hehehequote:Op woensdag 21 januari 2009 10:42 schreef Californium het volgende:
muckJortK
alles goed hiero
ik heb facebook ontdekt
dan komt ze wellicht naar Indonesie toe, is al vaker gebeurd...quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:41 schreef JortK het volgende:
stomme holbewoners: Rihanna te zwoel voor Maleisië
En toch vloog je je bed uit om de telefoon te beantwoorden!quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Neh, niet echt... m'n moeder belde me wakker, of ik geen stewardess wil worden? Ehm... nee?
Welke van de twee?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:43 schreef Californium het volgende:
zoek maar op mijn naamgelijk de eerste leuke foto van mij al gevonden
Mart![]()
[ afbeelding ]
Ja, die loopt door de supermarkt, ziet een advertentie hangen, en ziet mij vervolgens voor zich in zo'n kek KLM pakjequote:
vooraanquote:
zijn alle mensen uit diem zo wit?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:43 schreef Californium het volgende:
Mart![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, die loopt door de supermarkt, ziet een advertentie hangen, en ziet mij vervolgens voor zich in zo'n kek KLM pakje
Ze heeft me ook al gevraagd of ik niet 't leger in wilde enzo
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Zit die twee dagen een bug te hunten, blijkt dat die al twee dagen geen nieuwe versie uit Source Control heeft gehaald![]()
Telefoon ligt naast mn bed, dus daar hoef ik mn bed niet voor uitquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toch vloog je je bed uit om de telefoon te beantwoorden!
Is dat niet een soort Hyves? Ik krijg ook wekelijks een herinnering dat iemand me wil toevoegen, terwijl ik zo'n ding niet eens hebquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:42 schreef Californium het volgende:
muckJortK
alles goed hiero
ik heb facebook ontdekt
L of R?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:43 schreef Californium het volgende:
Mart![]()
[ afbeelding ]
nee...ik ben de enigequote:
Link?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:42 schreef Californium het volgende:
muckJortK
alles goed hiero
ik heb facebook ontdekt
Nou, ik weet ook weer waar ik sta.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:39 schreef Ladylike het volgende:
JortK
Klonk
DaMart
Muck
Pien
Indah
zwaaipost
Hoe kan een foto waar jij op staat nou niet leuk zijnquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:43 schreef Californium het volgende:
Mart![]()
[ afbeelding ]
die overbelichtequote:
jij was toch die ene met die kut he?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:44 schreef Californium het volgende:
[..]
vooraanoverbelicht enzulks
lange haren, sjaal
galbakquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe kan een foto waar jij op staat nou niet leuk zijn.
voeg me maar toequote:
jij krijgt een hartjequote:
moest ik daar een foto van neerzetten...quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij was toch die ene met die kut he?
ik ben afgekeurdquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:46 schreef Ladylike het volgende:
Ik was ingedeeld voor naar Oirschot te gaan (13e gemechaniseerde brigade), maar toen werd ik zwanger
dag leger
LINKS OF RECHTS VERDOMME!!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:47 schreef Californium het volgende:
[..]
moest ik daar een foto van neerzetten...
ben ik trouwens goedgekeurd![]()
![]()
neequote:Op woensdag 21 januari 2009 10:47 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Sorry, moest pissen.quote:
Ook een soort flood control dus.quote:
dat zeg ik net! die linker! die overbelichte!!! lees eens man!!1quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee
Ook niet in combo met een man?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bek houwequote:Op woensdag 21 januari 2009 10:48 schreef Californium het volgende:
[..]
dat zeg ik net! die linker! die overbelichte!!! lees eens man!!1
[..]
nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Nee, ik heb goed gedronken, dus het golden is er al af.quote:
[..]
nee
je gaat er toch liever mee liggen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
val niet op blond, maar die linkse op de foto kan prima hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:47 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb goed gedronken, dus het golden is er al af.
quote:
Dan draait het toch echt wel om de manquote:
ik ben niet blondquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
val niet op blond, maar die linkse op de foto kan prima hoor
Daar ga je alquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan draait het toch echt wel om de man
al ben ik ook niet vies van een vrouw hoor
Toen er nog vuur moest worden uitgevondenquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb goed gedronken, dus het golden is er al af.
En poepen nog met een lange oe werd geschrevenquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toen er nog vuur moest worden uitgevonden
Niets boven een stuk kloppend vlees?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan draait het toch echt wel om de man
al ben ik ook niet vies van een vrouw hoor
Hey, als het gezellig is roep ik geen stop hoorquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets boven een stuk kloppend vlees?
ah, de foto was overbelicht.. bruin is beter!quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:49 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ben niet blondik heb bruin haar
Stoppen op je hoogtepunt kan dan ook niet.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey, als het gezellig is roep ik geen stop hoor
Heel goedquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey, als het gezellig is roep ik geen stop hoor
het valt ook nietop dat de foto overbelicht is ofzo hequote:Op woensdag 21 januari 2009 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ah, de foto was overbelicht.. bruin is beter!
alweer ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:51 schreef Pien85 het volgende:
D'r lopen allemaal mannen voor m'n raam langs, en ik woon op de eerste etage
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:51 schreef Klonk het volgende:
jullie spammen dit wel ff vol, ik ben ervandoor
No shit sherlock!quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ah, de foto was overbelicht.. bruin is beter!
Huis verzakt door de aanleg van de Noord-zuidlijn?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:51 schreef Pien85 het volgende:
Mannen van de bouw he.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:51 schreef Pien85 het volgende:
Bertus Steigerpijp?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:51 schreef Pien85 het volgende:
moah, allang geen bleekscheten gezien, op een paar verdwaalde Britse toeristen na. Vergelijkingsmateriaal is er dus nietquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:51 schreef Californium het volgende:
[..]
het valt ook nietop dat de foto overbelicht is ofzo he
GMTA!quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Huis verzakt door de aanleg van de Noord-zuidlijn?
Heb ik al gedaan.quote:
Geloof me dat dat kan... voor details: PM maarquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stoppen op je hoogtepunt kan dan ook niet.
Die annefrank, remember?quote:
Nou bouw... ze wandelen een beetje heen en weer, hebben van de week met een schuurmachine het kozijn geaait, en nu zijn ze al 2 dagen heen en weer aan het wandelen, gisteren hebben ze met een beetje water geprobeerd het raam schoon te maken, wat nu nog smeriger is dan voorheen... en verder staan ze gezellig in groepjes op de steiger te roken...quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geloof me dat dat kan... voor details: PM maar
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Huis verzakt door de aanleg van de Noord-zuidlijn?
Klinkt alsof OA daar werkt. Ambtenarenquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou bouw... ze wandelen een beetje heen en weer, hebben van de week met een schuurmachine het kozijn geaait, en nu zijn ze al 2 dagen heen en weer aan het wandelen, gisteren hebben ze met een beetje water geprobeerd het raam schoon te maken, wat nu nog smeriger is dan voorheen... en verder staan ze gezellig in groepjes op de steiger te roken...
Nee, afgevoerd.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
is die niet teruggekropen in haar holletje?
Indonesiers?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou bouw... ze wandelen een beetje heen en weer, hebben van de week met een schuurmachine het kozijn geaait, en nu zijn ze al 2 dagen heen en weer aan het wandelen, gisteren hebben ze met een beetje water geprobeerd het raam schoon te maken, wat nu nog smeriger is dan voorheen... en verder staan ze gezellig in groepjes op de steiger te roken...
Hangjongeren hier genaamd. En marokkaans.quote:
't Is echt heel erg, volgens de brief die we hebben gekregen werken de heren van 8 tot 4... in de praktijk komen ze om 7uur aan, gaan dan ergens een hoop lawaai maken, dan koffie drinken, met z'n allen roken op de steiger, en vanaf een uur of 12 zien we ze niet meerquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klinkt alsof OA daar werkt. Ambtenaren
Ja, 1 druk op de knop.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |