Kijk naar een post ervoor.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pheno gaf gewoon misleidende informatie!
Atari spelcomputer.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:26 schreef Pheno het volgende:
Wiki is toch zo snel
Op wat voor kutserver staat dat ding, een gameboy?
Noem het jeugdig enthousiasmequote:
quote:
graag gedaanquote:
Als jullie als crew nu eens wat geld bij elkaar leggen voor een fatsoenlijke server doe ik dat!quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:26 schreef Klonk het volgende:
schiet es op met die OP...
Gewoon, het leven.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:27 schreef Klonk het volgende:
en wat adoreren we eigenlijk ?
huh ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:27 schreef Muck het volgende:
Geniet er nog maar even van, binnenkort kan ik het niet meer
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Ik voer dan ook een klantnaam in!".
P0wned!
Had je maar moeten opletten of niet iemand anders al had gepost voor je die waarschuwing neerzette!quote:
Volgens mij is de internetdekking in Indonesië beter dan in Nederland. Als die plaatsen waar jij kunt internetten...quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Zit in het cafe weer.. dat donkere ding met dat lekkere kontje loopt met haar tietjes te pronken..
zo zo... houd ons op de hoogte!quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:27 schreef Pheno het volgende:
Nieuws van het wiki front: ik heb op bewerken kunnen klikken.
Vertel?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:27 schreef Muck het volgende:
Geniet er nog maar even van, binnenkort kan ik het niet meer
Conny Mus vanuit wiki.fok.nl, bedankt!quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:27 schreef Pheno het volgende:
Nieuws van het wiki front: ik heb op bewerken kunnen klikken.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had je maar moeten opletten of niet iemand anders al had gepost voor je die waarschuwing neerzette!
Wat snap je hier niet aanquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:23 schreef Pheno het volgende:
Modjes en jort. Opletten!
Het wacht nog steeds op de submit actie.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:31 schreef JortK het volgende:
[..]
Conny Mus vanuit wiki.fok.nl, bedankt!
bus, auto, trein, cafe, restaurant, hotel, bordeel, op straat, alles werkt gewoon, mits niet op het platteland.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:30 schreef OA het volgende:
[..]
Volgens mij is de internetdekking in Indonesië beter dan in Nederland. Als die plaatsen waar jij kunt internetten...
Een post eerder was die van mij... en ik lette toch op, mijn post was voor het slotje binnen! Alleen jammer dat mijn timing te beroerd was voor een lapoquote:
Dank hiervoor!quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:32 schreef JortK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welkom bij het Koffie & Thee topic. Vertel hier over je geweldige ervaringen met koffie en thee, je ochtendbakkie op kantoor, je uber-sterke bakkie om 2 uur 's nachts om je wakker te houden voor wat dan ook. Hoe het verlichting brengt op donkere momenten, hoe het je weer op de been helpt als je er doorheen zit of gewoon over de geur van een vers gezet bakkie die je tegemoet komt, als je net uit je bed bent
gestapt en de krant doorploegt op een gezapige zondagochtend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Topic 1 t/m 1200 kun je hier op een aparte pagina vinden.
1201 | 1202 | 1203 | 1204 | 1205 | 1206 | 1207 | 1208 | 1209 | 1210 |
1211 | 1212 | 1213 | 1214 |
[ afbeelding ]
Deze reeks is een vervolg op WTF heeft iedereen met koffie? Zijn we allemaal cafeinejunks op zeer nadrukkelijke aanvraag van Sander170!
28 februari bestond KSC één jaar. Om dit te vieren hebben OA & MPG een jubileumtopic gemaakt, met daarin alles over 1 jaar KSC. Pak dus een kop koffie en lees mee: [KSC JUBILEUM] 1 jaar KSC . Zie ook: KSC-wiki .
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' stats
Disclaimer:Bericht van de GC-mods (BrandX, Klonk en Heatwave): Dit is een koffiechat die veelal gekoffiëd wordt vanaf de werkplek. Gelieve hier rekening mee te houden. NSFW-pics kan je natuurlijk altijd achter linkjes plaatsen, dan kan men zelf beslissen of men ze wil zien.
Voor alle duidelijkheid, we hebben niets tegen tieten, integendeel wat zouden vrouwen zijn zonder tieten (en mannen zonder manboobs) maar ze horen niet thuis in deze gezellige SC.overmatige koffieconsumptie, alsmede het plaatsen van "kwartet-reacties" geschiedt uitsluitend op eigen risico! OP staat hier | Degene met de 300e post opent het nieuwe topic. zo niet, PM even iemand.
[ afbeelding ]
Indonesia is toch een groot platteland na die tsunami?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bus, auto, trein, cafe, restaurant, hotel, bordeel, op straat, alles werkt gewoon, mits niet op het platteland.
Heel erg druk met school, werk en zieke moederquote:
quote:
As usual.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een post eerder was die van mij... en ik lette toch op, mijn post was voor het slotje binnen! Alleen jammer dat mijn timing te beroerd was voor een lapo.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Heel erg druk met school, werk en zieke moeder
quote:
Who cares?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:33 schreef indahnesia.com het volgende:
zijn er al stats?
Daar in het noordwesten was het al behoorlijk plat. Het enige wat is blijven staan is de moskee die door de Nederlanders als wietergutmachung gebouwd is na de Aceh-oorlogquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Indonesia is toch een groot platteland na die tsunami?
niet fijn dusquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Heel erg druk met school, werk en zieke moeder
Pien!quote:
Llquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:39 schreef Ladylike het volgende:
JortK
Klonk
DaMart
Muck
Pien
Indah
zwaaipost
Caliquote:
Hoiquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:39 schreef Ladylike het volgende:
JortK
Klonk
DaMart
Muck
Pien
Indah
zwaaipost
Neh, niet echt... m'n moeder belde me wakker, of ik geen stewardess wil worden? Ehm... nee?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi Pien, lekker uitgeslapen weer?
Junior/seniorstatussenquote:
worthless without paintquote:
onder welke steen heb jij gelegen...quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:41 schreef JortK het volgende:
stomme holbewoners: Rihanna te zwoel voor Maleisië
Hoe komt ze daar nou bij?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Neh, niet echt... m'n moeder belde me wakker, of ik geen stewardess wil worden? Ehm... nee?
Ll!quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:39 schreef Ladylike het volgende:
JortK
Klonk
DaMart
Muck
Pien
Indah
zwaaipost
Cali!quote:
Zit die twee dagen een bug te hunten, blijkt dat die al twee dagen geen nieuwe versie uit Source Control heeft gehaaldquote:
link?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:42 schreef Californium het volgende:
muckJortK
alles goed hiero
ik heb facebook ontdekt
Yo mom is on crack?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Neh, niet echt... m'n moeder belde me wakker, of ik geen stewardess wil worden? Ehm... nee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |