hehehequote:Op woensdag 21 januari 2009 10:42 schreef Californium het volgende:
muckJortK
alles goed hiero
ik heb facebook ontdekt
dan komt ze wellicht naar Indonesie toe, is al vaker gebeurd...quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:41 schreef JortK het volgende:
stomme holbewoners: Rihanna te zwoel voor Maleisië
En toch vloog je je bed uit om de telefoon te beantwoorden!quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Neh, niet echt... m'n moeder belde me wakker, of ik geen stewardess wil worden? Ehm... nee?
Welke van de twee?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:43 schreef Californium het volgende:
zoek maar op mijn naamgelijk de eerste leuke foto van mij al gevonden
Mart![]()
[ afbeelding ]
Ja, die loopt door de supermarkt, ziet een advertentie hangen, en ziet mij vervolgens voor zich in zo'n kek KLM pakjequote:
vooraanquote:
zijn alle mensen uit diem zo wit?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:43 schreef Californium het volgende:
Mart![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, die loopt door de supermarkt, ziet een advertentie hangen, en ziet mij vervolgens voor zich in zo'n kek KLM pakje
Ze heeft me ook al gevraagd of ik niet 't leger in wilde enzo
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Zit die twee dagen een bug te hunten, blijkt dat die al twee dagen geen nieuwe versie uit Source Control heeft gehaald![]()
Telefoon ligt naast mn bed, dus daar hoef ik mn bed niet voor uitquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toch vloog je je bed uit om de telefoon te beantwoorden!
Is dat niet een soort Hyves? Ik krijg ook wekelijks een herinnering dat iemand me wil toevoegen, terwijl ik zo'n ding niet eens hebquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:42 schreef Californium het volgende:
muckJortK
alles goed hiero
ik heb facebook ontdekt
L of R?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:43 schreef Californium het volgende:
Mart![]()
[ afbeelding ]
nee...ik ben de enigequote:
Link?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:42 schreef Californium het volgende:
muckJortK
alles goed hiero
ik heb facebook ontdekt
Nou, ik weet ook weer waar ik sta.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:39 schreef Ladylike het volgende:
JortK
Klonk
DaMart
Muck
Pien
Indah
zwaaipost
Hoe kan een foto waar jij op staat nou niet leuk zijnquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:43 schreef Californium het volgende:
Mart![]()
[ afbeelding ]
die overbelichtequote:
jij was toch die ene met die kut he?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:44 schreef Californium het volgende:
[..]
vooraanoverbelicht enzulks
lange haren, sjaal
galbakquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe kan een foto waar jij op staat nou niet leuk zijn.
voeg me maar toequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |