spreek voor jezelf aapquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:14 schreef MPG het volgende:
[..]
En jij ook niet.
En Mart niet.
En Muck niet.
En eer-ik niet.
En...
En..
Etc.
aap?quote:
Ik voel de liefdequote:
ik niet. En dus ga ik nu slapen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben morgen de hele dag vrij.
quote:
hehehehequote:
ja he?quote:
ook dat ken ik jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:53 schreef Muck het volgende:
[..]
hehehehe
je zou ons eens moeten horen af en toe
*bijt *knijp *huuu! *ieeeeh *ah nee, niet doen!
MPG wil vast graag vertellen over de bloeduitstortingen op zijn schouder en sleutelbeenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:54 schreef Fha het volgende:
[..]
ook dat ken ik jainclusief blauwe plekken hier wehehe
Als ze groot zijn alleen niet meer zo, geloof ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:53 schreef Muck het volgende:
[..]
ja he?
ziet er uitermate knuffelbaar uit
Kan hij stoere verhalen uitwisselen met mijn ventquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:55 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG wil vast graag vertellen over de bloeduitstortingen op zijn schouder en sleutelbeen
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:55 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG wil vast graag vertellen over de bloeduitstortingen op zijn schouder en sleutelbeen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Van jou weet ik het.quote:
nee, ik zit nog in de busquote:Op woensdag 21 januari 2009 07:40 schreef Pheno het volgende:
En dat de rest nog niet op zijn of haar werk is?
Welke lijn was het ook alweer?quote:
81 naar station driebergen-zeistquote:
Ik geef te veel prijs!quote:
Ohh, niet naar de unistadquote:
Mijn darmen geven aan dat ze een u-boot klaar hebben. Even wegquote:Op woensdag 21 januari 2009 08:12 schreef OA het volgende:
M'n muis piept!![]()
Nu zal je zeggen dat dat normaal is voor een muis, maar in dit geval niet.
Ik heb m'n koffie nog niet op, dus mijn u-boot wacht nog even!quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn darmen geven aan dat ze een u-boot klaar hebben. Even weg
quote:Op woensdag 21 januari 2009 07:23 schreef Pheno het volgende:
Dan maar een NSFW om de dag weer wat dragelijker te maken. Marcb1974, zet eens een werkende spoilerlayout aanNSFW inderdaad, maar niet echt boeiendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |