Jaquote:
bedrijfswiskunde! toe maarquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:04 schreef Dzy het volgende:
Mijn naam is Jan, ik woon op dit moment nog in Deventer maar ben op zoek naar een kamer in Amsterdam, ik ben 21 jaar, studeer Bedrijfswiskunde daar en wil graag een jaar naar Boedapest
Hoi Jan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:04 schreef Dzy het volgende:
Mijn naam is Jan, ik woon op dit moment nog in Deventer maar ben op zoek naar een kamer in Amsterdam, ik ben 21 jaar, studeer Bedrijfswiskunde daar en wil graag een jaar naar Boedapest
Welkom Janquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:04 schreef Dzy het volgende:
Ik weet nog wel een leuk sletje uit Budapest..? Heb 100 screenshots ervan. -. Lekkere ballen zitten eropquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:04 schreef Dzy het volgende:
Kom er ooit, geen zin/tijd voor, kan mijn tijd wel beter bestedenquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:06 schreef Californium het volgende:
O MPG
en waarom verwijder je je hyves dean?
Heb ik maar twee woorden voor...quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuk sletje uit Budapest..? Heb 100 screenshots ervan. -. Lekkere ballen zitten erop
Daarnaast natuurlijk welkom Jan
Als je mij kent, ken je een van de beruchte mensen hier![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door GlowMouse op 22-01-2009 21:42:38 ]Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb ik maar twee woorden voor...Geen probleem. Post het vanavond wel. Iig een moneyshotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was een collega van mij toen ik bij Exact werkte. We hadden toen introductieweken waarbij ik haar wat beter heb leren kennen
Wel naakt op het bed gekregen, verder weinig bereikt
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Ik heb in die drie jaar dat ik hem had wel 2 blogs geplaats, en stuk of tien krabbels uitgedeeld...quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:27 schreef Dzy het volgende:
Ik heb precies hetzelfde gevoel over Hyves als Dean. Alleen krabbelde ik sowieso al nooit meer de laatste tijd.
Ben ik het wel mee eens jaquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:32 schreef Californium het volgende:
ik vind dat juist het leuke en het nut van hyves...mensen van de basisschool of middelbare die he uit het oog verloren bent... via hyves volg ik vaak wat ze doen enzo...
hoeft niet actief te krabbelen... maar ik vind dat juist leuk om te weten
Ik heb er ook wat mensen bij staan waarmee ik ooit op school gezeten heb, maar moet nog even de tijd nemen om te informeren naar hun huidige bezigheden. Schiet niet echt op, maar ooit komt dat er nog van.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:32 schreef Californium het volgende:
ik vind dat juist het leuke en het nut van hyves...mensen van de basisschool of middelbare die he uit het oog verloren bent... via hyves volg ik vaak wat ze doen enzo...
hoeft niet actief te krabbelen... maar ik vind dat juist leuk om te weten
En dat zegt wel watquote:
Voor jou is het al helemaal niet te doen ook, even naar Heerhugowaard.quote:
waar een wil is, is een....quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Voor jou is het al helemaal niet te doen ook, even naar Heerhugowaard.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
weg? Ga ik door voor de koelkast?
Trein? Was het maar waar, dan was ik na het concert gewoon bij het station gaan staan, heel graag naar huis willend. Maar nee, ik moet het doen met de laatste trein die al om 1:00 vertrekt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |