Dat hoor ik wel vaker. dus alleen dat contrast vind je opwindend?quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:19 schreef Em.ster het volgende:
Het contrast blank/donker is voor mij erotiserend. Zowel met mannen als vrouwen.
Een intelligente neger met bril á la Denzel Washington:.
Ach, ik denk niet dat ze slim genoeg is om eerst de bescherming eraf te halen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:00 schreef Becel het volgende:
Volgens mij is dat VMBO meisje van eerder in dit topic zich nu met scheermesjes aan het bewerken:P
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:22 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Ach, ik denk niet dat ze slim genoeg is om eerst de bescherming eraf te halen.
Gut meid moet je niet leren voor je VMBO praktijk examen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:20 schreef Chickiewickie het volgende:
Jullie zijn de meest extreme losers waar ik ooit van gehoord heb!
Ik ga met een anti en zal je eens wat vertellen. Hij zit waarschijnlijk op een hogere opleidinge als jullie kansloze figuren allemaal (universiteit) en zal meer bereiken in zijn leven als jullie allemaal.
werkt naast zijn studie, woont op kamers, en heeft respect voor vrouwen.
Meer als sommige van jullie blanke boeren ooit zullen hebben.
En nog iets; hun pik is mooier, lekkerder, en geiler als die van jullie witte piempies!
voor de duidelijkheid: deze post is gericht aan alle dombo's die hier gepost hebben dat het fout,gevaarlijk,lui volk is en wat allemaal nog meer. Denk toch eens een keer na joh.
Gut wat raar zegquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:19 schreef Em.ster het volgende:
Mijn ervaring is dat de helft inderdaad bovengemiddeld geschapen is.
Het is niet alleen het contrast. Negers hebben daadwerkelijk mooiere lijven, vind ik. Ik vind ze mooier om te zien. Laat ik het zo zeggen, als er in een kroeg vol blanke mannen en vrouwen een neger aanwezig is, dan is hij/zij de eerste die ik bekijk maar mijn eigenlijke voorkeur ligt bij halfbloed. Uiteraard gaat mijn oog ook uit naar de rest van de aanwezigen maar negers hebben gewoon een streepje voor.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:39 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker. dus alleen dat contrast vind je opwindend?
Doe je het toevallig ook om de sociale voordelen (coole status) als je met een getinte jongen neemt?
En hoe vind je de geur thuis na verloop van tijd?
no wait. ignore my last question.
De dingen die ik zie is dat Surinamers en Antilianen het niet zo nauw nemen met relaties. Voorbeeld een vriend van me die was Anti zijn chick zat thuis (zwanger) en hij was op zoek naar een meisje om de avond mee door te komen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:13 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Het is niet alleen het contrast. Negers hebben daadwerkelijk mooiere lijven, vind ik. Ik vind ze mooier om te zien. Laat ik het zo zeggen, als er in een kroeg vol blanke mannen en vrouwen een neger aanwezig is, dan is hij/zij de eerste die ik bekijk maar mijn eigenlijke voorkeur ligt bij halfbloed. Uiteraard gaat mijn oog ook uit naar de rest van de aanwezigen maar negers hebben gewoon een streepje voor.
Ik zie niet in waarom het een status zou zijn. Om eerlijk te zijn, je wordt er altijd om bekeken, mensen gaan je vragen of je vriend een grote heeft enzo.. Dat is gewoon irritant. Mensen hebben ineens vooroordelen over je omdat je toevallig houdt van een neger. Je ouders vragen zich af waarom je niet gewoon met een blanke jongen thuis kunt komen. Overigens, mijn ene ex werkt als geluidstechnicus bij een groot bedrijf, mijn andere ex heeft tegenwoordig een prima baan bij de overheid, geloof ik. Beiden HBO gedaan, net als ik. Allebei trouwens bijzonder harde werkers maar wat mij wel opviel, beiden 9 tot 5 types en dat zie ik vaker terug. Waar ik bijvoorbeeld regelmatig weken van 50/60 uur draaide, konden zij daar totáál geen begrip voor opbrengen. Ze zien gewoon niet waarom je nét die paar uur extra zou geven, als de baas de werkdruk te hoog legt, dan is dat zijn probleem. Negers rijden niet allemaal in een afgetrapte Honda Civic. Maar dat maakt mensen niet uit, je bent gespot met een neger dus zul je zelf ook wel uitschot zijn. Ik weet niet of jij dat als sociale status ziet, maar ik zie dat zeker niet zo. Maar goed, na een jaar verkering met een neger, wen je eraan en krijg je er schijt aan. Die relatie duurde daarna nog 3,5 jaar en daarna had ik een relatie van 2 jaar met een neger.
Die paupers die niet willen werken of van die afrikanen die altijd overdressed zijn hoef je bij mij ook niet mee aan te komen. Mannen die om de klipklap vreemdgaan zou ik ook nooit mee kunnen leven. Maar ik heb van beiden ontzettend veel gehouden, met één van beiden een geweldige tijd gehad maar daar bleef na een jaar en 3 maanden alleen nog vriendschap over. Van de ander nog véél meer gehouden (en hij van mij) maar pas na hele lange tijd ingezien dat we gewoon domweg niet bij elkaar pasten (tegenpolen). Ik was 17 toen ik hem ontmoette, op die leeftijd heb je nog geen idee van wie wel en niet bij je past.
Wat betreft de lucht in huis, ik was altijd degene die joints rookte, mijn exen deden dat geen van beiden. Omgekeerde wereld.. Met beiden ook altijd strijd om geleverd om te kunnen blijven blowen trouwens, zij waren er allebei redelijk fel op tegen. Voor 1 ben ik zelfs 2 jaar gestopt maar zodra het voorbij was ben ik weer begonnen.
Ik heb ook vriendinnen die een relatie hebben met een neger of Antilliaan. In de omgang verschillen die jongens niet of nauwelijks van ieder ander. Uiterlijk kan mensen aantrekken, de interesse wekken, maar verder gaat het toch echt om de inhoud. Echt karakteristieke verschillen, op uiterlijk na, zie ik niet terug in die bepaalde jongens. In dat opzicht vind ik ze ook niet echt in dit topic passen. De verschillen zijn bij laag opgeleide jongens met een buitenlandse afkomst een stuk groter.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:43 schreef Em.ster het volgende:
Dat én wat ik dan op het HBO geleerd heb tijdens sociologie, is dat monogamie in slechts 25% van alle culturen de huwelijksvorm is. Ik snap dat monogamie in onze samenleving functioneler is dan welke huwelijksvorm dan ook, maar in vele andere culturen werkt dat niet zo. En vergis je niet, de dames nemen het daarmee ook niet zo nauw, die zijn ook in staat om hun partner op te laten draaien voor andermans kind. Het is gewoon de normaalste zaak van de wereld dat de relatie met de vader van je kind niet eeuwig duurt en daar is de samenleving en cultuur op afgestemd. Als we het dan toch over cultureel gedachtengoed hebben.
En inderdaad, wat je zegt gaat allemaal wel redelijk op. Maar het zijn dan ook de mensen die juist wel afstuderen waar ik op val. De MacNegers zijn niet bepaald de types waarmee ik rondhang en voor zo iemand, neger of blank, ben ik nog nooit gevallen.
Daar heb je gelijk in denk ik. Al zijn de blanke bontkraagjes hier vaak vergelijkbaar met de dames in plaats van met de gekleurde bontkraagjes. De gekleurde bontkraagjes hier zijn toch eerder de leider. De blanke jongens trekken daar dan naartoe om zelf beter naar voren te komen. Baas boven baas.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:13 schreef Misstique het volgende:
Ik zie het verschil niet tussen negers met bontkraagjes die zichzelf 'baas' en 'pimp' vinden of blanken met bontkraagjes en precies diezelfde houding?
Beide varianten zie ik rondlopen met blonde meisjes in hun kielzog.
Maw: imo heeft het niks te maken met kleur of afkomst, maar meer met status binnen de groep. De 'leiders' krijgen altijd de lekkerste wijven, zeg maar. Of ze nou wit, zwart of geel zijn.
Dat heb ik ook met blanke jongens die zich op die manier gedragen en die zijn er ook genoeg. Ik snap het onderscheid in kleur dus niet helemaal in dit topic, daar staart men zich nogal blind op.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:32 schreef Saboo het volgende:
Nouja, wat ik dus wil zeggen is dat ik - ondanks ik dus niets tegen donkere mensen, als ze zich maar normaal gedragen - ik me echt totaal niet aangetrokken kan voelen tot van die stomme wholla-marrokanen/antillianen whatever.. die altijd met een mes over straat gaan en niets anders doen op een scootertje met een joint in hun bek zitten, of zitten te patsen met een dure auto waarvan je je uberhaupt afvraagt dmv welke dubieuze praktijken ze daar aangekomen zijn..
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:20 schreef Chickiewickie het volgende:
Jullie zijn de meest extreme losers waar ik ooit van gehoord heb!
Ik ga met een anti en zal je eens wat vertellen. Hij zit waarschijnlijk op een hogere opleidinge als jullie kansloze figuren allemaal (universiteit) en zal meer bereiken in zijn leven als jullie allemaal.
werkt naast zijn studie, woont op kamers, en heeft respect voor vrouwen.
Meer als sommige van jullie blanke boeren ooit zullen hebben.
En nog iets; hun pik is mooier, lekkerder, en geiler als die van jullie witte piempies!
voor de duidelijkheid: deze post is gericht aan alle dombo's die hier gepost hebben dat het fout,gevaarlijk,lui volk is en wat allemaal nog meer. Denk toch eens een keer na joh.
Verstandigquote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:13 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Wat betreft de lucht in huis, ik was altijd degene die joints rookte, mijn exen deden dat geen van beiden. Omgekeerde wereld.. Met beiden ook altijd strijd om geleverd om te kunnen blijven blowen trouwens, zij waren er allebei redelijk fel op tegen. Voor 1 ben ik zelfs 2 jaar gestopt maar zodra het voorbij was ben ik weer begonnen.
Feestjes beginnen niet al te lang voor etenstijd.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:22 schreef Karammel het volgende:
[..]
Ik heb ook vriendinnen die een relatie hebben met een neger of Antilliaan. In de omgang verschillen die jongens niet of nauwelijks van ieder ander. Uiterlijk kan mensen aantrekken, de interesse wekken, maar verder gaat het toch echt om de inhoud. Echt karakteristieke verschillen, op uiterlijk na, zie ik niet terug in die bepaalde jongens. In dat opzicht vind ik ze ook niet echt in dit topic passen. De verschillen zijn bij laag opgeleide jongens met een buitenlandse afkomst een stuk groter.
Zelf geef je aan dat ze echt een 9 tot 5 mentaliteit hebben. Interessant verschil. Dat soort dingen wist ik dan weer niet.
Heb je meer van dit soort verschillen kunnen ontdekken of blijft het hierbij? Als er verder geen verschillen zijn zou je kunnen stellen dat het om uiterlijk draait. Dat wekt je interesse en van daaruit ontstaat iets moois. Niet heel gek natuurlijk. Iedereen kijkt eerst naar het uiterlijk.
Hoger opgeleide mensen passen zich wat beter aan. Hierdoor verdwijnen veel verschillen die je bij lager opgeleide mensen wel ziet. Uiterlijk blijft dan over als iets waarmee men zich kan onderscheiden. Verder dan deze conclusie kom ik nog niet. Nog niet echt spannende verschillen kunnen ontdekken.
Zoveel Nederlandse meisjes gaan er niet naar een VMBO school in Slotervaart. en de Marokkaanse hoefen niet thuis te komen met een jongen en al helemaal geen negerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:50 schreef Becel het volgende:
Eindstand dus :
Hoogopgeleide meisjes uit een overwegend blanke omgeving zullen minder snel iets met een donkere jongen beginnen als de meisjes op een VMBO school in Amsterdam Slotervaart .
Oftwel de kleur van je partner wordt bepaald door de visuele aspecten reeds aanwezig in je naaste omgeving.
Wat zij zegt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met blanke jongens die zich op die manier gedragen en die zijn er ook genoeg. Ik snap het onderscheid in kleur dus niet helemaal in dit topic, daar staart men zich nogal blind op.
daar heb je opzich gelijk in...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met blanke jongens die zich op die manier gedragen en die zijn er ook genoeg. Ik snap het onderscheid in kleur dus niet helemaal in dit topic, daar staart men zich nogal blind op.
Wat een idiote en tendentieuze conclusie.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:50 schreef Becel het volgende:
Eindstand dus :
Hoogopgeleide meisjes uit een overwegend blanke omgeving zullen minder snel iets met een donkere jongen beginnen als de meisjes op een VMBO school in Amsterdam Slotervaart .
Volgens mij wordt de kleur van je partner bepaald door zijn of haar afkomst. Oftewel: je praat poep.quote:Oftwel de kleur van je partner wordt bepaald door de visuele aspecten reeds aanwezig in je naaste omgeving.
Mwah, het zijn vooral vooroordelen. Daar staat dit topic dan ook bol van.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:10 schreef Saboo het volgende:
[..]
daar heb je opzich gelijk in...
Alleen de figuren waar de TS het over heeft, is toch wel het geschepte beeld wat er over allochtonen (marokkanen/antillianen) bestaat.
Die 'onzekere blanke jochies' immiteren het gedrag van hun peers/vrienden, of die nu blank zijn of zwart. Ik kan je voldoende totaal blanke wijken in NL aanwijzen die niet onderdoen in volkomen asociaal gedrag onder jongeren en jeugdcriminaliteit dan menig gekleurde wijk. Populair gedrag wordt altijd geïmmiteerd, of dat nou studenten zijn die zich lam zuipen of jochies die scooters stelen om erbij te horen. Wederom: heeft geen bal met afkomst te maken.quote:En ik denk ook dat de reden daarachter is, dat er gewoon een stuk meer allochtonen zijn die zich zo gedragen. In mijn omgeving ten minste wel , en dat er dan een paar onzekere blanke jochies zijn, die dat gaan immiteren... Dat vind ik eigenlijk nog veel triester.
Mensen zoeken altijd naar bevestiging binnen een groep, dat is niks nieuws.quote:Vind ik toch ook een mooi vraagstuk, mbt dit topic. Waarom willen mensen zich met dat soort mensen indentificeren? Of waarom hebben ze uberhaupt 'bewondering' voor dat soort mensen.
Het is dus niet alleen zo dat er veel meisjes gevoelig voor zijn, kennelijk dus ook mannen die het euh 'bewonderen' zeg maar...
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat een idiote en tendentieuze conclusie..
[..]
Volgens mij wordt de kleur van je partner bepaald door zijn of haar afkomst. Oftewel: je praat poep.
Negers bouwen veel makkelijker spiermassa op. Maar voor mij mag iemand ook wel een buikje hebben trouwens. Ik val niet echt op afgetrainde types. Maar het gekke is wel, afgetrainde blanke mensen vind ik echt wal-ge-lijk. Een blanke die afgetraind is ziet er in mijn ogen al veeeeeeeel sneller belachelijk uit.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:28 schreef JoeyT het volgende:
Antwoord is toch gewo0n simpel. Over het algemeen ziet een donkere jongen er mannelijker uit dan een blanke. Gespierder, hoekiger etc.
Kijk naar een gemiddelde neger die niet veel sport, toch meestal erg atletisch. Voor blanke jongens is het veel moeilijker om er zo uit te zien.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:31 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Negers bouwen veel makkelijker spiermassa op. Maar voor mij mag iemand ook wel een buikje hebben trouwens. Ik val niet op afgetrainde types. Maar het gekke is wel, afgetrainde blanke mensen vind ik echt wal-ge-lijk. Een blanke die afgetraind is ziet er in mijn ogen al veeeeeeeel sneller belachelijk uit.
Blegh, ik moet er niet aan denken om met zo'n blanke sportschoolbilly in het openbaar gezien te worden of zo..
De keuze of je een relatie met iemand aan wil gaan wordt niet bepaald door de kleur of afkomst van die persoon in kwestie hoor. Meeste mensen kijken wat verder dan kleur of afkomst. Naar het karakter van die persoon bijvoorbeeld, om maar iets te noemen. Moeilijk concept voor je?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:27 schreef Becel het volgende:
Door zijn/haar afkomst juist ja. En wie bepaald vervolgens of je er een een relatie mee wilt ja/nee? Dus wie wie bepaald de kleur van je partner?![]()
Dus 2 vrouwen trekken de conclusie die jij wil horen en die neem je dus wel aan.quote:Snap je het nu?Wil het anders best nog een keer uitleggen.........
Mijn tendentieuze conclusie wordt tevens herhaalderlijk bevestigt . Zowel door het VMBO meisjes als het Gymnasium meisje dus ksssssst
Maar waarom juist die groepquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:23 schreef Misstique het volgende:
Mensen zoeken altijd naar bevestiging binnen een groep, dat is niks nieuws.
Dat bepaal jij? Wat de "meeste mensen" wel of niet meewegen in de keuze voor een partner?En dan beticht je mij van vooroordelenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
De keuze of je een relatie met iemand aan wil gaan wordt niet bepaald door de kleur of afkomst van die persoon in kwestie hoor. Meeste mensen kijken wat verder dan kleur of afkomst. Naar het karakter van die persoon bijvoorbeeld, om maar iets te noemen. Moeilijk concept voor je?
[..]
Dus 2 vrouwen trekken de conclusie die jij wil horen en die neem je dus wel aan.
Een andere vrouw (ik) trekt je volslagen idiote conclusie in twijfel en die past niet in je straatje dus word ik weggewuifd.
Wat moet het heerlijk zijn om met zulke oogkleppen op door het leven te gaan..
Ik heb het niet over één bepaalde groep. Zoals ik al zei is de drang tot bevestiging binnen elke groep even groot, dus zowel bij bijvoorbeeld een groep studenten als binnen alle andere groepen. Er wordt in dit topic 1 groep naar voren gehaald als voorbeeld en ja, ook in die groep wil men graag populair bevonden worden.quote:
Hoe vooroordelen ontstaan is weer een heel andere discussie, maar dan gaan we wel heel erg afwijken van het onderwerp in dit topic.quote:wat de rest betreft heb je mss wel gelijk... Dit topic is mss voornamelijk gebasseerd op vooroordelen, maar ik blijf er bij dat die vooroordelen ook niet zomaar ontstaan.
Neuh, ik laat mn mening niet vormen door wat opmerkingen in een topic, maar door levenservaring en andere bronnen dan een forumpje als FOK.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:51 schreef Becel het volgende:
Dat bepaal jij? Wat de "meeste mensen" wel of niet meewegen in de keuze voor een partner?]En dan beticht je mij van vooroordelen?
Laat ik je uit de droom helpen. Huidskleur is bij velen wel een issue. Lees dit topic maar eens door. Vele hebben een uitgesproken mening wel/niet een donker iemand .Welke drogreden ze er dan ook bijhalen is verder niet van belang.
Waar zie je mij het tegendeel beweren?quote:Door te stellen dat omgeving geen rol speelt maak je het er niet geloofwaardiger op. Natuurlijk is je habitat bepalend voor de keuze van je partner.
zwartje? kokindje?quote:Als jij in de Achterhoek op school zit en er zit een zwartje in je klas dan is de kans dat je Hooked up raakt met hem kleiner dan dat je klasje op het VMBO uit 80 % niet westerse allochtonen bestaat.
Maar volgens mij ben jij dr eentje die zich laat palen door een kokindje en vindt je dat je de twijfelachtige eer van je vriendje moet verdedigen terwijl er helemaal niets aan de hand is be my guest
Hoezo je bent toch niet zwart?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik wel klaar ben met jou en je uitlatingen die nu tegen het rascistische aan gaan liggen..
Dat je een Turk vertrouwt, prima. Maar je noemt een neger een kokindje. Dat is gewoon racistisch, kun je niet mooier maken dan dat het is hoor. Je komt er niet bepaald intelligent door over, trouwens.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:16 schreef Becel het volgende:
En trouwens ik ben geen racist. We hebben hier elke woensdagmiddag een Turks iemand in huis rondlopen die gewoon met de sleutel binnenkomt en het huis prima schoon houdt!
en omdat zij niet zwart is mag ze zich niet storen aan jouw denigrerende opmerkingen jegens andere mensen?quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:55 schreef Man-E-Faces het volgende:
..en dan heb ik het met name over Surimars, Antillianen en Marokkanen.
Ze zijn vooral onberekenbaar, simpel en komen agressief over. Ik kan me inbeelden dat ze ook eng zijn voor vrouwen op die manier. Dat schofterige.. Is dit nou wat hem em doet/wat bij vrouwen de sexuele spanning oproept bij dit soort jongens/mannen?
Dames eerlijke mening graag.
Hmmmmm een bevooroordeeld meisje van 11 die zinnen waar het sarcasme van afdruipt niet eens kan begrijpen geeft mij kusjes?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:18 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Dat je een Turk vertrouwt, prima. Maar je noemt een neger een kokindje. Dat is gewoon racistisch, kun je niet mooier maken dan dat het is hoor. Je komt er niet bepaald intelligent door over, trouwens.. Als je mening nou nog fatsoenlijk onderbouwt was maar zélfs daar ben je te stom voor.
.
cijferss... cijferss .....quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:30 schreef Becel het volgende:
[..]
De cijfers op de site van het CBS kloppen niet?
Dat jouw ervaringen prettig zijn prima. De cijfers laten zien wat er werkelijk speelt. En daar gaat het om.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:38 schreef aychelle het volgende:
[..]
cijferss... cijferss .....Het CBS. .....
![]()
Lieverd, ik baseer mijn mening niet op cijfers en vage ''onderzoekjes'' maar wat ik in het dagelijkse leven zie en meemaak
waar woon je eigenlijk als ik vragen mag? heb je de ''vooroordelen'' die je hebt ook in het dagelijks leven meegamaakt?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:45 schreef Becel het volgende:
[..]
Dat jouw ervaringen prettig zijn prima. De cijfers laten zien wat er werkelijk speelt. En daar gaat het om.
Rotterdamquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:48 schreef aychelle het volgende:
[..]
waar woon je eigenlijk als ik vragen mag? heb je de ''vooroordelen'' die je hebt ook in het dagelijks leven meegamaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |