u-bootquote:Op woensdag 21 januari 2009 08:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn darmen geven aan dat ze een u-boot klaar hebben. Even weg
Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 21 januari 2009 08:28 schreef indahnesia.com het volgende:
Het tietenmeisje van mij eerder was nog boeiender
Drijvertje!quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:33 schreef Pheno het volgende:
Het was een anne frank! Ze dook onder, maar kwam weer boven!
Om daarna afgevoerd te worden
Jawel, net daar. Meer slapend dan wakker nogquote:Op woensdag 21 januari 2009 07:40 schreef Pheno het volgende:
En dat de rest nog niet op zijn of haar werk is?
Lijn 81 stopt ook bij mij voor de deur!quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:33 schreef Pheno het volgende:
Het was een anne frank! Ze dook onder, maar kwam weer boven!
Om daarna afgevoerd te worden
Staat er MPG als username? Nee!quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:42 schreef indahnesia.com het volgende:
Beetje opletten P, ze is enkele dagen geleden voorbij gekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan krijgen ze nog een verrassingquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:12 schreef Pheno het volgende:
De rest werkt in text layout volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spoilerbugged = dannybugged?quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:24 schreef Pheno het volgende:
Zolang het in spoilers is hebben mensen die keus te kijken, dus geen probleem.
Nou ja, ik kies er voor om in een spoilerbugged layout te werken, maar dat boeit me niet.
Duh. Net als de textlayout, waar je dus gewoon plaatjes ziet, die in spoilersquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
spoilerbugged = dannybugged?
lekker handig is dat jaquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Duh. Net als de textlayout, waar je dus gewoon plaatjes ziet, die in spoilers
En dan images tonenquote:
ik gebruik inmiddels de normale layout.. heet die bagger? Heb trouwens weinig reclame? Geen adblock en geen abo ook trouwens.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan images tonenhttp://forum.fok.nl/topic/1245126/5/50#65273033
Maar ik gebruik geen text only, maar ook geen bagger. Bagger is me te onrustig met al die banners erboven, onder, tussen, rechts. En misschien zelfs wel links....
Weet ik veel, als ik mezelf weer eens 15x moet inloggen omdat mijn vorige sessie niet wordt uitgelogd zie ik een bak reclame wat niet leuk meer is. Naast onrustig ligt het er ook nog wel eens uit omdat Danny weer aan het prutsen is. Meteen, in de live omgevingquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik gebruik inmiddels de normale layout.. heet die bagger? Heb trouwens weinig reclame? Geen adblock en geen abo ook trouwens.
nee, ik ben bij mijn ouders geweest, nu ben ik wel op school, maar meer dan 2 uur te vroeg.quote:
niks aso aan, groot gelijkquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:46 schreef Klonk het volgende:
ik ben voor de tweede keer wakker vandaag, werd te vroeg met een barstende koppijn wakker, vriendin op weg geholpen daarna weer aso mijn nestje ingedoken
Ik drink geen bier, dus ook geen Duvelquote:
whehe.. lekker handig! k log nooit in op computers die niet van mij zijn, maar dat probleem heb ik wel eens gehad ja (toen ik dat per ongeluk wel deedquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet ik veel, als ik mezelf weer eens 15x moet inloggen omdat mijn vorige sessie niet wordt uitgelogd zie ik een bak reclame wat niet leuk meer is. Naast onrustig ligt het er ook nog wel eens uit omdat Danny weer aan het prutsen is. Meteen, in de live omgeving
doe es niet zo wakkerquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik drink geen bier, dus ook geen Duvel
Ik ben al 4,5 uur wakker. Ik kan er dus niets aan doen.quote:
normaal gesproken zou ik dat ook zijn, koffie nodig, voel me brak..quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al 4,5 uur wakker. Ik kan er dus niets aan doen.
Muckepuckquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:44 schreef Muck het volgende:
koffie? check!
laptop? check!
ik red me wel voorlopig denk ik
quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
normaal gesproken zou ik dat ook zijn, koffie nodig, voel me brak..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |