abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65331057
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 20:19 schreef Em.ster het volgende:

Het contrast blank/donker is voor mij erotiserend. Zowel met mannen als vrouwen.
Een intelligente neger met bril á la Denzel Washington: .
Dat hoor ik wel vaker. dus alleen dat contrast vind je opwindend?
Doe je het toevallig ook om de sociale voordelen (coole status) als je met een getinte jongen neemt?
En hoe vind je de geur thuis na verloop van tijd?

no wait. ignore my last question.
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_65331190
TS zijn vooroordelen waren me in een eerder topic ook al eens opgevallen.

Meneer kan niet zo goed tegen negers.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_65333292
Is dat zo relevant voor de vraag in dit topic. Of je moet meer je ogen open doen en om je heen kijken..
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_65335507
Volgens mij is dat VMBO meisje van eerder in dit topic zich nu met scheermesjes aan het bewerken:P
  vrijdag 23 januari 2009 @ 00:22:20 #55
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_65336151
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 00:00 schreef Becel het volgende:
Volgens mij is dat VMBO meisje van eerder in dit topic zich nu met scheermesjes aan het bewerken:P
Ach, ik denk niet dat ze slim genoeg is om eerst de bescherming eraf te halen.
pi_65336626
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 00:22 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

Ach, ik denk niet dat ze slim genoeg is om eerst de bescherming eraf te halen.
pi_65336736
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 23:20 schreef Chickiewickie het volgende:
Jullie zijn de meest extreme losers waar ik ooit van gehoord heb!
Ik ga met een anti en zal je eens wat vertellen. Hij zit waarschijnlijk op een hogere opleidinge als jullie kansloze figuren allemaal (universiteit) en zal meer bereiken in zijn leven als jullie allemaal.
werkt naast zijn studie, woont op kamers, en heeft respect voor vrouwen.
Meer als sommige van jullie blanke boeren ooit zullen hebben.

En nog iets; hun pik is mooier, lekkerder, en geiler als die van jullie witte piempies!

voor de duidelijkheid: deze post is gericht aan alle dombo's die hier gepost hebben dat het fout,gevaarlijk,lui volk is en wat allemaal nog meer. Denk toch eens een keer na joh.
Gut meid moet je niet leren voor je VMBO praktijk examen?
pi_65336809
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 20:19 schreef Em.ster het volgende:
Mijn ervaring is dat de helft inderdaad bovengemiddeld geschapen is.

Gut wat raar zeg
pi_65336851
Wat doe ik eigenlijk in dit topic
pi_65336971
Invasion of the mindless drones de laatste tijd op fok met als hoogte (of diepte) punten Em.SteR en chickiewickie.
pi_65337675
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 21:39 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

Dat hoor ik wel vaker. dus alleen dat contrast vind je opwindend?
Doe je het toevallig ook om de sociale voordelen (coole status) als je met een getinte jongen neemt?
En hoe vind je de geur thuis na verloop van tijd?

no wait. ignore my last question.
Het is niet alleen het contrast. Negers hebben daadwerkelijk mooiere lijven, vind ik. Ik vind ze mooier om te zien. Laat ik het zo zeggen, als er in een kroeg vol blanke mannen en vrouwen een neger aanwezig is, dan is hij/zij de eerste die ik bekijk maar mijn eigenlijke voorkeur ligt bij halfbloed. Uiteraard gaat mijn oog ook uit naar de rest van de aanwezigen maar negers hebben gewoon een streepje voor.

Ik zie niet in waarom het een status zou zijn. Om eerlijk te zijn, je wordt er altijd om bekeken, mensen gaan je vragen of je vriend een grote heeft enzo. . Dat is gewoon irritant. Mensen hebben ineens vooroordelen over je omdat je toevallig houdt van een neger. Je ouders vragen zich af waarom je niet gewoon met een blanke jongen thuis kunt komen. Overigens, mijn ene ex werkt als geluidstechnicus bij een groot bedrijf, mijn andere ex heeft tegenwoordig een prima baan bij de overheid, geloof ik. Beiden HBO gedaan, net als ik. Allebei trouwens bijzonder harde werkers maar wat mij wel opviel, beiden 9 tot 5 types en dat zie ik vaker terug. Waar ik bijvoorbeeld regelmatig weken van 50/60 uur draaide, konden zij daar totáál geen begrip voor opbrengen. Ze zien gewoon niet waarom je nét die paar uur extra zou geven, als de baas de werkdruk te hoog legt, dan is dat zijn probleem. Negers rijden niet allemaal in een afgetrapte Honda Civic. Maar dat maakt mensen niet uit, je bent gespot met een neger dus zul je zelf ook wel uitschot zijn. Ik weet niet of jij dat als sociale status ziet, maar ik zie dat zeker niet zo. Maar goed, na een jaar verkering met een neger, wen je eraan en krijg je er schijt aan. Die relatie duurde daarna nog 3,5 jaar en daarna had ik een relatie van 2 jaar met een neger.

Die paupers die niet willen werken of van die afrikanen die altijd overdressed zijn hoef je bij mij ook niet mee aan te komen. Mannen die om de klipklap vreemdgaan zou ik ook nooit mee kunnen leven. Maar ik heb van beiden ontzettend veel gehouden, met één van beiden een geweldige tijd gehad maar daar bleef na een jaar en 3 maanden alleen nog vriendschap over. Van de ander nog véél meer gehouden (en hij van mij) maar pas na hele lange tijd ingezien dat we gewoon domweg niet bij elkaar pasten (tegenpolen). Ik was 17 toen ik hem ontmoette, op die leeftijd heb je nog geen idee van wie wel en niet bij je past.

Wat betreft de lucht in huis, ik was altijd degene die joints rookte, mijn exen deden dat geen van beiden. Omgekeerde wereld. . Met beiden ook altijd strijd om geleverd om te kunnen blijven blowen trouwens, zij waren er allebei redelijk fel op tegen. Voor 1 ben ik zelfs 2 jaar gestopt maar zodra het voorbij was ben ik weer begonnen.
That's quite enough, thank you.
pi_65337862
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 02:13 schreef Em.ster het volgende:

[..]

Het is niet alleen het contrast. Negers hebben daadwerkelijk mooiere lijven, vind ik. Ik vind ze mooier om te zien. Laat ik het zo zeggen, als er in een kroeg vol blanke mannen en vrouwen een neger aanwezig is, dan is hij/zij de eerste die ik bekijk maar mijn eigenlijke voorkeur ligt bij halfbloed. Uiteraard gaat mijn oog ook uit naar de rest van de aanwezigen maar negers hebben gewoon een streepje voor.

Ik zie niet in waarom het een status zou zijn. Om eerlijk te zijn, je wordt er altijd om bekeken, mensen gaan je vragen of je vriend een grote heeft enzo. . Dat is gewoon irritant. Mensen hebben ineens vooroordelen over je omdat je toevallig houdt van een neger. Je ouders vragen zich af waarom je niet gewoon met een blanke jongen thuis kunt komen. Overigens, mijn ene ex werkt als geluidstechnicus bij een groot bedrijf, mijn andere ex heeft tegenwoordig een prima baan bij de overheid, geloof ik. Beiden HBO gedaan, net als ik. Allebei trouwens bijzonder harde werkers maar wat mij wel opviel, beiden 9 tot 5 types en dat zie ik vaker terug. Waar ik bijvoorbeeld regelmatig weken van 50/60 uur draaide, konden zij daar totáál geen begrip voor opbrengen. Ze zien gewoon niet waarom je nét die paar uur extra zou geven, als de baas de werkdruk te hoog legt, dan is dat zijn probleem. Negers rijden niet allemaal in een afgetrapte Honda Civic. Maar dat maakt mensen niet uit, je bent gespot met een neger dus zul je zelf ook wel uitschot zijn. Ik weet niet of jij dat als sociale status ziet, maar ik zie dat zeker niet zo. Maar goed, na een jaar verkering met een neger, wen je eraan en krijg je er schijt aan. Die relatie duurde daarna nog 3,5 jaar en daarna had ik een relatie van 2 jaar met een neger.

Die paupers die niet willen werken of van die afrikanen die altijd overdressed zijn hoef je bij mij ook niet mee aan te komen. Mannen die om de klipklap vreemdgaan zou ik ook nooit mee kunnen leven. Maar ik heb van beiden ontzettend veel gehouden, met één van beiden een geweldige tijd gehad maar daar bleef na een jaar en 3 maanden alleen nog vriendschap over. Van de ander nog véél meer gehouden (en hij van mij) maar pas na hele lange tijd ingezien dat we gewoon domweg niet bij elkaar pasten (tegenpolen). Ik was 17 toen ik hem ontmoette, op die leeftijd heb je nog geen idee van wie wel en niet bij je past.

Wat betreft de lucht in huis, ik was altijd degene die joints rookte, mijn exen deden dat geen van beiden. Omgekeerde wereld. . Met beiden ook altijd strijd om geleverd om te kunnen blijven blowen trouwens, zij waren er allebei redelijk fel op tegen. Voor 1 ben ik zelfs 2 jaar gestopt maar zodra het voorbij was ben ik weer begonnen.
De dingen die ik zie is dat Surinamers en Antilianen het niet zo nauw nemen met relaties. Voorbeeld een vriend van me die was Anti zijn chick zat thuis (zwanger) en hij was op zoek naar een meisje om de avond mee door te komen.
Verder ben ik in Suriname geweest ( 3 maanden ivm stage/opleiding) maar wat je veel zag daar (met name bij de Creoolse mensen) is dat de Surinaamse mannen kinderen zien als een prestige project.
Een soort verlengstuk van hun mannelijkheid.
Daarnaast zie je daar ook dat de oudere generatie (50 - 60) gewoon soms 20 kinderen hebben rondlopen die hun genen dragen maar waar ze verder geen enkele emotionele betrokkenheid mee hebben.

Terug naar Nederland . Hier zie je het ook vaak (vaker dan bij autochtone Nederlanders) dat bijvoorbeeld surinaamse vrouwen de kinderen alleen opvoeden . Ook komt het statistisch gezien vaker voor dat de man meerdere kinderen heeft bij een vrouw.

Anyway er zit dus wel iets in dat ze monogamie (mede door cultureel gedachtengoed) minder hoog op hun prioriteiten lijstje hebben staan.
Dus deels zijn het wel degelijk op feiten berustende gedachten aan de andere kant geld dat dus niet voor álle donkere jongens. Je hebt Marokkanen die stelen spugen en vechten en je hebt er ook die cum laude afstuderen en op de hoogste functies zitten (maar daar hoor je natuurlijk niks over)
pi_65337969
Dat én wat ik dan op het HBO geleerd heb tijdens sociologie, is dat monogamie in slechts 25% van alle culturen de huwelijksvorm is. Ik snap dat monogamie in onze samenleving functioneler is dan welke huwelijksvorm dan ook, maar in vele andere culturen werkt dat niet zo. En vergis je niet, de dames nemen het daarmee ook niet zo nauw, die zijn ook in staat om hun partner op te laten draaien voor andermans kind. Het is gewoon de normaalste zaak van de wereld dat de relatie met de vader van je kind niet eeuwig duurt en daar is de samenleving en cultuur op afgestemd. Als we het dan toch over cultureel gedachtengoed hebben.

En inderdaad, wat je zegt gaat allemaal wel redelijk op. Maar het zijn dan ook de mensen die juist wel afstuderen waar ik op val. De MacNegers zijn niet bepaald de types waarmee ik rondhang en voor zo iemand, neger of blank, ben ik nog nooit gevallen.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 13:34:08 #64
104871 remlof
Europees federalist
pi_65343262
Schopje R&P, interessante discussie, maar hou het een beetje op niveau jongens.
pi_65344600
Ik zie het verschil niet tussen negers met bontkraagjes die zichzelf 'baas' en 'pimp' vinden of blanken met bontkraagjes en precies diezelfde houding?
Beide varianten zie ik rondlopen met blonde meisjes in hun kielzog.

Maw: imo heeft het niks te maken met kleur of afkomst, maar meer met status binnen de groep. De 'leiders' krijgen altijd de lekkerste wijven, zeg maar. Of ze nou wit, zwart of geel zijn.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_65344818
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 02:43 schreef Em.ster het volgende:
Dat én wat ik dan op het HBO geleerd heb tijdens sociologie, is dat monogamie in slechts 25% van alle culturen de huwelijksvorm is. Ik snap dat monogamie in onze samenleving functioneler is dan welke huwelijksvorm dan ook, maar in vele andere culturen werkt dat niet zo. En vergis je niet, de dames nemen het daarmee ook niet zo nauw, die zijn ook in staat om hun partner op te laten draaien voor andermans kind. Het is gewoon de normaalste zaak van de wereld dat de relatie met de vader van je kind niet eeuwig duurt en daar is de samenleving en cultuur op afgestemd. Als we het dan toch over cultureel gedachtengoed hebben.

En inderdaad, wat je zegt gaat allemaal wel redelijk op. Maar het zijn dan ook de mensen die juist wel afstuderen waar ik op val. De MacNegers zijn niet bepaald de types waarmee ik rondhang en voor zo iemand, neger of blank, ben ik nog nooit gevallen.
Ik heb ook vriendinnen die een relatie hebben met een neger of Antilliaan. In de omgang verschillen die jongens niet of nauwelijks van ieder ander. Uiterlijk kan mensen aantrekken, de interesse wekken, maar verder gaat het toch echt om de inhoud. Echt karakteristieke verschillen, op uiterlijk na, zie ik niet terug in die bepaalde jongens. In dat opzicht vind ik ze ook niet echt in dit topic passen. De verschillen zijn bij laag opgeleide jongens met een buitenlandse afkomst een stuk groter.

Zelf geef je aan dat ze echt een 9 tot 5 mentaliteit hebben. Interessant verschil. Dat soort dingen wist ik dan weer niet.

Heb je meer van dit soort verschillen kunnen ontdekken of blijft het hierbij? Als er verder geen verschillen zijn zou je kunnen stellen dat het om uiterlijk draait. Dat wekt je interesse en van daaruit ontstaat iets moois. Niet heel gek natuurlijk. Iedereen kijkt eerst naar het uiterlijk.

Hoger opgeleide mensen passen zich wat beter aan. Hierdoor verdwijnen veel verschillen die je bij lager opgeleide mensen wel ziet. Uiterlijk blijft dan over als iets waarmee men zich kan onderscheiden. Verder dan deze conclusie kom ik nog niet. Nog niet echt spannende verschillen kunnen ontdekken.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_65345055
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 14:13 schreef Misstique het volgende:
Ik zie het verschil niet tussen negers met bontkraagjes die zichzelf 'baas' en 'pimp' vinden of blanken met bontkraagjes en precies diezelfde houding?
Beide varianten zie ik rondlopen met blonde meisjes in hun kielzog.

Maw: imo heeft het niks te maken met kleur of afkomst, maar meer met status binnen de groep. De 'leiders' krijgen altijd de lekkerste wijven, zeg maar. Of ze nou wit, zwart of geel zijn.
Daar heb je gelijk in denk ik. Al zijn de blanke bontkraagjes hier vaak vergelijkbaar met de dames in plaats van met de gekleurde bontkraagjes. De gekleurde bontkraagjes hier zijn toch eerder de leider. De blanke jongens trekken daar dan naartoe om zelf beter naar voren te komen. Baas boven baas.

Toch blijft je essentie kloppen. De leider van de groep krijgt altijd de lekkerste wijven.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
  vrijdag 23 januari 2009 @ 14:32:40 #68
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_65345129
ik heb op het gymnasium gezeten en doe nu MBO... En ik ben een vrouw (overigens, zit ik op een hele blanke school waarvan 95% man is.. Dus 'da's verder niet echt een voorbeeld )

laat ik eerst zeggen dat ik helemaal niets tegen (half)donkere mensen oid heb. Met president obama zou ik best een beschuitje willen eten ... Maargoed, die lijkt me niet echt representatief voor de groep die TS bedoelt. Netzoals de meeste hoogopgeleide donkere mensen zonder bontkraagjes toch?

Nouja, wat ik dus wil zeggen is dat ik - ondanks ik dus niets tegen donkere mensen, als ze zich maar normaal gedragen - ik me echt totaal niet aangetrokken kan voelen tot van die stomme wholla-marrokanen/antillianen whatever.. die altijd met een mes over straat gaan en niets anders doen op een scootertje met een joint in hun bek zitten, of zitten te patsen met een dure auto waarvan je je uberhaupt afvraagt dmv welke dubieuze praktijken ze daar aangekomen zijn..

Nogmaals, ik heb niets tegen alle marokkanen/antillianen, maar bovenstaande types maken toch wel een groot deel uit van die gemeenschap. En als MBO'er voel ik me echt niet aangetrokken to dat soort mensen

Op het VWO had ik trouwens 2 van die sneue mocro's in de klas, en die hadden nou idd ook niet iedere week een andere vriendin oid... Hoewel die ene wel iedereen zat te betasten enzo, en sommige mensen dat nog toelieten ook Heb ik nou niet het idee dat ze erg populair waren

Dit is niet echt een heel helder antwoord op de vraag van TS, gewoon wat ervaringen
pi_65345337
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 14:32 schreef Saboo het volgende:
Nouja, wat ik dus wil zeggen is dat ik - ondanks ik dus niets tegen donkere mensen, als ze zich maar normaal gedragen - ik me echt totaal niet aangetrokken kan voelen tot van die stomme wholla-marrokanen/antillianen whatever.. die altijd met een mes over straat gaan en niets anders doen op een scootertje met een joint in hun bek zitten, of zitten te patsen met een dure auto waarvan je je uberhaupt afvraagt dmv welke dubieuze praktijken ze daar aangekomen zijn..
Dat heb ik ook met blanke jongens die zich op die manier gedragen en die zijn er ook genoeg. Ik snap het onderscheid in kleur dus niet helemaal in dit topic, daar staart men zich nogal blind op.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 14:39:19 #70
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_65345357
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 23:20 schreef Chickiewickie het volgende:
Jullie zijn de meest extreme losers waar ik ooit van gehoord heb!
Ik ga met een anti en zal je eens wat vertellen. Hij zit waarschijnlijk op een hogere opleidinge als jullie kansloze figuren allemaal (universiteit) en zal meer bereiken in zijn leven als jullie allemaal.
werkt naast zijn studie, woont op kamers, en heeft respect voor vrouwen.
Meer als sommige van jullie blanke boeren ooit zullen hebben.

En nog iets; hun pik is mooier, lekkerder, en geiler als die van jullie witte piempies!

voor de duidelijkheid: deze post is gericht aan alle dombo's die hier gepost hebben dat het fout,gevaarlijk,lui volk is en wat allemaal nog meer. Denk toch eens een keer na joh.
och heden, hoe druk kunnen mensen zich wel niet maken op een forum
  vrijdag 23 januari 2009 @ 14:45:16 #71
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_65345558
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 02:13 schreef Em.ster het volgende:

[..]

Verstandig
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_65345762
Eindstand dus :

Hoogopgeleide meisjes uit een overwegend blanke omgeving zullen minder snel iets met een donkere jongen beginnen als de meisjes op een VMBO school in Amsterdam Slotervaart .

Oftwel de kleur van je partner wordt bepaald door de visuele aspecten reeds aanwezig in je naaste omgeving.
pi_65346101
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 14:22 schreef Karammel het volgende:

[..]

Ik heb ook vriendinnen die een relatie hebben met een neger of Antilliaan. In de omgang verschillen die jongens niet of nauwelijks van ieder ander. Uiterlijk kan mensen aantrekken, de interesse wekken, maar verder gaat het toch echt om de inhoud. Echt karakteristieke verschillen, op uiterlijk na, zie ik niet terug in die bepaalde jongens. In dat opzicht vind ik ze ook niet echt in dit topic passen. De verschillen zijn bij laag opgeleide jongens met een buitenlandse afkomst een stuk groter.

Zelf geef je aan dat ze echt een 9 tot 5 mentaliteit hebben. Interessant verschil. Dat soort dingen wist ik dan weer niet.

Heb je meer van dit soort verschillen kunnen ontdekken of blijft het hierbij? Als er verder geen verschillen zijn zou je kunnen stellen dat het om uiterlijk draait. Dat wekt je interesse en van daaruit ontstaat iets moois. Niet heel gek natuurlijk. Iedereen kijkt eerst naar het uiterlijk.

Hoger opgeleide mensen passen zich wat beter aan. Hierdoor verdwijnen veel verschillen die je bij lager opgeleide mensen wel ziet. Uiterlijk blijft dan over als iets waarmee men zich kan onderscheiden. Verder dan deze conclusie kom ik nog niet. Nog niet echt spannende verschillen kunnen ontdekken.
Feestjes beginnen niet al te lang voor etenstijd.
Respect voor ouderen speelt wel degelijk een belangrijkere rol.
Als 'aangetrouwd' word je altijd buiten bepaalde zaken gehouden, maar ze zijn wel open over dat er een geheim is ('dat gaat niemand iets aan').
Iedereen is welkom op de feestjes, ze zijn hartelijk zonder uitzondering.
Ja, vreemdgaan is vrij normaal. Het is geen issue, vrouwen doen het ook. En als je teveel ruzie hebt, dan ga je gewoon uit elkaar. Vrouwen hebben geen angst om alleen voor de kinderen te zorgen of alleen achter te blijven. Liefst wel een relatie, maar als dat onprettig is met een bepaald iemand, dan dumpen die gast.
Zeg niets negatiefs over de familie van je vriend want hij keert zich gegarandeerd tegen je. Maakt niet uit of je gelijk hebt. Familie gaat voor je lief. Dat kon ik overigens maar moeilijk verkroppen, wil ik ook niet terugzien in een relatie.
pi_65346119
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 14:50 schreef Becel het volgende:
Eindstand dus :

Hoogopgeleide meisjes uit een overwegend blanke omgeving zullen minder snel iets met een donkere jongen beginnen als de meisjes op een VMBO school in Amsterdam Slotervaart .

Oftwel de kleur van je partner wordt bepaald door de visuele aspecten reeds aanwezig in je naaste omgeving.
Zoveel Nederlandse meisjes gaan er niet naar een VMBO school in Slotervaart. en de Marokkaanse hoefen niet thuis te komen met een jongen en al helemaal geen neger
pi_65346174
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 14:38 schreef Misstique het volgende:

[..]

Dat heb ik ook met blanke jongens die zich op die manier gedragen en die zijn er ook genoeg. Ik snap het onderscheid in kleur dus niet helemaal in dit topic, daar staart men zich nogal blind op.
Wat zij zegt.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 15:10:49 #76
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_65346402
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 14:38 schreef Misstique het volgende:

[..]

daar heb je opzich gelijk in...
Alleen de figuren waar de TS het over heeft, is toch wel het geschepte beeld wat er over allochtonen (marokkanen/antillianen) bestaat. En ik denk ook dat de reden daarachter is, dat er gewoon een stuk meer allochtonen zijn die zich zo gedragen. In mijn omgeving ten minste wel , en dat er dan een paar onzekere blanke jochies zijn, die dat gaan immiteren... Dat vind ik eigenlijk nog veel triester. Vind ik toch ook een mooi vraagstuk, mbt dit topic. Waarom willen mensen zich met dat soort mensen indentificeren? Of waarom hebben ze uberhaupt 'bewondering' voor dat soort mensen.

Het is dus niet alleen zo dat er veel meisjes gevoelig voor zijn, kennelijk dus ook mannen die het euh 'bewonderen' zeg maar...
pi_65346493
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 14:50 schreef Becel het volgende:
Eindstand dus :

Wat een idiote en tendentieuze conclusie. .
quote:
Volgens mij wordt de kleur van je partner bepaald door zijn of haar afkomst. Oftewel: je praat poep.
pi_65346528
Ook relatie gehad met een neger. Waar maakt de TS zich zo druk over? . Paupers trekken paupers aan, VMBO sletjes vallen op die bontkraag-huslers uit Vivi's reeks.
pi_65346553
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 02:43 schreef Em.ster het volgende:
MacNegers
!
pi_65346763
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:10 schreef Saboo het volgende:

[..]

daar heb je opzich gelijk in...
Alleen de figuren waar de TS het over heeft, is toch wel het geschepte beeld wat er over allochtonen (marokkanen/antillianen) bestaat.
Mwah, het zijn vooral vooroordelen. Daar staat dit topic dan ook bol van.
quote:
En ik denk ook dat de reden daarachter is, dat er gewoon een stuk meer allochtonen zijn die zich zo gedragen. In mijn omgeving ten minste wel , en dat er dan een paar onzekere blanke jochies zijn, die dat gaan immiteren... Dat vind ik eigenlijk nog veel triester.
Die 'onzekere blanke jochies' immiteren het gedrag van hun peers/vrienden, of die nu blank zijn of zwart. Ik kan je voldoende totaal blanke wijken in NL aanwijzen die niet onderdoen in volkomen asociaal gedrag onder jongeren en jeugdcriminaliteit dan menig gekleurde wijk. Populair gedrag wordt altijd geïmmiteerd, of dat nou studenten zijn die zich lam zuipen of jochies die scooters stelen om erbij te horen. Wederom: heeft geen bal met afkomst te maken.
quote:
Vind ik toch ook een mooi vraagstuk, mbt dit topic. Waarom willen mensen zich met dat soort mensen indentificeren? Of waarom hebben ze uberhaupt 'bewondering' voor dat soort mensen.
Het is dus niet alleen zo dat er veel meisjes gevoelig voor zijn, kennelijk dus ook mannen die het euh 'bewonderen' zeg maar...
Mensen zoeken altijd naar bevestiging binnen een groep, dat is niks nieuws.
pi_65346855
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:13 schreef Misstique het volgende:

[..]

Wat een idiote en tendentieuze conclusie. .
[..]

Volgens mij wordt de kleur van je partner bepaald door zijn of haar afkomst. Oftewel: je praat poep.

Door zijn/haar afkomst juist ja. En wie bepaald vervolgens of je er een een relatie mee wilt ja/nee? Dus wie wie bepaald de kleur van je partner?

Snap je het nu?Wil het anders best nog een keer uitleggen.........

Mijn tendentieuze conclusie wordt tevens herhaalderlijk bevestigt . Zowel door het VMBO meisjes als het Gymnasium meisje dus ksssssst
  vrijdag 23 januari 2009 @ 15:28:28 #82
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_65346904
Antwoord is toch gewo0n simpel. Over het algemeen ziet een donkere jongen er mannelijker uit dan een blanke. Gespierder, hoekiger etc.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_65347019
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:28 schreef JoeyT het volgende:
Antwoord is toch gewo0n simpel. Over het algemeen ziet een donkere jongen er mannelijker uit dan een blanke. Gespierder, hoekiger etc.
Negers bouwen veel makkelijker spiermassa op. Maar voor mij mag iemand ook wel een buikje hebben trouwens. Ik val niet echt op afgetrainde types. Maar het gekke is wel, afgetrainde blanke mensen vind ik echt wal-ge-lijk. Een blanke die afgetraind is ziet er in mijn ogen al veeeeeeeel sneller belachelijk uit.

Blegh, ik moet er niet aan denken om met zo'n blanke sportschoolbilly in het openbaar gezien te worden of zo. .

[ Bericht 0% gewijzigd door Em.ster op 23-01-2009 15:38:43 ]
  vrijdag 23 januari 2009 @ 15:38:37 #84
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_65347252
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:31 schreef Em.ster het volgende:

[..]

Negers bouwen veel makkelijker spiermassa op. Maar voor mij mag iemand ook wel een buikje hebben trouwens. Ik val niet op afgetrainde types. Maar het gekke is wel, afgetrainde blanke mensen vind ik echt wal-ge-lijk. Een blanke die afgetraind is ziet er in mijn ogen al veeeeeeeel sneller belachelijk uit.

Blegh, ik moet er niet aan denken om met zo'n blanke sportschoolbilly in het openbaar gezien te worden of zo. .
Kijk naar een gemiddelde neger die niet veel sport, toch meestal erg atletisch. Voor blanke jongens is het veel moeilijker om er zo uit te zien.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_65347267
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:27 schreef Becel het volgende:
Door zijn/haar afkomst juist ja. En wie bepaald vervolgens of je er een een relatie mee wilt ja/nee? Dus wie wie bepaald de kleur van je partner?
De keuze of je een relatie met iemand aan wil gaan wordt niet bepaald door de kleur of afkomst van die persoon in kwestie hoor. Meeste mensen kijken wat verder dan kleur of afkomst. Naar het karakter van die persoon bijvoorbeeld, om maar iets te noemen. Moeilijk concept voor je?
quote:
Snap je het nu?Wil het anders best nog een keer uitleggen.........

Mijn tendentieuze conclusie wordt tevens herhaalderlijk bevestigt . Zowel door het VMBO meisjes als het Gymnasium meisje dus ksssssst
Dus 2 vrouwen trekken de conclusie die jij wil horen en die neem je dus wel aan.
Een andere vrouw (ik) trekt je volslagen idiote conclusie in twijfel en die past niet in je straatje dus word ik weggewuifd.
Wat moet het heerlijk zijn om met zulke oogkleppen op door het leven te gaan. .
  vrijdag 23 januari 2009 @ 15:48:25 #86
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_65347567
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:23 schreef Misstique het volgende:
Mensen zoeken altijd naar bevestiging binnen een groep, dat is niks nieuws.
Maar waarom juist die groep

wat de rest betreft heb je mss wel gelijk... Dit topic is mss voornamelijk gebasseerd op vooroordelen, maar ik blijf er bij dat die vooroordelen ook niet zomaar ontstaan.
pi_65347678
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:39 schreef Misstique het volgende:

[..]

De keuze of je een relatie met iemand aan wil gaan wordt niet bepaald door de kleur of afkomst van die persoon in kwestie hoor. Meeste mensen kijken wat verder dan kleur of afkomst. Naar het karakter van die persoon bijvoorbeeld, om maar iets te noemen. Moeilijk concept voor je?
[..]

Dus 2 vrouwen trekken de conclusie die jij wil horen en die neem je dus wel aan.
Een andere vrouw (ik) trekt je volslagen idiote conclusie in twijfel en die past niet in je straatje dus word ik weggewuifd.
Wat moet het heerlijk zijn om met zulke oogkleppen op door het leven te gaan. .
Dat bepaal jij? Wat de "meeste mensen" wel of niet meewegen in de keuze voor een partner?En dan beticht je mij van vooroordelen ?
Laat ik je uit de droom helpen. Huidskleur is bij velen wel een issue. Lees dit topic maar eens door. Vele hebben een uitgesproken mening wel/niet een donker iemand .Welke drogreden ze er dan ook bijhalen is verder niet van belang.

Door te stellen dat omgeving geen rol speelt maak je het er niet geloofwaardiger op. Natuurlijk is je habitat bepalend voor de keuze van je partner. Als jij in de Achterhoek op school zit en er zit een zwartje in je klas dan is de kans dat je Hooked up raakt met hem kleiner dan dat je klasje op het VMBO uit 80 % niet westerse allochtonen bestaat.

Maar volgens mij ben jij dr eentje die zich laat palen door een kokindje en vindt je dat je de twijfelachtige eer van je vriendje moet verdedigen terwijl er helemaal niets aan de hand is be my guest
pi_65347831
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:48 schreef Saboo het volgende:
Maar waarom juist die groep
Ik heb het niet over één bepaalde groep. Zoals ik al zei is de drang tot bevestiging binnen elke groep even groot, dus zowel bij bijvoorbeeld een groep studenten als binnen alle andere groepen. Er wordt in dit topic 1 groep naar voren gehaald als voorbeeld en ja, ook in die groep wil men graag populair bevonden worden.
quote:
wat de rest betreft heb je mss wel gelijk... Dit topic is mss voornamelijk gebasseerd op vooroordelen, maar ik blijf er bij dat die vooroordelen ook niet zomaar ontstaan.
Hoe vooroordelen ontstaan is weer een heel andere discussie, maar dan gaan we wel heel erg afwijken van het onderwerp in dit topic. .
pi_65348232
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:51 schreef Becel het volgende:
Dat bepaal jij? Wat de "meeste mensen" wel of niet meewegen in de keuze voor een partner?]En dan beticht je mij van vooroordelen ?
Laat ik je uit de droom helpen. Huidskleur is bij velen wel een issue. Lees dit topic maar eens door. Vele hebben een uitgesproken mening wel/niet een donker iemand .Welke drogreden ze er dan ook bijhalen is verder niet van belang.
Neuh, ik laat mn mening niet vormen door wat opmerkingen in een topic, maar door levenservaring en andere bronnen dan een forumpje als FOK.
quote:
Door te stellen dat omgeving geen rol speelt maak je het er niet geloofwaardiger op. Natuurlijk is je habitat bepalend voor de keuze van je partner.
Waar zie je mij het tegendeel beweren?
Het enige wat ik doe is jouw conclusie tegenspreken, aangezien je daarin een behoorlijk aantal aannames maakt en foute vergelijkingen trekt.
quote:
Als jij in de Achterhoek op school zit en er zit een zwartje in je klas dan is de kans dat je Hooked up raakt met hem kleiner dan dat je klasje op het VMBO uit 80 % niet westerse allochtonen bestaat.

Maar volgens mij ben jij dr eentje die zich laat palen door een kokindje en vindt je dat je de twijfelachtige eer van je vriendje moet verdedigen terwijl er helemaal niets aan de hand is be my guest
zwartje? kokindje?

Ik geloof dat ik wel klaar ben met jou en je uitlatingen die nu tegen het rascistische aan gaan liggen. .
pi_65348441
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:07 schreef Misstique het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik wel klaar ben met jou en je uitlatingen die nu tegen het rascistische aan gaan liggen. .
Hoezo je bent toch niet zwart?
pi_65348558
En trouwens ik ben geen racist. We hebben hier elke woensdagmiddag een Turks iemand in huis rondlopen die gewoon met de sleutel binnenkomt en het huis prima schoon houdt!
pi_65348612
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:16 schreef Becel het volgende:
En trouwens ik ben geen racist. We hebben hier elke woensdagmiddag een Turks iemand in huis rondlopen die gewoon met de sleutel binnenkomt en het huis prima schoon houdt!
Dat je een Turk vertrouwt, prima. Maar je noemt een neger een kokindje. Dat is gewoon racistisch, kun je niet mooier maken dan dat het is hoor. Je komt er niet bepaald intelligent door over, trouwens. . Als je mening nou nog fatsoenlijk onderbouwt was maar zélfs daar ben je te stom voor. .
pi_65348674
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:12 schreef Becel het volgende:

[..]

Hoezo je bent toch niet zwart?
en omdat zij niet zwart is mag ze zich niet storen aan jouw denigrerende opmerkingen jegens andere mensen?
  vrijdag 23 januari 2009 @ 17:13:37 #94
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_65349800
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 01:55 schreef Man-E-Faces het volgende:
..en dan heb ik het met name over Surimars, Antillianen en Marokkanen.

Ze zijn vooral onberekenbaar, simpel en komen agressief over. Ik kan me inbeelden dat ze ook eng zijn voor vrouwen op die manier. Dat schofterige.. Is dit nou wat hem em doet/wat bij vrouwen de sexuele spanning oproept bij dit soort jongens/mannen?

Dames eerlijke mening graag.

TS: ten eerste ... waar woon je dat je met zulke vooroordelen loopt? Is je ex er met een ''thug '' vandoor gegaan? zo nee, houd je mond dan gewoon. Je wilt niet weten wat voor witte ''thugs '' hier rond husselen waar ik woon!

Maar jah in iedergeval, moet toegeven er zijn aardig wat van dat soort donkere jongens die denken als een soort van fantasie achtig ''pimp'' life the leven. Dat vind ik als negerin zelfs echt zo fout. Vroeger als jonge tiener viel ik op dat soort types ... waarom:? Omdat ze ''cool'' gevaarlijk '' brutaal'' waren. Meestal hingen ze na schooltijd wat in het centrum rond, en het liefst liep ik de hele dag langs zodat ze me mischien opmerkten maar ik was niet ''hoers'' genoeg. Nu ik ouder ben heb ik dat soort ''types'' achter me gelaten en ga ik liever met jongens die seriuezer naar het leven staan en waar je wat aan hebt! En dan maakt het mij niks uit of het zwart/geel/bruin of wit is want ''goede'' jongens heb je in elk ras kerel!!!
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_65350185
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:18 schreef Em.ster het volgende:

[..]

Dat je een Turk vertrouwt, prima. Maar je noemt een neger een kokindje. Dat is gewoon racistisch, kun je niet mooier maken dan dat het is hoor. Je komt er niet bepaald intelligent door over, trouwens. . Als je mening nou nog fatsoenlijk onderbouwt was maar zélfs daar ben je te stom voor. .
Hmmmmm een bevooroordeeld meisje van 11 die zinnen waar het sarcasme van afdruipt niet eens kan begrijpen geeft mij kusjes?
Ik mag wel uit gaan kijken . Straks sta ik ook in het pedo-topic.

"Een partner kiezen op basis huidskleur kan niet want die huidskleur is aangeboren". Dat waren ongeveer jou woorden toch?
Maar je noemt mij dom? Volgens mij ben je zelf niet eens in staat je eigen reet af te vegen

Maar misschien kun je met wat andere frusties een soort van asielactie beginnen om zo geld in te zamelen voor een sextrip naar het altijd zonnige Zambia?

En voor de duidelijkheid ik discrimineer niet , ik maak slechts onderscheid
pi_65350241
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:13 schreef aychelle het volgende:

[..]

Blaat

De cijfers op de site van het CBS kloppen niet?
  vrijdag 23 januari 2009 @ 17:38:25 #97
206337 aychelle
pi_65350418
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:30 schreef Becel het volgende:

[..]

De cijfers op de site van het CBS kloppen niet?
cijferss... cijferss ..... Het CBS. .....
Lieverd, ik baseer mijn mening niet op cijfers en vage ''onderzoekjes'' maar wat ik in het dagelijkse leven zie en meemaak
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_65350598
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:38 schreef aychelle het volgende:

[..]

cijferss... cijferss ..... Het CBS. .....
Lieverd, ik baseer mijn mening niet op cijfers en vage ''onderzoekjes'' maar wat ik in het dagelijkse leven zie en meemaak
Dat jouw ervaringen prettig zijn prima. De cijfers laten zien wat er werkelijk speelt. En daar gaat het om.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 17:48:49 #99
206337 aychelle
pi_65350679
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:45 schreef Becel het volgende:

[..]

Dat jouw ervaringen prettig zijn prima. De cijfers laten zien wat er werkelijk speelt. En daar gaat het om.
waar woon je eigenlijk als ik vragen mag? heb je de ''vooroordelen'' die je hebt ook in het dagelijks leven meegamaakt?
pi_65350995
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:48 schreef aychelle het volgende:

[..]

waar woon je eigenlijk als ik vragen mag? heb je de ''vooroordelen'' die je hebt ook in het dagelijks leven meegamaakt?
Rotterdam Tuurlijk , en ik heb zowel Nederlandse als Aziatische als ook Surinaamse vrienden . Met Afrikanen klikt het om de een of andere reden niet.
Racisme is geen issue. Ik word geregeld "bakra" conjo etc genoemd. Op mijn beurt spreek ik van "Luie kutantiliaan (in the face gewoon ) en domme neger .
Het gaat speels en niemand raakt gekwetst . Deze jongens zijn vrij direct . Minder omslachtig als Nederlandse jongens . Ze houden ervan dat je zegt waar het op staat.

Dat zijn mijn vrienden . Of dat gebonden is aan ras / afkomst / achtergrond etc heb ik geen idee van.

Wel zijn ze wat meer "slow" (dat roept dan weer de associatie lui op bij sommige mensen ) wat vandaag niet kan kan volgende week ook. Weinig ambitie maar grote verhalen. Veel mooie (overwegend Nederlandse) meisjes komen voorbij.

Ik ben in Suriname geweest , 39 graden , vreselijk klam , en om 1 uur in de middag lag iedereen voor (minstens) 2 uur in zijn hangmatje of elders in de schaduw .
De eerste dagen zit je nog in het Hollandse ritme . Oftewel doorgaan tot je er bij neervalt. Daar kom je wel vanaf . Na een paar dagen lag ik ook in me matje als de temperatuur zijn hoogtepunt bereikte.
Dus die mensen komen hier . Hebben een heel andere "vibe" en doen alles op t gemak , Begrijpelijk wel weer.

Er zullen vast ook wel monogame , serieuze en hoogopgeleide Antilianen in Nederland zijn maar ik ben ze nog niet tegengekomen . Niks vooroordeel . Ik ben ze gewoon nog niet tegengekomen . that's it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')