Amsterdam, ik ben 21 jaar, studeer Bedrijfswiskunde daar en wil graag een jaar naar Boedapest
Hoi Jan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:04 schreef Dzy het volgende:
Mijn naam is Jan, ik woon op dit moment nog in Deventer maar ben op zoek naar een kamer in Amsterdam, ik ben 21 jaar, studeer Bedrijfswiskunde daar en wil graag een jaar naar Boedapest
Welkom Janquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:04 schreef Dzy het volgende:
Ik weet nog wel een leuk sletje uit Budapest..? Heb 100 screenshots ervan. -. Lekkere ballen zitten eropquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:04 schreef Dzy het volgende:
Kom er ooit, geen zin/tijd voor, kan mijn tijd wel beter bestedenquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:06 schreef Californium het volgende:
O MPG
en waarom verwijder je je hyves dean?
Heb ik maar twee woorden voor...quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuk sletje uit Budapest..? Heb 100 screenshots ervan. -. Lekkere ballen zitten erop
Daarnaast natuurlijk welkom Jan
Als je mij kent, ken je een van de beruchte mensen hier![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door GlowMouse op 22-01-2009 21:42:38 ]Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb ik maar twee woorden voor...Geen probleem. Post het vanavond wel. Iig een moneyshotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was een collega van mij toen ik bij Exact werkte. We hadden toen introductieweken waarbij ik haar wat beter heb leren kennen
Wel naakt op het bed gekregen, verder weinig bereikt
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Ik heb in die drie jaar dat ik hem had wel 2 blogs geplaats, en stuk of tien krabbels uitgedeeld...quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:27 schreef Dzy het volgende:
Ik heb precies hetzelfde gevoel over Hyves als Dean. Alleen krabbelde ik sowieso al nooit meer de laatste tijd.
Ben ik het wel mee eens jaquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:32 schreef Californium het volgende:
ik vind dat juist het leuke en het nut van hyves...mensen van de basisschool of middelbare die he uit het oog verloren bent... via hyves volg ik vaak wat ze doen enzo...
hoeft niet actief te krabbelen... maar ik vind dat juist leuk om te weten
Ik heb er ook wat mensen bij staan waarmee ik ooit op school gezeten heb, maar moet nog even de tijd nemen om te informeren naar hun huidige bezigheden. Schiet niet echt op, maar ooit komt dat er nog van.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:32 schreef Californium het volgende:
ik vind dat juist het leuke en het nut van hyves...mensen van de basisschool of middelbare die he uit het oog verloren bent... via hyves volg ik vaak wat ze doen enzo...
En dat zegt wel watquote:
Voor jou is het al helemaal niet te doen ook, even naar Heerhugowaard.quote:
waar een wil is, is een....quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Voor jou is het al helemaal niet te doen ook, even naar Heerhugowaard.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
weg? Ga ik door voor de koelkast?
Trein? Was het maar waar, dan was ik na het concert gewoon bij het station gaan staan, heel graag naar huis willend. Maar nee, ik moet het doen met de laatste trein die al om 1:00 vertrekt.quote:
Ja, maar jullie zijn vrouwenquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:32 schreef Californium het volgende:
quote:
quote:
Wat is een combi-keuken?quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:59 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Je krijgt niet alleen de koelkast, maar de hele combi-keuken
Ik heb wel het idee dat er, in ieder geval in mijn vriendengroep, meer gebruik van Hyves gemaakt wordt door vrouwen dan door mannen. Maar ik kan er natuurlijk ook naast zitten, het is slechts een vermoeden.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:03 schreef Dzy het volgende:
Het heeft er wel een beetje mee te maken denk ik.
Vertelquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:56 schreef Dzy het volgende:
Over 1.5 week eindelijk weer een leuk feestje in m´n hometown.
Wat moest jij in Delft dan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:41 schreef PieterBas het volgende:
* PieterBas is ook weer terug uit Delft... Op één minuut je bus missen
Oriënterend gesprek gehadquote:
Dat is zo raar he, bij mij is het aantal mannelijke + vrouwelijke hyvesvrienden ook geen 100%..quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb 41 mannetjes in mijn Hyves contacten en 42 vrouwtjes. En dan zijn er blijkbaar nog 5 die nog twijfelen.
Ik zag dat een paar in ieder geval bandjes zijn, dus dan is het wel te begrijpen dat er geen geslacht ingevuld is (al zijn alle bandleden van hetzelfde geslacht).quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:02 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat is zo raar he, bij mij is het aantal mannelijke + vrouwelijke hyvesvrienden ook geen 100%..
Zijn er echt mensen die dan voor de grap ofzo iets anders invullen
Waar?quote:
Ja ik moet nog ff door..quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:32 schreef Californium het volgende:
nico![]()
zo maar eens naar huisheb geen zin meer
dan snap ik dat je geen zin meer hebtquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:40 schreef Californium het volgende:
ik doe zelfs nog wel wat.... had zo mooi stukje getypt... ik denk... laat ik het maar opslaan, met die mac weet je maar nooit wat er gebeurd... En jah hoor... hij loopt vast tijdens het opslaan![]()
alles weg
![]()
dus dat ben ik weer aan het typen, nu ik nog weet wat ik ongeveer had getypt
Das niet bestquote:
Probleem is vaak dat mensen dan ongeduldig raken, alle knopjes gaan proberen en daardoor het programma vastloopt. Het is meestal handiger om even geduld te hebben. Al is dat uiteraard geen garantie dat het goed gaat.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:50 schreef Californium het volgende:
hij is nog steeds aan het denkendat is denk ik hetzelfde als vastlopen
je had het ook ff in je mail kunnen kopieren voor de zekerheid?quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:47 schreef Californium het volgende:
en cali gaat het voor de 2e keer proberen op te slaan.... op hoop van zegen
Handig. Kun je het beter in een ander programma plakken, zodat je de tekst behoudt (ik neem in ieder geval aan dat niet heel de computer crasht, maar alleen het programma waarin je wil opslaan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:56 schreef Californium het volgende:
dit is een stomme kut mac die doet wat het wil.... ik heb enkel op oplsaan gedrukt hooren nee heb het niet gekopieerd
tip van mijn collega.... maak er een foto van.... dus dat maar gedaan
foto kan ookquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:56 schreef Californium het volgende:
dit is een stomme kut mac die doet wat het wil.... ik heb enkel op oplsaan gedrukt hooren nee heb het niet gekopieerd
tip van mijn collega.... maak er een foto van.... dus dat maar gedaan
Textedit.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:01 schreef Californium het volgende:
als het hele programma niets meer doet kun je ook geen tekst selecteren... en welk ander programma dan word wil je gebruiken op een mac![]()
Idem.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:01 schreef Californium het volgende:
anywayz... ik ga ervandoor
fijne avond mensen
quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb ik maar twee woorden voor...Op verzoek NSFW!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een screenshot van een msngesprek met webcam. Heb er meer op verzoek
[ Bericht 4% gewijzigd door GlowMouse op 22-01-2009 21:43:46 ]Leer spaties gebruiken!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Op verzoek NSFW!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een screenshot van een msngesprek met webcam. Heb er meer op verzoek
![]()
Waarom heb ik nooit zulke msn-gesprekken?![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door GlowMouse op 22-01-2009 21:43:54 ]Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
[..]
Op verzoek NSFW!Die HongaarseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een screenshot van een msngesprek met webcam. Heb er meer op verzoek
[ Bericht 6% gewijzigd door GlowMouse op 22-01-2009 21:43:59 ]Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:46 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Aardappelen, bonen en een tartaartje![]()
macaroni standaard op woensdagquote:En jij?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
[..]
macaroni standaard op woensdag
Ja jij! De rest niet..quote:
Weet het al, bedanktquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:58 schreef jslavenburg het volgende:
Leg deze zin eens uit in normaal, makkelijk Nederlands:
De ICT-beheerder kan zijn opdrachten toetsen aan de verantwoordelijkheden en bevoegdheden van hemzelf en die van collega’s, gebruikmakend van zijn kennis van en inzicht in de organisatiestructuur en –cultuur.
Jezus, dit is typisch compententiegelulquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:58 schreef jslavenburg het volgende:
Leg deze zin eens uit in normaal, makkelijk Nederlands:
De ICT-beheerder kan zijn opdrachten toetsen aan de verantwoordelijkheden en bevoegdheden van hemzelf en die van collega’s, gebruikmakend van zijn kennis van en inzicht in de organisatiestructuur en –cultuur.
Luctor heeft deze ook gezien hoor..quote:
Leuk he?quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Jezus, dit is typisch compententiegelul
Gewoon je verantwoordelijkheid nemen over je opdrachten / projecten.
inderdaadquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Luctor heeft deze ook gezien hoor..
Dat kwam niet op in hun illusiequote:Op woensdag 21 januari 2009 19:20 schreef Bootje84 het volgende:
Lol. Weer problemen bij "de nieuwe Uri Geller".. Hebben die flappies dat niet aan zien komen?
[..]
Op verzoek NSFW!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een screenshot van een msngesprek met webcam. Heb er meer op verzoek
[ Bericht 5% gewijzigd door GlowMouse op 22-01-2009 21:44:43 ]Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Ik kom mijn belofte naquote:
Als die Hongaarse nu zou gaan posten... dan zeker..quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:31 schreef Bootje84 het volgende:
Wordt dit weer zo een topic die OP-waardig wordt?![]()
![]()
Heb je beter? Nee, dan talk 2 da handquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb je beter? Nee, dan talk 2 da hand
Bootje post tenminste nog een naaktfotoquote:
Verschil is dat ik geen foto's nodig heb om haar naakt te kunnen zienquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bootje post tenminste nog een naaktfoto
Pics or it didnt happen..quote:
Dus dat (Zie userpic)quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bootje post tenminste nog een naaktfoto
jslavenburgquote:
Op dit tijdstip?quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kater maar afgezien daarvan prima
et toi?
nog op vakantie geweest?
Maar goed. Toch wel respect voor mij dat ik het tóch weer roggel ^^quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:49 schreef jslavenburg het volgende:
Sorry te druk met school, en die foto's hou ik lekker voor mijzelf
Ja, gister nogal hard gezopen enzo.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:49 schreef OA het volgende:
[..]
jslavenburg![]()
[..]
Op dit tijdstip?
Hier ook alles prima! Laatste vakantie was in oktober.In maart gaan we 4 dagen naar Berlijn.
je bent geweldigquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Maar goed. Toch wel respect voor mij dat ik het tóch weer roggel ^^
19 uur vliegen naar kaapstad joh..? Tering! wel supercool!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, gister nogal hard gezopen enzo.
Ben er nog brak van
Ik ga eerder dan jij dan
25 februari vlieg ik naar het zuiden van de wereld.
Na zo'n 19 uur creperen zal het vliegtuig landen op Kaapstad Airport, waar ik 2,5 week zal spenderen
What else is newquote:
't is een behoorlijk stuk ja..quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
19 uur vliegen naar kaapstad joh..? Tering! wel supercool!!
O ja, das waar!quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, gister nogal hard gezopen enzo.
Ben er nog brak van
Ik ga eerder dan jij dan
25 februari vlieg ik naar het zuiden van de wereld.
Na zo'n 19 uur creperen zal het vliegtuig landen op Kaapstad Airport, waar ik 2,5 week zal spenderen
Ik hoop voor je dat je geen huilende kinderen in het vliegtuig hebt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't is een behoorlijk stuk ja..
En 't is nog wel een directe vlucht ook
Of dat je de Hudsonrivier passeert..quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je geen huilende kinderen in het vliegtuig hebt.
Da's een zaterdag he?quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:30 schreef OA het volgende:
[..]
O ja, das waar!![]()
Ben jij de 31e 's avonds thuis? Ik ben dan ws in Utrecht.
Uhm, dan ga je goed verkeerde kant op..quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Of dat je de Hudsonrivier passeert..
Of je hebt een nat pakquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Uhm, dan ga je goed verkeerde kant op..
Niet verkeerdquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:47 schreef Bootje84 het volgende:
* Bootje84] telt af naar 26 februari. [url=http://www.hotelsunrisemamloukpalace.nl]Egypte, here i come[/url
Heel het gezin. Ouders, zussen, zwagers, nichtjes.. 10 man sterk. Heb er zooooo'n zin inquote:
Zaterdag ja. Vriendin naar het theater brengen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Da's een zaterdag he?
Hangt er een bietje vanaf, die week weet ik het wel, nu nog niet
WAt ga je hier doen?
Gezelligquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heel het gezin. Ouders, zussen, zwagers, nichtjes.. 10 man sterk. Heb er zooooo'n zin in
Heey..quote:
whehe, en je gaat zelf niet mee?quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:57 schreef OA het volgende:
[..]
Zaterdag ja. Vriendin naar het theater brengen.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heey..
*psst*, check page 2 (bij 50 messages p page)
Ik zou die nemenquote:09:55 Wo 28 Jan 09
Amsterdam (Schiphol)
Totale reistijd: 11 uren 35 minuten
Vliegtuigtype : Boeing 777-200 22:30 Wo 28 Jan 09
Kaapstad KL0597
Jaja.. Het is zonde om het zomaar voorbij te laten gaan natuurlijk, zo een heugelijk feitquote:
Nee! Ze heeft kaartjes gekregen voor Dirty Dancing... Ik hou helemaal niet van zulke grappenmakerijquote:
Dat vroeg ik me ook al af!quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dirk, waarom vlieg jij 19 uur naar Kaapstad?
[..]
Ik zou die nemen
omdat k toch stiekem geen directe vlucht heb.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dirk, waarom vlieg jij 19 uur naar Kaapstad?
[..]
Ik zou die nemen
haha, ok.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:05 schreef OA het volgende:
[..]
Nee! Ze heeft kaartjes gekregen voor Dirty Dancing... Ik hou helemaal niet van zulke grappenmakerijDus haar moeder gaat mee.
Hahaha!! Wel begrijpelijkquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
omdat k toch stiekem geen directe vlucht heb.
Moet eerst naar Frankfurt omdat dat zo'n 400 euro scheelt op het ticket
Elk uur dat je wacht bespaar je dus 50 euro...quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
omdat k toch stiekem geen directe vlucht heb.
Moet eerst naar Frankfurt omdat dat zo'n 400 euro scheelt op het ticket
ik was in de veronderstelling dat het een directe vlucht was.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hahaha!! Wel begrijpelijk![]()
Maaromdat je eerst zei dat het een directe vlucht was
Ja, nou ja, ik verdien het niet per uurquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:40 schreef OA het volgende:
[..]
Elk uur dat je wacht bespaar je dus 50 euro...
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:40 schreef OA het volgende:
[..]
Elk uur dat je wacht bespaar je dus 50 euro...
Nee snap ik, no offence hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik was in de veronderstelling dat het een directe vlucht was.
Ik heb de tickets ook niet geregeld.
[..]
Ja, nou ja, ik verdien het niet per uur![]()
kut.. ik vergeet altijd hoe laat dat isquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:42 schreef The_Dean het volgende:
Nothing good ever happens after 2 A.M.
How I Met Your Mother
Doe maar ff geen tantu meer gebruikenquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:55 schreef eer-ik het volgende:
sowieso.
tantu veel zin in ook
maar nu mand, ben gebroken
Zul je altijd zien hèquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:57 schreef eer-ik het volgende:
Amper gezegd of er komt weer een stel apaten voorbij gereden
Klopt, al een paar uurtjes. Tijd om te slapen.quote:
So truequote:Op woensdag 21 januari 2009 21:42 schreef The_Dean het volgende:
Nothing good ever happens after 2 A.M.
How I Met Your Mother
Een typische Barney quotequote:Op woensdag 21 januari 2009 21:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kut.. ik vergeet altijd hoe laat dat is
Gister was het ook briljant. De enige reden waarom je in een relatie 1 maand lang wacht voordat je sex hebt, is wanneer je vriendin 17 jaar en 11 maanden is
Ja..quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:30 schreef Dzy het volgende:
Ik vind het wel jammer, Barney is een beetje een doetje geworden in het nieuwe seizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Fuck.. DIE IS FOUT!!!!quote:
Bwahaha, supervet.quote:
Hoiquote:
Ik ook morgen, maar wordt toch niks. Dus ik heb nog ffquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HoiIk ga maar eens slapen doen
Morgen tentamen, dus dan moet ik een beetje fris zijn
Joah, ik ben het nu aan het kopen, en kijk het op mijn eigen tijd... loop inmiddels wat voor op de zender hier... heb zelf bijna seizoen 1 uit.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kut.. ik vergeet altijd hoe laat dat is
Gister was het ook briljant. De enige reden waarom je in een relatie 1 maand lang wacht voordat je sex hebt, is wanneer je vriendin 17 jaar en 11 maanden is
Hier ook. Egaal grijs met een regenbui.quote:
Tof!! Ben gek op van die mooie luchten/weerverschijnselsquote:
Mooie foto's chef!quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Tof!! Ben gek op van die mooie luchten/weerverschijnsels
Ooit eens deze gemaakt bij mijn ouderlijk huis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gastquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mooie foto's chef!![]()
Heb je ook zulke mooie foto's van dames?
QFT!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:18 schreef The_Dean het volgende:
Vertel mij wat
Van de rond de 150 foto's waren er 3/4 gelukt ofzo, en deze twee het mooist, anderen waren wat vagig.
Morgequote:Op donderdag 22 januari 2009 09:23 schreef Californium het volgende:
goedemorgen
werken maar weer
*zucht*
Hallo lekker ding, lekker geslapen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:23 schreef Californium het volgende:
goedemorgen
werken maar weer
*zucht*
Je had een natte plek op de lakens achtergelaten?quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:27 schreef Californium het volgende:
BootjePaula
Heerlijk geslapen engedroomd alleen waarover weet ik niet meer
weet wel dat hetwas
quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:29 schreef OA het volgende:
[..]
Je had een natte plek op de lakens achtergelaten?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:29 schreef OA het volgende:
[..]
Je had een natte plek op de lakens achtergelaten?
Zit ik nu al door je hoofd te spoken..? Doe ik goedquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee
betekend niet altijd zo'n droom... gewoon een vrolijke droom
ik weet niet... maar werd helemaal warm van binnen en blij wakker .....
quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zit ik nu al door je hoofd te spoken..? Doe ik goed
OAquote:
ik was erop aan het wachtenquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Geef toe.. bootje had m kunnen maken
Nee hoor. Das té plat...quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Geen woorden maar daden!quote:
O ja, hallo iedereen!quote:
Herkenbaar, maar het is echt lastig om een goede foto te maken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:18 schreef The_Dean het volgende:
Vertel mij wat
Van de rond de 150 foto's waren er 3/4 gelukt ofzo, en deze twee het mooist, anderen waren wat vagig.
OAquote:
hou je er mee op als iedereen het heeft gezien?quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:35 schreef Bootje84 het volgende:
Hallo vers aangekomen mensen!
PS, kijk page 2
Dat roepen ze al maanden in Rotterdam Zuidquote:
Ben je er nou echt zo trots op?quote:
Mwah, kan beter. Beetje koortsig en overal spierpijn. Maar verder klaag ik niet hoorquote:
Gezien!quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hou je er mee op als iedereen het heeft gezien?
whehequote:Op donderdag 22 januari 2009 09:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat roepen ze al maanden in Rotterdam Zuid
quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:39 schreef Milou__ het volgende:
Is piles nog aangenomenHeb geen zin om terug te lezen (A)
mooiquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:39 schreef OA het volgende:
[..]
Mwah, kan beter. Beetje koortsig en overal spierpijn. Maar verder klaag ik niet hoor.
[..]
Gezien!
Heb er niks overgelezenquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:39 schreef Milou__ het volgende:
Is piles nog aangenomenHeb geen zin om terug te lezen (A)
Dat dus.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja, dat was gister middag volgens mijquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heb er niks overgelezenHij was toch uitgenodigd voor een gesprek in Eindhoven
Zie userpic (Fuck yeah!)quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ben je er nou echt zo trots op?
Daar heb je toch KPD voorquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zie userpic (Fuck yeah!)
Weinig mensen die óf zo een foto hebben óf de ballen hebben om er een te maken en die dan gek genoeg zijn om hem op FOK! te posten![]()
R-E-S-C-P-T-Equote:Op donderdag 22 januari 2009 09:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zie userpic (Fuck yeah!)
Weinig mensen die óf zo een foto hebben óf de ballen hebben om er een te maken en die dan gek genoeg zijn om hem op FOK! te posten![]()
was dat een spelling-fail of was dat de bedoelingquote:
Een Ali-G immitatiequote:Op donderdag 22 januari 2009 09:48 schreef Californium het volgende:
[..]
was dat een spelling-fail of was dat de bedoeling
Dat was de bedoelingquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:48 schreef Californium het volgende:
[..]
was dat een spelling-fail of was dat de bedoeling
quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling
Om maar even aan te geven hoeveel respect ik voor hem heb. Waarschijnlijk kan ik zoiets ook binnen 5 minuten kunnen photoshoppen
Jawel hoor. Deze was nadat het uit was met mn ex. En een gegeven paard moet je niet in de bek kijkenquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:51 schreef Puala het volgende:
Wat ik me nou afvraag Bootje he..
Kun je dichterbij geen meid krijgen? Of geil je gewoon zo ontzettend op onbereikbare tetten uit een ander land die ook nog is oerlelijk zijn?
Aha. Ik zag je foto op hyves, toen was je kansloos. Nu zink je nog even verder.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Deze was nadat het uit was met mn ex. En een gegeven paard moet je niet in de bek kijken![]()
Daarnaast Nico, ik kán niet eens fotoshoppen...
geen probleem hoor.. maar misschien wil niet iedereen jouw gegeven paard in de bek kijkenquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Deze was nadat het uit was met mn ex. En een gegeven paard moet je niet in de bek kijken![]()
Daarnaast Nico, ik kán niet eens fotoshoppen...
Wat heb ik jóu misdaan dat je me zit te flamen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Aha. Ik zag je foto op hyves, toen was je kansloos. Nu zink je nog even verder.
Mocht je interesse hebben in een meid uit de betuwe die wel van camsex houd moet je maar ff pm-en
edit: naam weg, anders krijg ik weer een boze brief van de politie thuis![]()
Dat laatste dus niet hequote:Op donderdag 22 januari 2009 09:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat heb ik jóu misdaan dat je me zit te flamen?Ongesteld?
Imitatie, taalnazi.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:59 schreef Californium het volgende:
OMG relax joh... als bootje hier gelukkig van wordt laat m toch lekker... En beetje lullig om iemand om zijn hyves foto af te zeiken....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan plaats ik alvast zelf mn foto. Ik schaam me nergens voor. Even ter informatie. Foto is inmiddels 3 jaar oud en gemaakt in een melige bui![]()
Leer spaties gebruiken!
Is dat wel zo verstandig om haar naam te postenquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Aha. Ik zag je foto op hyves, toen was je kansloos. Nu zink je nog even verder.
Mocht je interesse hebben in een meid uit de betwe die wel van camsex houd, zoek ff op ene
ik heb m op hyves toegevoegd jah.... Wat kan mij dat boeien... als hij er lekker gelukkig van wordt, laat m toch...quote:
is niet zo aardig nee...quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Is dat wel zo verstandig om haar naam te posten
Btw, als jij alleen op uiterlijk valt, dan ben je best oppervlakkig.quote:
ik had al ge-editquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Is dat wel zo verstandig om haar naam te posten
quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Btw, als jij alleen op uiterlijk valt, dan ben je best oppervlakkig.![]()
Ach, whatever rocks your boat![]()
op hun uiterlijk? dat maakt je oppervlakkigquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:03 schreef Puala het volgende:
[..]
ik ben dus niet oppervlakkig, ik zeik gewoon graag mensen af
Gelukkig ziet de Hongaarse er lief uitquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Btw, als jij alleen op uiterlijk valt, dan ben je best oppervlakkig.![]()
Ach, whatever rocks your boat![]()
niet enkel op hun uiterlijk, gewoon op allesquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:04 schreef Californium het volgende:
[..]
op hun uiterlijk? dat maakt je oppervlakkig
want je kent bootje goed? owww...vandaarquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:05 schreef Puala het volgende:
[..]
niet enkel op hun uiterlijk, gewoon op alles
M & V ?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:05 schreef Puala het volgende:
[..]
niet enkel op hun uiterlijk, gewoon op alles
prima....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |