jij krijgt een hartjequote:
moest ik daar een foto van neerzetten...quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij was toch die ene met die kut he?
ik ben afgekeurdquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:46 schreef Ladylike het volgende:
Ik was ingedeeld voor naar Oirschot te gaan (13e gemechaniseerde brigade), maar toen werd ik zwanger
dag leger
LINKS OF RECHTS VERDOMME!!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:47 schreef Californium het volgende:
[..]
moest ik daar een foto van neerzetten...
ben ik trouwens goedgekeurd![]()
![]()
neequote:Op woensdag 21 januari 2009 10:47 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Sorry, moest pissen.quote:
Ook een soort flood control dus.quote:
dat zeg ik net! die linker! die overbelichte!!! lees eens man!!1quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee
Ook niet in combo met een man?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bek houwequote:Op woensdag 21 januari 2009 10:48 schreef Californium het volgende:
[..]
dat zeg ik net! die linker! die overbelichte!!! lees eens man!!1
[..]
nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Nee, ik heb goed gedronken, dus het golden is er al af.quote:
[..]
nee
je gaat er toch liever mee liggen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
val niet op blond, maar die linkse op de foto kan prima hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:47 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |