ik was erop aan het wachtenquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Geef toe.. bootje had m kunnen maken
Nee hoor. Das té plat...quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Geen woorden maar daden!quote:
O ja, hallo iedereen!quote:
Herkenbaar, maar het is echt lastig om een goede foto te maken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:18 schreef The_Dean het volgende:
Vertel mij wat
Van de rond de 150 foto's waren er 3/4 gelukt ofzo, en deze twee het mooist, anderen waren wat vagig.
OAquote:
hou je er mee op als iedereen het heeft gezien?quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:35 schreef Bootje84 het volgende:
Hallo vers aangekomen mensen!
PS, kijk page 2
Dat roepen ze al maanden in Rotterdam Zuidquote:
Ben je er nou echt zo trots op?quote:
Mwah, kan beter. Beetje koortsig en overal spierpijn. Maar verder klaag ik niet hoorquote:
Gezien!quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hou je er mee op als iedereen het heeft gezien?
whehequote:Op donderdag 22 januari 2009 09:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat roepen ze al maanden in Rotterdam Zuid
quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:39 schreef Milou__ het volgende:
Is piles nog aangenomenHeb geen zin om terug te lezen (A)
mooiquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:39 schreef OA het volgende:
[..]
Mwah, kan beter. Beetje koortsig en overal spierpijn. Maar verder klaag ik niet hoor.
[..]
Gezien!
Heb er niks overgelezenquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:39 schreef Milou__ het volgende:
Is piles nog aangenomenHeb geen zin om terug te lezen (A)
Dat dus.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja, dat was gister middag volgens mijquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heb er niks overgelezenHij was toch uitgenodigd voor een gesprek in Eindhoven
Zie userpic (Fuck yeah!)quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ben je er nou echt zo trots op?
Daar heb je toch KPD voorquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zie userpic (Fuck yeah!)
Weinig mensen die óf zo een foto hebben óf de ballen hebben om er een te maken en die dan gek genoeg zijn om hem op FOK! te posten![]()
R-E-S-C-P-T-Equote:Op donderdag 22 januari 2009 09:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zie userpic (Fuck yeah!)
Weinig mensen die óf zo een foto hebben óf de ballen hebben om er een te maken en die dan gek genoeg zijn om hem op FOK! te posten![]()
was dat een spelling-fail of was dat de bedoelingquote:
Een Ali-G immitatiequote:Op donderdag 22 januari 2009 09:48 schreef Californium het volgende:
[..]
was dat een spelling-fail of was dat de bedoeling
Dat was de bedoelingquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:48 schreef Californium het volgende:
[..]
was dat een spelling-fail of was dat de bedoeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |