Dat is inderdaad wat meisjes aantrekt tot donkere jongens.quote:
Ze lopen met vooroordelen te koop en doen het goed, dus wie weet. Mischien moet ik het nog een keer proberen in PUB. Jonger publiek antwoord meestal spontaner.quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat meisjes aantrekt tot donkere jongens.
Waarom seksuele spanning? Hoe weet je of ze het niet om iets anders doen zoals geld, respectszsz of een willekeurig ander onnozel ding?quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:00 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Ze lopen met vooroordelen te koop en doen het goed, dus wie weet. Mischien oet i het nog een keer proberen in PUB. Jonger publiek antwoord meestal spontaner.
Ben jij een meisje?quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:01 schreef MASD het volgende:
[..]
Waarom seksuele spanning? Hoe weet je of ze het niet om iets anders doen zoals geld, respectszsz of een willekeurig ander onnozel ding?
Tuurlijk lopen ze ermee te koop.quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:00 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Ze lopen met vooroordelen te koop en doen het goed, dus wie weet. Mischien oet i het nog een keer proberen in PUB. Jonger publiek antwoord meestal spontaner.
Een 25 jarige hype noem ik wel "een long run" ja. Die mensen praten gebrekkig nederlands, zijn agressief, onbereknbaar, achterbaks. Vooroordelen heb ik idd. Maar ik wil eens weten wat vrouwen zo aantrekt in die gasten. Zijn het juist die factoren van "eng", onberekenbaar, luidruchtig, agressief, achterbaks etc? Of is er iets anders sexueel aantrekkelijk in die gasten voor vrouwen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Tuurlijk lopen ze ermee te koop.(als ze het hebben)
Als morgen middelmatige blanke anoniempjes een hit worden zit jij waarschijnlijk ook op de voorste rij.
Ik zeg, laat ze toch. Als ze in the long run het nog volhouden prima.
Veel vrouwen (lees impulsieve vrouwen) vallen voor foute mannen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:08 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Een 25 jarige hype noem ik wel "een long run" ja. Die mensen praten gebrekkig nederlands, zijn agressief, onbereknbaar, achterbaks. Vooroordelen heb ik idd. Maar ik wil eens weten wat vrouwen zo aantrekt in die gasten. Zijn het juist die factoren van "eng", onberekenbaar, luidruchtig, agressief, achterbaks etc? Of is er iets anders sexueel aantrekkelijk in die gasten voor vrouwen?
Dat jij er zo obsessief mee bezig bent betekend nog niet dat ik ook zo semi-jaloers ben.quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:19 schreef Man-E-Faces het volgende:
Als het impulsieve vrouwen aantrekt, trekt het de rest ook. Maar wat is het dan precies dat hun zo aantrekt?
Zonde dat jullie het zo voor me verpesten btw. Ik wed dat jullie het ook wel willen weten?
Jij lult nou wel over inhoud maar zonder diepgang heb je daar ook niks aan.....quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:15 schreef cerror het volgende:
[..]
Veel vrouwen (lees impulsieve vrouwen) vallen voor foute mannen.
En door de media/eigen toedoen zijn donkere mannen dat type.
Daarom vallen die vrouwen nu op donkere mannen.
Als jij graag een naïef meisje wil, be my guest.
Ik val meer op de vrouwen die gaan voor inhoud in plaats van de "Thrill"
Oftewel, ik voel me niet geïntimideerd door donkere mannen.
Daar help je de jaloerse mannetjes hier niet mee. Ze willen redenen waar ze lekker ouderwets op kunnen kankeren.quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Donkere jongens hebben vaak wat meer zelfvertrouwen, althans dat stralen ze uit en dat trekt meisjes aan en dan vooral zij die dat zelf missen.
Het gaat hier voornamelijk om de lager opgeleide pubermeisjes. Dat is niet alleen omdat die quasi-stoere donkere jongens ook vooral lager opgeleide jongens zijn, maar ook omdat de meisjes in kwestie totaal anders denken dan de wat hoger opgeleide meisjes. Je moest eens weten hoe makkelijk sommige meisjes zijn. Je hoeft er maar op af te stappen en kenbaar te maken dat je ze leuk vindt en ze lopen met je weg. Dat is nou net waar die jongens in kwestie wat beter in zijn. Ze lijken/zijn wat directer en zelfverzekerder dan menig blanke jongen. Ze komen heel stoer, zelfverzekerd over en het lijkt alsof niets ze echt veel lijkt te schelen. Aandacht van zo'n jongen is natuurlijk helemaal het einde.quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:32 schreef zomoetdat het volgende:
Mensen komaan.
TS heeft inderdaad een stel vooroordelen opgenoemd en natuurlijk zijn ze niet allemaal zo.
Maar ben eerlijk, iedereen ziet wel regelmatig van die bontkraagjes stoer lopen (getint en wel) met een blonde meid er aan.
Hij (en ik ook) vraagt zich af wat de meisjes in die jongens zien. (die types dus, want de "normale" negers zijn gewoon relaxte gasten en is het niet vreemd dat vrouwen daar op vallen)
"Donkere jongens" zou in de TT vervangen moeten worden door "quasi-stoere donkere jongens" en dan zou dit best een mooi topic kunnen worden.
Zet het in je OP TS!
je vergeet dat het ook nog werkschuw lui tuig isquote:Op woensdag 21 januari 2009 01:55 schreef Man-E-Faces het volgende:
..en dan heb ik het met name over Surimars, Antillianen en Marokkanen.
Ze zijn vooral onberekenbaar, simpel en komen agressief over. Ik kan me inbeelden dat ze ook eng zijn voor vrouwen op die manier. Dat schofterige.. Is dit nou wat hem em doet/wat bij vrouwen de sexuele spanning oproept bij dit soort jongens/mannen?
Dames eerlijke mening graag.
Ja en alleen homoos lopen hand in hand!quote:Op woensdag 21 januari 2009 03:43 schreef Ruud het volgende:
[..]
je vergeet dat het ook nog werkschuw lui tuig is
Onder 'WO meisjes' zie ik absoluut geen voorkeur voor dit soort figuren. Dat zou kunnen komen doordat veel van dit soort jongens niet zelf WO niveau doen natuurlijk. Veel mensen verwachten in een relatie wel dat ze ongeveer op hetzelfde niveau zitten. Natuurlijk ken ik ook een aantal hoger opgeleide donkere jongens die een relatie hebben met hoger opgeleide meisjes, maar ik heb niet het idee dat dat ook maar iets met hun uiterlijk of gedrag te maken heeft. Ik zie ook geen verschil tussen die donkere jongens en blanke jongens anders dan uiterlijk. De vooroordelen uit de OP hebben ook absoluut geen betrekking op deze jongens.quote:Op woensdag 21 januari 2009 04:34 schreef Man-E-Faces het volgende:
Ik ga het anders doen. Als iedereen die geinteresseerd zou zijn nou eens mijn Topictitel onthoud. En voor zichzelf om zich heen kijkt en probeert te achterhalen (voor zichzelf) waar die aantrekkingskracht em toch zit bij dit jongens voor vrouwen. Ik denk dat dat beter werkt. ik bedoel ik heb ook niet alle antwoorden. En aangezien niemand serieus kan antwoorden bi dit soort ethiek-gevoelige vraagstukken.
Een kanttekening:
probeer de mogelijkheid open te houden, dat die aantrekkeingskracht voor dit soort figuren, niet beperkt hoeft te zijn tot vmbo meisjes. Alleen maar omdat "WO meisjes" iets meer het verstand gebruiken hoeft nog niet te zeggen dat ze geen aantrekkingskracht voelen voor dit soort figuren... Ik bedoel vrouwen zijn vrouwen. toch?
Als je 2 donkere jongens in de klas heb valt dat reuze mee. het probleem zijn die gemixte scholen waar soms 80 % een ander kleurtje heeftquote:Op woensdag 21 januari 2009 04:45 schreef Karammel het volgende:
[..]
Onder 'WO meisjes' zie ik absoluut geen voorkeur voor dit soort figuren. Dat zou kunnen komen doordat veel van dit soort jongens niet zelf WO niveau doen natuurlijk. Veel mensen verwachten in een relatie wel dat ze ongeveer op hetzelfde niveau zitten. Natuurlijk ken ik ook een aantal hoger opgeleide donkere jongens die een relatie hebben met hoger opgeleide meisjes, maar ik heb niet het idee dat dat ook maar iets met hun uiterlijk of gedrag te maken heeft. Ik zie ook geen verschil tussen die donkere jongens en blanke jongens anders dan uiterlijk. De vooroordelen uit de OP hebben ook absoluut geen betrekking op deze jongens.
Nee, meer kan ik er niet van maken.
Kwou net zeggen... volgens mij vergeet TS een belangrijk vooroordeel wat meisjes aan zou kunnen trekken in donkere jongensquote:
Waar ze aan zouden kunnen trekken bedoel je?quote:Op woensdag 21 januari 2009 04:59 schreef Poppekontje het volgende:
[..]
Kwou net zeggen... volgens mij vergeet TS een belangrijk vooroordeel wat meisjes aan zou kunnen trekken in donkere jongens
ja maar op wo niveau zie ik zeker geen sterke voorkeur voor donkere jongens. dan speelt sociale dominantie veel sterker een rol dan oppervlakkige stoerheid.quote:Op woensdag 21 januari 2009 04:34 schreef Man-E-Faces het volgende:
Ik ga het anders doen. Als iedereen die geinteresseerd zou zijn nou eens mijn Topictitel onthoud. En voor zichzelf om zich heen kijkt en probeert te achterhalen (voor zichzelf) waar die aantrekkingskracht vandaan komt bij dit soort jongens voor vrouwen. Ik denk dat dit beter werkt. ik bedoel ik heb ook niet alle antwoorden. En aangezien niemand serieus kan antwoorden op dit soort ethiek-gevoelige vraagstukken.
Een kanttekening:
Probeer aub. de mogelijkheid open te houden, dat die aantrekkeingskracht voor dit soort figuren, niet beperkt hoeft te blijven bij vmbo meisjes. Alleen maar omdat "WO meisjes" iets meer het verstand gebruiken hoeft nog niet te zeggen dat ze geen aantrekkingskracht voelen voor dit soort figuren... Ik bedoel vrouwen zijn vrouwen. toch?
De eerste prooi die een jager over het algemeen vangt is het gemankeerde exemplaar.quote:Op woensdag 21 januari 2009 07:30 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
wat betreft de groep waar TS het over heeft, ze durven gewoonweg meer daar waar hun blanke soortgenoten geen move maken. de eersten zijn echte jagers op dat gebied.
Briljante stelling!quote:Op woensdag 21 januari 2009 07:40 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
De eerste prooi die een jager over het algemeen vangt is het gemankeerde exemplaar.
De gezondere rest blijft over voor de jager met meer inzicht.
Dat is waar. Jantje Smit staat ook vaak hoog genoteerd en heb nu ook een lekker wijf..quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:30 schreef Becel het volgende:
Ze willen zich identificeren met zulke gasten omdat het "cool" is. Daarnaast is RAP R&B enz helemaal top op het moment (dwz de top 40 bestaat voor ca 50 procent uit "zwarte" muziek)
Hmm. dat zie ik ook.quote:Op woensdag 21 januari 2009 07:30 schreef addictivebeat het volgende:
ja maar op wo niveau zie ik zeker geen sterke voorkeur voor donkere jongens. dan speelt sociale dominantie veel sterker een rol dan oppervlakkige stoerheid.
En die mannelijke aantrekkeingskracht raakt WO meisjes helemaal niet?quote:als er dan toch een algehele voorkeur voor donkere mannen is dan komt dat voort uit een soort van mannelijke aantrekkingskracht. de donkere types ogen wat mannelijker dan de blanke types.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 07:40 schreef bijdehand het volgende:
Aapjes zijn lief
Emancipatiequote:Op woensdag 21 januari 2009 23:20 schreef Chickiewickie het volgende:
Jullie zijn de meest extreme losers waar ik ooit van gehoord heb!
Ik ga met een anti en zal je eens wat vertellen. Hij zit waarschijnlijk op een hogere opleidinge als jullie kansloze figuren allemaal (universiteit) en zal meer bereiken in zijn leven als jullie allemaal.
werkt naast zijn studie, woont op kamers, en heeft respect voor vrouwen.
Meer als sommige van jullie blanke boeren ooit zullen hebben.
En nog iets; hun pik is mooier, lekkerder, en geiler als die van jullie witte piempies!
voor de duidelijkheid: deze post is gericht aan alle dombo's die hier gepost hebben dat het fout,gevaarlijk,lui volk is en wat allemaal nog meer. Denk toch eens een keer na joh.
Jij zit dus nog in de beginnende fase, je bent verliefd etc en over een paar maanden sta je achter een roze lamp.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:20 schreef Chickiewickie het volgende:
Ik ga met een anti en zal je eens wat vertellen. Hij zit waarschijnlijk op een hogere opleidinge als jullie kansloze figuren allemaal (universiteit) en zal meer bereiken in zijn leven als jullie allemaal.
En nog iets; hun pik is mooier, lekkerder, en geiler als die van jullie witte piempies!
voor de duidelijkheid: deze post is gericht aan alle dombo's die hier gepost hebben dat het fout,gevaarlijk,lui volk is en wat allemaal nog meer. Denk toch eens een keer na joh.
Denk je eens in hoe jij als domme vmbo muts aantrekkelijk kan zijn voor een goed opgeleide donkere kerel. Je bent nu nog even zijn speeltje maar straks ga je gewoon bij hem de 'detachering' in. Dat denk ik niet omdat hij donker is maar omdat zo'n meisje met beperkte verstandelijke vermogens helemaal geen serieus relatiemateriaal is voor mensen die echt iets in hun mars hebben.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:20 schreef Chickiewickie het volgende:
Aldus sprak Heremeteit..quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:57 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Denk je eens in hoe jij als domme vmbo muts aantrekkelijk kan zijn voor een goed opgeleide donkere kerel. Je bent nu nog even zijn speeltje maar straks ga je gewoon bij hem de 'detachering' in. Dat denk ik niet omdat hij donker is maar omdat zo'n meisje met beperkte verstandelijke vermogens helemaal geen serieus relatiemateriaal is voor mensen die echt iets in hun mars hebben.
Laat ik de vraag maar even beantwoorden: vanwege jouw taalgebruik. Dat komt niet echt over als van een HAVO/VWO-er.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:31 schreef Chickiewickie het volgende:
Haha omg. Ik ga al langer als 13 maand met deze jongen, en jullie noemen mij naief?
Jullie zijn gewoon te dom om het te begrijpen, maar goed, denken jullie oppervlakkige personen maar lekker wat jullie willen denken, ik weet wel beter
Waar baseert Heremeteit op dat ik beperkte verstandelijke vermogens ben?
Laat maar, zit niet eens op een antwoord van zo'n triest persoon te wachten
Iemand is op dr kutje getraptquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:20 schreef Chickiewickie het volgende:
Post dat topic eensquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:42 schreef DS4 het volgende:
[..]
Laat ik de vraag maar even beantwoorden: vanwege jouw taalgebruik. Dat komt niet echt over als van een HAVO/VWO-er.
Daarnaast zit je in een ander draadje te roepen dat jullie alleen maar ruzie hebben en hij altijd te laat komt (newsflash!!!!!! dat is zo met antillianen). Dat versterkt jouw verhaal niet echt.
Bij deze.quote:
Nee, je bent dom of je hebt beperkte verstandelijke vermogens. Natuurlijk geldt dat laatste uiteindelijk voor iedereen, maar die van jou zijn nou eenmaal wat beperkter dan van de meeste andere mensen. Dat is opzich niet erg maar het is daarom dat ik mij afvroeg wat een universitair opgeleid persoon moet met zo een achterend.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:31 schreef Chickiewickie het volgende:
Haha omg. Ik ga al langer als 13 maand met deze jongen, en jullie noemen mij naief?
Jullie zijn gewoon te dom om het te begrijpen, maar goed, denken jullie oppervlakkige personen maar lekker wat jullie willen denken, ik weet wel beter
Waar baseert Heremeteit op dat ik beperkte verstandelijke vermogens ben?
Laat maar, zit niet eens op een antwoord van zo'n triest persoon te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |