Kijk naar een post ervoor.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pheno gaf gewoon misleidende informatie!
Atari spelcomputer.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:26 schreef Pheno het volgende:
Wiki is toch zo snel
Op wat voor kutserver staat dat ding, een gameboy?
Noem het jeugdig enthousiasmequote:
quote:
graag gedaanquote:
Als jullie als crew nu eens wat geld bij elkaar leggen voor een fatsoenlijke server doe ik dat!quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:26 schreef Klonk het volgende:
schiet es op met die OP...
Gewoon, het leven.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:27 schreef Klonk het volgende:
en wat adoreren we eigenlijk ?
huh ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:27 schreef Muck het volgende:
Geniet er nog maar even van, binnenkort kan ik het niet meer
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Ik voer dan ook een klantnaam in!".
P0wned!
Had je maar moeten opletten of niet iemand anders al had gepost voor je die waarschuwing neerzette!quote:
Volgens mij is de internetdekking in Indonesië beter dan in Nederland. Als die plaatsen waar jij kunt internetten...quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Zit in het cafe weer.. dat donkere ding met dat lekkere kontje loopt met haar tietjes te pronken..
zo zo... houd ons op de hoogte!quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:27 schreef Pheno het volgende:
Nieuws van het wiki front: ik heb op bewerken kunnen klikken.
Vertel?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:27 schreef Muck het volgende:
Geniet er nog maar even van, binnenkort kan ik het niet meer
Conny Mus vanuit wiki.fok.nl, bedankt!quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:27 schreef Pheno het volgende:
Nieuws van het wiki front: ik heb op bewerken kunnen klikken.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had je maar moeten opletten of niet iemand anders al had gepost voor je die waarschuwing neerzette!
Wat snap je hier niet aanquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:23 schreef Pheno het volgende:
Modjes en jort. Opletten!
Het wacht nog steeds op de submit actie.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:31 schreef JortK het volgende:
[..]
Conny Mus vanuit wiki.fok.nl, bedankt!
bus, auto, trein, cafe, restaurant, hotel, bordeel, op straat, alles werkt gewoon, mits niet op het platteland.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:30 schreef OA het volgende:
[..]
Volgens mij is de internetdekking in Indonesië beter dan in Nederland. Als die plaatsen waar jij kunt internetten...
Een post eerder was die van mij... en ik lette toch op, mijn post was voor het slotje binnen! Alleen jammer dat mijn timing te beroerd was voor een lapoquote:
Dank hiervoor!quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:32 schreef JortK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welkom bij het Koffie & Thee topic. Vertel hier over je geweldige ervaringen met koffie en thee, je ochtendbakkie op kantoor, je uber-sterke bakkie om 2 uur 's nachts om je wakker te houden voor wat dan ook. Hoe het verlichting brengt op donkere momenten, hoe het je weer op de been helpt als je er doorheen zit of gewoon over de geur van een vers gezet bakkie die je tegemoet komt, als je net uit je bed bent
gestapt en de krant doorploegt op een gezapige zondagochtend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Topic 1 t/m 1200 kun je hier op een aparte pagina vinden.
1201 | 1202 | 1203 | 1204 | 1205 | 1206 | 1207 | 1208 | 1209 | 1210 |
1211 | 1212 | 1213 | 1214 |
[ afbeelding ]
Deze reeks is een vervolg op WTF heeft iedereen met koffie? Zijn we allemaal cafeinejunks op zeer nadrukkelijke aanvraag van Sander170!
28 februari bestond KSC één jaar. Om dit te vieren hebben OA & MPG een jubileumtopic gemaakt, met daarin alles over 1 jaar KSC. Pak dus een kop koffie en lees mee: [KSC JUBILEUM] 1 jaar KSC . Zie ook: KSC-wiki .
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' stats
Disclaimer:Bericht van de GC-mods (BrandX, Klonk en Heatwave): Dit is een koffiechat die veelal gekoffiëd wordt vanaf de werkplek. Gelieve hier rekening mee te houden. NSFW-pics kan je natuurlijk altijd achter linkjes plaatsen, dan kan men zelf beslissen of men ze wil zien.
Voor alle duidelijkheid, we hebben niets tegen tieten, integendeel wat zouden vrouwen zijn zonder tieten (en mannen zonder manboobs) maar ze horen niet thuis in deze gezellige SC.overmatige koffieconsumptie, alsmede het plaatsen van "kwartet-reacties" geschiedt uitsluitend op eigen risico! OP staat hier | Degene met de 300e post opent het nieuwe topic. zo niet, PM even iemand.
[ afbeelding ]
Indonesia is toch een groot platteland na die tsunami?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bus, auto, trein, cafe, restaurant, hotel, bordeel, op straat, alles werkt gewoon, mits niet op het platteland.
Heel erg druk met school, werk en zieke moederquote:
quote:
As usual.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een post eerder was die van mij... en ik lette toch op, mijn post was voor het slotje binnen! Alleen jammer dat mijn timing te beroerd was voor een lapo.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Heel erg druk met school, werk en zieke moeder
quote:
Who cares?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:33 schreef indahnesia.com het volgende:
zijn er al stats?
Daar in het noordwesten was het al behoorlijk plat. Het enige wat is blijven staan is de moskee die door de Nederlanders als wietergutmachung gebouwd is na de Aceh-oorlogquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Indonesia is toch een groot platteland na die tsunami?
niet fijn dusquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Heel erg druk met school, werk en zieke moeder
Pien!quote:
Llquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:39 schreef Ladylike het volgende:
JortK
Klonk
DaMart
Muck
Pien
Indah
zwaaipost
Caliquote:
Hoiquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:39 schreef Ladylike het volgende:
JortK
Klonk
DaMart
Muck
Pien
Indah
zwaaipost
Neh, niet echt... m'n moeder belde me wakker, of ik geen stewardess wil worden? Ehm... nee?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi Pien, lekker uitgeslapen weer?
Junior/seniorstatussenquote:
worthless without paintquote:
onder welke steen heb jij gelegen...quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:41 schreef JortK het volgende:
stomme holbewoners: Rihanna te zwoel voor Maleisië
Hoe komt ze daar nou bij?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Neh, niet echt... m'n moeder belde me wakker, of ik geen stewardess wil worden? Ehm... nee?
Ll!quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:39 schreef Ladylike het volgende:
JortK
Klonk
DaMart
Muck
Pien
Indah
zwaaipost
Cali!quote:
Zit die twee dagen een bug te hunten, blijkt dat die al twee dagen geen nieuwe versie uit Source Control heeft gehaaldquote:
link?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:42 schreef Californium het volgende:
muckJortK
alles goed hiero
ik heb facebook ontdekt
Yo mom is on crack?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Neh, niet echt... m'n moeder belde me wakker, of ik geen stewardess wil worden? Ehm... nee?
hehehequote:Op woensdag 21 januari 2009 10:42 schreef Californium het volgende:
muckJortK
alles goed hiero
ik heb facebook ontdekt
dan komt ze wellicht naar Indonesie toe, is al vaker gebeurd...quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:41 schreef JortK het volgende:
stomme holbewoners: Rihanna te zwoel voor Maleisië
En toch vloog je je bed uit om de telefoon te beantwoorden!quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Welke van de twee?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:43 schreef Californium het volgende:
zoek maar op mijn naamgelijk de eerste leuke foto van mij al gevonden
Mart![]()
[ afbeelding ]
Ja, die loopt door de supermarkt, ziet een advertentie hangen, en ziet mij vervolgens voor zich in zo'n kek KLM pakjequote:
vooraanquote:
zijn alle mensen uit diem zo wit?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:43 schreef Californium het volgende:
Mart![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, die loopt door de supermarkt, ziet een advertentie hangen, en ziet mij vervolgens voor zich in zo'n kek KLM pakje
Ze heeft me ook al gevraagd of ik niet 't leger in wilde enzo
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Zit die twee dagen een bug te hunten, blijkt dat die al twee dagen geen nieuwe versie uit Source Control heeft gehaald![]()
Telefoon ligt naast mn bed, dus daar hoef ik mn bed niet voor uitquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toch vloog je je bed uit om de telefoon te beantwoorden!
Is dat niet een soort Hyves? Ik krijg ook wekelijks een herinnering dat iemand me wil toevoegen, terwijl ik zo'n ding niet eens hebquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:42 schreef Californium het volgende:
muckJortK
alles goed hiero
ik heb facebook ontdekt
L of R?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:43 schreef Californium het volgende:
Mart![]()
[ afbeelding ]
nee...ik ben de enigequote:
Link?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:42 schreef Californium het volgende:
muckJortK
alles goed hiero
ik heb facebook ontdekt
Nou, ik weet ook weer waar ik sta.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:39 schreef Ladylike het volgende:
JortK
Klonk
DaMart
Muck
Pien
Indah
zwaaipost
Hoe kan een foto waar jij op staat nou niet leuk zijnquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:43 schreef Californium het volgende:
Mart![]()
[ afbeelding ]
die overbelichtequote:
jij was toch die ene met die kut he?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:44 schreef Californium het volgende:
[..]
vooraanoverbelicht enzulks
lange haren, sjaal
galbakquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe kan een foto waar jij op staat nou niet leuk zijn.
voeg me maar toequote:
jij krijgt een hartjequote:
moest ik daar een foto van neerzetten...quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij was toch die ene met die kut he?
ik ben afgekeurdquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:46 schreef Ladylike het volgende:
Ik was ingedeeld voor naar Oirschot te gaan (13e gemechaniseerde brigade), maar toen werd ik zwanger
dag leger
LINKS OF RECHTS VERDOMME!!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:47 schreef Californium het volgende:
[..]
moest ik daar een foto van neerzetten...
ben ik trouwens goedgekeurd![]()
![]()
neequote:Op woensdag 21 januari 2009 10:47 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Sorry, moest pissen.quote:
Ook een soort flood control dus.quote:
dat zeg ik net! die linker! die overbelichte!!! lees eens man!!1quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee
Ook niet in combo met een man?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bek houwequote:Op woensdag 21 januari 2009 10:48 schreef Californium het volgende:
[..]
dat zeg ik net! die linker! die overbelichte!!! lees eens man!!1
[..]
nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Nee, ik heb goed gedronken, dus het golden is er al af.quote:
[..]
nee
je gaat er toch liever mee liggen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
val niet op blond, maar die linkse op de foto kan prima hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:47 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb goed gedronken, dus het golden is er al af.
quote:
Dan draait het toch echt wel om de manquote:
ik ben niet blondquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
val niet op blond, maar die linkse op de foto kan prima hoor
Daar ga je alquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan draait het toch echt wel om de man
al ben ik ook niet vies van een vrouw hoor
Toen er nog vuur moest worden uitgevondenquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb goed gedronken, dus het golden is er al af.
En poepen nog met een lange oe werd geschrevenquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toen er nog vuur moest worden uitgevonden
Niets boven een stuk kloppend vlees?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan draait het toch echt wel om de man
al ben ik ook niet vies van een vrouw hoor
Hey, als het gezellig is roep ik geen stop hoorquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets boven een stuk kloppend vlees?
ah, de foto was overbelicht.. bruin is beter!quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:49 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ben niet blondik heb bruin haar
Stoppen op je hoogtepunt kan dan ook niet.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey, als het gezellig is roep ik geen stop hoor
Heel goedquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey, als het gezellig is roep ik geen stop hoor
het valt ook nietop dat de foto overbelicht is ofzo hequote:Op woensdag 21 januari 2009 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ah, de foto was overbelicht.. bruin is beter!
alweer ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:51 schreef Pien85 het volgende:
D'r lopen allemaal mannen voor m'n raam langs, en ik woon op de eerste etage
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:51 schreef Klonk het volgende:
jullie spammen dit wel ff vol, ik ben ervandoor
No shit sherlock!quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ah, de foto was overbelicht.. bruin is beter!
Huis verzakt door de aanleg van de Noord-zuidlijn?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:51 schreef Pien85 het volgende:
Mannen van de bouw he.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:51 schreef Pien85 het volgende:
Bertus Steigerpijp?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:51 schreef Pien85 het volgende:
moah, allang geen bleekscheten gezien, op een paar verdwaalde Britse toeristen na. Vergelijkingsmateriaal is er dus nietquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:51 schreef Californium het volgende:
[..]
het valt ook nietop dat de foto overbelicht is ofzo he
GMTA!quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Huis verzakt door de aanleg van de Noord-zuidlijn?
Heb ik al gedaan.quote:
Geloof me dat dat kan... voor details: PM maarquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stoppen op je hoogtepunt kan dan ook niet.
Die annefrank, remember?quote:
Nou bouw... ze wandelen een beetje heen en weer, hebben van de week met een schuurmachine het kozijn geaait, en nu zijn ze al 2 dagen heen en weer aan het wandelen, gisteren hebben ze met een beetje water geprobeerd het raam schoon te maken, wat nu nog smeriger is dan voorheen... en verder staan ze gezellig in groepjes op de steiger te roken...quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geloof me dat dat kan... voor details: PM maar
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Huis verzakt door de aanleg van de Noord-zuidlijn?
Klinkt alsof OA daar werkt. Ambtenarenquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou bouw... ze wandelen een beetje heen en weer, hebben van de week met een schuurmachine het kozijn geaait, en nu zijn ze al 2 dagen heen en weer aan het wandelen, gisteren hebben ze met een beetje water geprobeerd het raam schoon te maken, wat nu nog smeriger is dan voorheen... en verder staan ze gezellig in groepjes op de steiger te roken...
Nee, afgevoerd.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
is die niet teruggekropen in haar holletje?
Indonesiers?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou bouw... ze wandelen een beetje heen en weer, hebben van de week met een schuurmachine het kozijn geaait, en nu zijn ze al 2 dagen heen en weer aan het wandelen, gisteren hebben ze met een beetje water geprobeerd het raam schoon te maken, wat nu nog smeriger is dan voorheen... en verder staan ze gezellig in groepjes op de steiger te roken...
Hangjongeren hier genaamd. En marokkaans.quote:
't Is echt heel erg, volgens de brief die we hebben gekregen werken de heren van 8 tot 4... in de praktijk komen ze om 7uur aan, gaan dan ergens een hoop lawaai maken, dan koffie drinken, met z'n allen roken op de steiger, en vanaf een uur of 12 zien we ze niet meerquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klinkt alsof OA daar werkt. Ambtenaren
Ja, 1 druk op de knop.quote:
Nee, winterschilders en schoonmakers ofzo.quote:
Photoshopquote:
MacOSquote:
jah jullie gaan te snelquote:
Oudquote:
Gatver he....quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hangjongeren hier genaamd. En marokkaans.
Ik heb mensen nog gedoceerd voor die machinequote:
nee, dan zijn het geen Indonesiers.. hier is het namelijk nooit winter.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, winterschilders en schoonmakers ofzo.
Officieel zouden ze de kozijnen moeten schilderen en onze balkons schoonmaken
Lerarenquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb mensen nog gedoceerd voor die machine
4 jaar lang
TIFFquote:
Bedrijfsdocentenquote:
Maar ik ben niet aangemeld op Hyves en/of Facebookquote:
P0wned.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:00 schreef OA het volgende:
[..]
Maar ik ben niet aangemeld op Hyves en/of Facebook![]()
waarom wil je dan een link?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:00 schreef OA het volgende:
[..]
Maar ik ben niet aangemeld op Hyves en/of Facebook![]()
Komt hij dan ook klaar?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:00 schreef indahnesia.com het volgende:
bijna Jort...
Ik sta er toch niet inquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:01 schreef DaMart het volgende:
De daglijst van morgen: Indah, Jort en Pheno in de top 3.
Java, oldschool zonder framework. Ok, log 4jquote:
de stats van gisteren zijn er niet eensquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:01 schreef DaMart het volgende:
De daglijst van morgen: Indah, Jort en Pheno in de top 3.
Ah, je hebt je postcount verborgen in je profiel! Maar daar wordt toch niet naar gekeken bij dat tellen?quote:
Ah, is dat eindelijk gestopt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de stats van gisteren zijn er niet eens
dat oudeschool ja.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Java, oldschool zonder framework. Ok, log 4j
Dan kijk je naar de top 500 dan weet je het ookquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, je hebt je postcount verborgen in je profiel! Maar daar wordt toch niet naar gekeken bij dat tellen?
Ze raken halverwege steeds de tel kwijt bij jullie posts.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de stats van gisteren zijn er niet eens
Oh, is dat verborgen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, je hebt je postcount verborgen in je profiel! Maar daar wordt toch niet naar gekeken bij dat tellen?
Dat gaat nog, maar die dagcijfers zijn echt te zielig. Spammen om het spammenquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:04 schreef JortK het volgende:
[..]
De enige reden waarom ik alleen maar cijfers per maand post.
wordt niet naar gekeken. Static had daar geloof ik een tijdlang over lopen zeuren.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar kan ik niet eens bij, gezien danny vergeten is een link naar dat ding in deze layout te stoppenquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Dan kijk je naar de top 500 dan weet je het ook
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotalsquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar kan ik niet eens bij, gezien danny vergeten is een link naar dat ding in deze layout te stoppen
/care ook
heeft danny die berekeningen gemaakt? Gisteren heb ik amper gepostquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze raken halverwege steeds de tel kwijt bij jullie posts.
Ik kijk daar ook niet meer, is alleen maar KLB wat er komtquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat gaat nog, maar die dagcijfers zijn echt te zielig. Spammen om het spammen
Doe ik ook.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:07 schreef Pheno het volgende:
Ik noem een bug tegenwoordig een danny, is dat erg?
Mooi.quote:
neuh, oorzaak->gevolg he..quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:07 schreef Pheno het volgende:
Ik noem een bug tegenwoordig een danny, is dat erg?
Pagina 1 hier.quote:
Nou hou op met je vriendin zo te bashenquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:08 schreef JortK het volgende:
"Dik en lelijk, dik en lelijk, ja ik blijf het zeggen, dik en lelijk"
Mja, die fappen daar echt op.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:07 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik kijk daar ook niet meer, is alleen maar KLB wat er komt
Mijn vriendin weegt nog geen 60 kiloquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou hou op met je vriendin zo te bashen![]()
Dat is een standaardreactie hier!quote:
Immer goed bij cowgirl.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Mijn vriendin weegt nog geen 60 kilo
ga eens wat anders doen dan KLB-peeps verschijnselen hebben!quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:10 schreef indahnesia.com het volgende:
Heb nu wel een ander SCtopic dagcijfertopic in MyAT staan overigens..
Nee.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:11 schreef JortK het volgende:
kerk.
PTT of TNTquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:11 schreef JortK het volgende:
postpostpost.
SMAC!quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:11 schreef JortK het volgende:
spamspamspam.
Alstu: http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar kan ik niet eens bij, gezien danny vergeten is een link naar dat ding in deze layout te stoppen
/care ook
Je hebt er moeite voor gedaan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alstu: http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals.
#5 Dr_Flash 139253
#12 Pheno 95302
#35 buzzer 74575
#37 marcb1974 73873
#50 Houniet 67997
#101 Sjowhan 53858
#112 Klonk 50994
#119 Kuukske 50719
#147 eer-ik 45991
#176 Papierversnipperaar 43141
#218 OA 38423
#227 DaMart 37658
#246 MPG 36607
#249 Muck 36471
#254 Frutsel 36169
#275 JortK 34773
#475 Memento-Mori 25721
Lekker tegen de muur nemen...quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Mijn vriendin weegt nog geen 60 kilo
*gaat op zijn care-o-meter kijken. Nee, slaat niet uit.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
#5 Dr_Flash 139253
#12 Pheno 95302
#35 buzzer 74575
#37 marcb1974 73873
#50 Houniet 67997
#101 Sjowhan 53858
#112 Klonk 50994
#119 Kuukske 50719
#147 eer-ik 45991
#218 OA 38423
#227 DaMart 37658
#246 MPG 36607
#249 Muck 36471
#254 Frutsel 36169
#275 JortK 34773
#475 Memento-Mori 25721
Been there, done that.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Lekker tegen de muur nemen...
zoals ik zei, ik sta er niet inquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
#5 Dr_Flash 139253
#12 Pheno 95302
#35 buzzer 74575
#37 marcb1974 73873
#50 Houniet 67997
#101 Sjowhan 53858
#112 Klonk 50994
#119 Kuukske 50719
#147 eer-ik 45991
#218 OA 38423
#227 DaMart 37658
#246 MPG 36607
#249 Muck 36471
#254 Frutsel 36169
#275 JortK 34773
#475 Memento-Mori 25721
Jort!quote:
Waar is indah dan?quote:
Je kunt die care-o-meter beter wegdoen!quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
*gaat op zijn care-o-meter kijken. Nee, slaat niet uit.
Cijfers boeien me niet, ik post niet zoals tong of zo om er in te staan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:14 schreef OA het volgende:
[..]
Je kunt die care-o-meter beter wegdoen!
mijn care-o-meter is kapot, oh nee.. staat op 0 nuquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
*gaat op zijn care-o-meter kijken. Nee, slaat niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |