Ja jij! De rest niet..quote:
Weet het al, bedanktquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:58 schreef jslavenburg het volgende:
Leg deze zin eens uit in normaal, makkelijk Nederlands:
De ICT-beheerder kan zijn opdrachten toetsen aan de verantwoordelijkheden en bevoegdheden van hemzelf en die van collega’s, gebruikmakend van zijn kennis van en inzicht in de organisatiestructuur en –cultuur.
Jezus, dit is typisch compententiegelulquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:58 schreef jslavenburg het volgende:
Leg deze zin eens uit in normaal, makkelijk Nederlands:
De ICT-beheerder kan zijn opdrachten toetsen aan de verantwoordelijkheden en bevoegdheden van hemzelf en die van collega’s, gebruikmakend van zijn kennis van en inzicht in de organisatiestructuur en –cultuur.
Luctor heeft deze ook gezien hoor..quote:
Leuk he?quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Jezus, dit is typisch compententiegelul
Gewoon je verantwoordelijkheid nemen over je opdrachten / projecten.
inderdaadquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Luctor heeft deze ook gezien hoor..
Dat kwam niet op in hun illusiequote:Op woensdag 21 januari 2009 19:20 schreef Bootje84 het volgende:
Lol. Weer problemen bij "de nieuwe Uri Geller".. Hebben die flappies dat niet aan zien komen?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Op verzoek NSFW!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een screenshot van een msngesprek met webcam. Heb er meer op verzoek
[ Bericht 5% gewijzigd door GlowMouse op 22-01-2009 21:44:43 ]Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Ik kom mijn belofte naquote:
Als die Hongaarse nu zou gaan posten... dan zeker..quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:31 schreef Bootje84 het volgende:
Wordt dit weer zo een topic die OP-waardig wordt?![]()
![]()
Heb je beter? Nee, dan talk 2 da handquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb je beter? Nee, dan talk 2 da hand
Bootje post tenminste nog een naaktfotoquote:
Verschil is dat ik geen foto's nodig heb om haar naakt te kunnen zienquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bootje post tenminste nog een naaktfoto
Pics or it didnt happen..quote:
Dus dat (Zie userpic)quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bootje post tenminste nog een naaktfoto
jslavenburgquote:
Op dit tijdstip?quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kater maar afgezien daarvan prima
et toi?
nog op vakantie geweest?
Maar goed. Toch wel respect voor mij dat ik het tóch weer roggel ^^quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:49 schreef jslavenburg het volgende:
Sorry te druk met school, en die foto's hou ik lekker voor mijzelf
Ja, gister nogal hard gezopen enzo.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:49 schreef OA het volgende:
[..]
jslavenburg![]()
[..]
Op dit tijdstip?
Hier ook alles prima! Laatste vakantie was in oktober.In maart gaan we 4 dagen naar Berlijn.
je bent geweldigquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Maar goed. Toch wel respect voor mij dat ik het tóch weer roggel ^^
19 uur vliegen naar kaapstad joh..? Tering! wel supercool!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, gister nogal hard gezopen enzo.
Ben er nog brak van
Ik ga eerder dan jij dan
25 februari vlieg ik naar het zuiden van de wereld.
Na zo'n 19 uur creperen zal het vliegtuig landen op Kaapstad Airport, waar ik 2,5 week zal spenderen
What else is newquote:
't is een behoorlijk stuk ja..quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
19 uur vliegen naar kaapstad joh..? Tering! wel supercool!!
O ja, das waar!quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, gister nogal hard gezopen enzo.
Ben er nog brak van
Ik ga eerder dan jij dan
25 februari vlieg ik naar het zuiden van de wereld.
Na zo'n 19 uur creperen zal het vliegtuig landen op Kaapstad Airport, waar ik 2,5 week zal spenderen
Ik hoop voor je dat je geen huilende kinderen in het vliegtuig hebt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't is een behoorlijk stuk ja..
En 't is nog wel een directe vlucht ook
Of dat je de Hudsonrivier passeert..quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je geen huilende kinderen in het vliegtuig hebt.
Da's een zaterdag he?quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:30 schreef OA het volgende:
[..]
O ja, das waar!![]()
Ben jij de 31e 's avonds thuis? Ik ben dan ws in Utrecht.
Uhm, dan ga je goed verkeerde kant op..quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Of dat je de Hudsonrivier passeert..
Of je hebt een nat pakquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Uhm, dan ga je goed verkeerde kant op..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |