Groot gelijk, zo vroeg in de ochtend.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:46 schreef Klonk het volgende:
ik ben voor de tweede keer wakker vandaag, werd te vroeg met een barstende koppijn wakker, vriendin op weg geholpen daarna weer aso mijn nestje ingedoken
je bent nooit mee ronline.quote:
niet voor mij, ben een ochtendmens, ik sta liever om 5 uur op dan om 8 uur...quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Groot gelijk, zo vroeg in de ochtend.
goftedomme dusquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:05 schreef indahnesia.com het volgende:
Goftedomme, sta ik in de lijst, is er geen lijst!
alsof we een lijstje nodig hebben om te weten dat je half FOK! volspamtquote:
op tijd opstaan is wel lekker inderdaad.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
niet voor mij, ben een ochtendmens, ik sta liever om 5 uur op dan om 8 uur...
dat niet inderdaad, maar tochquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
alsof we een lijstje nodig hebben om te weten dat je half FOK! volspamt
Idem. Ook in het weekend ben ik vroeg. Alleen online op andere foraquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
niet voor mij, ben een ochtendmens, ik sta liever om 5 uur op dan om 8 uur...
Ik heb zo'n goedkope Dell toetsenbord, je wilt het niet weten hoe irritant dat ding typt.quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat niet inderdaad, maar toch
ik heb een duur logitech ding, na een jaar beginnen de letters te slijten dat heb ik met dell toetsenbordjes nog nooit gehadquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb zo'n goedkope Dell toetsenbord, je wilt het niet weten hoe irritant dat ding typt.
ik heb op mijn werk ook een klotetoetsenbordquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb zo'n goedkope Dell toetsenbord, je wilt het niet weten hoe irritant dat ding typt.
ook met inlogproblemen en een text-only waar je wel plaatjes ziet?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Idem. Ook in het weekend ben ik vroeg. Alleen online op andere fora
hmz.. hardcoded volgens mijquote:Posted @ 21 December 2009 09:54:36 CET
dat zal dan welquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:12 schreef Muck het volgende:
kan trouwens ook komen door mijn geram op de toetsen
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hmz.. hardcoded volgens mij
Toch eens even wat aan doen.
en daarmee gelijk suggeren dat wij dom zijnquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
of moest ik hier nu liegen?
jij zegt hetquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
en daarmee gelijk suggeren dat wij dom zijn
mijn collega is helemaal verbaasd over het tempo waar ik mee typquote:
Coderenquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bier en coderen gaan niet samen.
Da's wel snel ja.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:18 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn collega is helemaal verbaasd over het tempo waar ik mee typ
"WTF doe je! Ik zie je niet eens een klantnummer invoeren!"
sigarenquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
eigenlijk wel, maar ome doc zegt: foei
Mits met mate gaat het prima.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bier en coderen gaan niet samen.
Goed!quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:18 schreef indahnesia.com het volgende:
Maar de Danny is weer uit de website.
ja, wat moet ik dan?quote:
"Ik voer dan ook een klantnaam in!".quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:18 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn collega is helemaal verbaasd over het tempo waar ik mee typ
"WTF doe je! Ik zie je niet eens een klantnummer invoeren!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |