quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling
Om maar even aan te geven hoeveel respect ik voor hem heb. Waarschijnlijk kan ik zoiets ook binnen 5 minuten kunnen photoshoppen
Jawel hoor. Deze was nadat het uit was met mn ex. En een gegeven paard moet je niet in de bek kijkenquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:51 schreef Puala het volgende:
Wat ik me nou afvraag Bootje he..
Kun je dichterbij geen meid krijgen? Of geil je gewoon zo ontzettend op onbereikbare tetten uit een ander land die ook nog is oerlelijk zijn?
Aha. Ik zag je foto op hyves, toen was je kansloos. Nu zink je nog even verder.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Deze was nadat het uit was met mn ex. En een gegeven paard moet je niet in de bek kijken![]()
Daarnaast Nico, ik kán niet eens fotoshoppen...
geen probleem hoor.. maar misschien wil niet iedereen jouw gegeven paard in de bek kijkenquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Deze was nadat het uit was met mn ex. En een gegeven paard moet je niet in de bek kijken![]()
Daarnaast Nico, ik kán niet eens fotoshoppen...
Wat heb ik jóu misdaan dat je me zit te flamen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Aha. Ik zag je foto op hyves, toen was je kansloos. Nu zink je nog even verder.
Mocht je interesse hebben in een meid uit de betuwe die wel van camsex houd moet je maar ff pm-en
edit: naam weg, anders krijg ik weer een boze brief van de politie thuis![]()
Dat laatste dus niet hequote:Op donderdag 22 januari 2009 09:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat heb ik jóu misdaan dat je me zit te flamen?Ongesteld?
Imitatie, taalnazi.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:59 schreef Californium het volgende:
OMG relax joh... als bootje hier gelukkig van wordt laat m toch lekker... En beetje lullig om iemand om zijn hyves foto af te zeiken....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan plaats ik alvast zelf mn foto. Ik schaam me nergens voor. Even ter informatie. Foto is inmiddels 3 jaar oud en gemaakt in een melige bui![]()
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Is dat wel zo verstandig om haar naam te postenquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Aha. Ik zag je foto op hyves, toen was je kansloos. Nu zink je nog even verder.
Mocht je interesse hebben in een meid uit de betwe die wel van camsex houd, zoek ff op ene
ik heb m op hyves toegevoegd jah.... Wat kan mij dat boeien... als hij er lekker gelukkig van wordt, laat m toch...quote:
is niet zo aardig nee...quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Is dat wel zo verstandig om haar naam te posten
Btw, als jij alleen op uiterlijk valt, dan ben je best oppervlakkig.quote:
ik had al ge-editquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Is dat wel zo verstandig om haar naam te posten
quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Btw, als jij alleen op uiterlijk valt, dan ben je best oppervlakkig.![]()
Ach, whatever rocks your boat![]()
op hun uiterlijk? dat maakt je oppervlakkigquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:03 schreef Puala het volgende:
[..]
ik ben dus niet oppervlakkig, ik zeik gewoon graag mensen af
Gelukkig ziet de Hongaarse er lief uitquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Btw, als jij alleen op uiterlijk valt, dan ben je best oppervlakkig.![]()
Ach, whatever rocks your boat![]()
niet enkel op hun uiterlijk, gewoon op allesquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:04 schreef Californium het volgende:
[..]
op hun uiterlijk? dat maakt je oppervlakkig
want je kent bootje goed? owww...vandaarquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:05 schreef Puala het volgende:
[..]
niet enkel op hun uiterlijk, gewoon op alles
M & V ?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:05 schreef Puala het volgende:
[..]
niet enkel op hun uiterlijk, gewoon op alles
prima....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |