Nee hoor, een prinsessenpop. Ik kan zo snel geen plaatje vindenquote:
Ja, ik moest op de Wiki wachten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:18 schreef DR34M3R het volgende:
Dat duurde en dat duurde....
[..]
Nee hoor, een prinsessenpop. Ik kan zo snel geen plaatje vinden
Neequote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent ook lekgeprikt door je vriend?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elishapic.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:25 schreef DaMart het volgende:
[..]Immer goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elishapic.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Daarbij moet ik eigenlijk aan iets anders denkenquote:
Met dat efteling poppetje er opquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoe ziet een efteling lollie er uit?
Ik ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Daarbij moet ik eigenlijk aan iets anders denken
Oh zo!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Met dat efteling poppetje er opIk weet niet hoe die heet
En dan vet blije kleuren en natuurlijk veel te smerig zoet voor woorden
Dat was dan ook de bedoelingquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Daarbij moet ik eigenlijk aan iets anders denken
Pardoes.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh zo!Ik snap t! Ik weet hoe t mannetje heet, maar kom er ff niet op
quote:
quote:
Heb je een nieuwe dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Gitaar is goedgekeurd door band #1.
Nu koffietijd
Schuift een nespresso toe.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:10 schreef Pien85 het volgende:
Ik lust ook wel wat te drinkenZin in een bak koffie, maar kan t beter niet doen, eigenlijk
En door de buren?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Gitaar is goedgekeurd door band #1.
Nu koffietijd
Lekker, dankjequote:
Jij probeert ook wel heel hard of er nog nieuwe klonen bij kunnen hierquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lekker, dankje
Oh, ik ga wel weer aan de baileysMet een bakkie koffie dr bij
De buren heb ik nog niet gehoordquote:
Woojjoooquote:
quote:
omdat ze niet klaagden, of omdat je zoveel herrie maakte dat je verder niets kon horen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De buren heb ik nog niet gehoord
Yummquote:
Kom maar hierheen dan.quote:
Een keerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kom maar hierheen dan.
Hij klinkt ook mooiquote:
Geen commentaarquote:omdat ze niet klaagden, of omdat je zoveel herrie maakte dat je verder niets kon horen?
Hoezo?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij probeert ook wel heel hard of er nog nieuwe klonen bij kunnen hier
Ik zou het niet weten....quote:
Ik niet. Misschien de eigenaar van bed, of matras of dekentje welquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik niet. Misschien de eigenaar van bed, of matras of dekentje wel.
dankquote:
Ik heb een bed, matras en deken, maar voel me niet aangesproken hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik niet. Misschien de eigenaar van bed, of matras of dekentje wel.
Beter dan die staart in je poes gestoken!quote:
Ah. Daar komt de aap uit de mouw.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een bed, matras en deken, maar voel me niet aangesproken hoor.
Pff... Phquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter dan die staart in je poes gestoken!
quote:
Gezien je vooruitziende blik.....quote:
Sorry, bijna weekend.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kom maar hierheen dan.
*nieuwsgierig is*quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij klinkt ook mooi![]()
[..]
Geen commentaar
me too!!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kom maar hierheen dan.
Jij bent ook een kloon?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:46 schreef Pheno het volgende:
Negeer die klonen.
Alleen mij niet graag.
Goed plan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
Kunnen we die klonen niet standaard laten bannen? Met de originele accounts erbij
No shit Sherlock!quote:
Toffe kat, wel.quote:
Ik ben morgen de hele dag vrij.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
*nieuwsgierig is*
[..]
me too!!!
wel een lieve jaquote:
Meet. KSCmeets zijn sowieso een HOAX toch? Geen idee?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Wie was jij dan toen op die meet
Daarom was het een loungemeetquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Meet. KSCmeets zijn sowieso een HOAX toch? Geen idee?
Hey, ik post hier pas 2 weken ofzo, ben nog nieuw in KSC-wereldquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben morgen de hele dag vrij.
BBQ's?quote:
Vraag maar aan DaMart, die is de kloonmaster!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hey, ik post hier pas 2 weken ofzo, ben nog nieuw in KSC-wereld
Of MPG, eer-ik, Muck, etc...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vraag maar aan DaMart, die is de kloonmaster!
Moet je snel langskomen, praat ik je even bij!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hey, ik post hier pas 2 weken ofzo, ben nog nieuw in KSC-wereld
Womanizer!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet je snel langskomen, praat ik je even bij!
Ja, hey, dan moet je snel dichterbij komen wonenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet je snel langskomen, praat ik je even bij!
Uhm?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vraag maar aan DaMart, die is de kloonmaster!
Waar woon jij dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, hey, dan moet je snel dichterbij komen wonen
Hier in de flat zijn woningen vrij!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, hey, dan moet je snel dichterbij komen wonen
Dan ga ik daar wonenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier in de flat zijn woningen vrij!
Wat?quote:
Van haar tetten blijf je af!quote:
quote:KoffieSC
Totaal aantal topics: 1197
Totaal aantal posts: 360560
Laatste update op 20-01-2009 22:00
Meest gebruikte smiley:- 46343 keer
Meest gebruikte posticon:- 149737 keer
Negeren, dat doen amerikanen sinds vandaag ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:03 schreef Klonk het volgende:
de kloontjes waren weer los, niets gemist dus
De rest van de PIs zijn van mij.quote:
Ja!quote:
Dat maak ik zelf wel uit of hij daar af moet blijven of nietquote:
Radioknopjesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja!
[..]
Dat maak ik zelf wel uit of hij daar af moet blijven of niet
Je bent niet de enige die PI's gebruikt hoorquote:
Whehe, als klein kind wilde ik daar altijd perse aanzitten en dat mocht nooit...quote:
Pastas zijn altijd lekker.quote:
Dan had ik dat inmiddels wel gewetenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:06 schreef Pheno het volgende:
Maar als ik een kloon ben van DaMart, wat dan?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja!
[..]
Dat maak ik zelf wel uit of hij daar af moet blijven of niet
Nah, mijn eigenaar is daar te goed voor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan had ik dat inmiddels wel geweten
Waarom zou Ph daar mee zitten?quote:
Flash mag ook! DaMart is hunting calies!quote:
Ach, laat die knulletjes lekker...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Flash mag ook! DaMart is hunting calies!
DaMart loopt snel in!quote:Top 10 Topic-openers
1 MPG - 133
2 OA - 132
3 DaMart - 106
4 eer-ik - 100
5 JortK - 93
6 Pheno - 78
7 vrolijke-frits - 64
8 Kuukske - 48
9 indahnesia.com - 45
10 BrandX - 44
fap. ofzo.quote:
Dat kan toch niet goed zijn, zoveel tijd doorbrengen in het OV?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:09 schreef Pheno het volgende:
Aan de andere kant, Fles is er niet zo vaak. Is hij weer een treinreis aan het maken?
Caliquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Flash mag ook! DaMart is hunting calies!
Die foto was al veelbelovend op MSN!quote:
Hou je vrijwel niemand overquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
Kunnen we die klonen niet standaard laten bannen? Met de originele accounts erbij
Wellicht.quote:
Zelfs jij nietquote:
Trio?quote:
quote:Die foto was al veelbelovend op MSN!.
Dat zal ze lerenquote:
Die je daarna na de hele KSc hebt gestuurd? Jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Cali.
Pien.
[..]
Die foto was al veelbelovend op MSN!.
Ben ik hier alleen, omdat zelfs yvonne niet weet dat ik.....quote:
quote:laatste bezoek: 137 dagen, 20 uur geleden.
Dat is dan slechte koffie geweest.quote:
En jij ook niet.quote:
Nee, DM ontvangt veel spannendere foto'squote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die je daarna na de hele KSc hebt gestuurd? Ja
Ja, geil!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kinky!![]()
.
[..]
Zullen we de webcam aanzetten?
170 dat was het. Ik vroeg het me gister nog afquote:
Jij weet niet wat hij allemaal doorstuurtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, DM ontvangt veel spannendere foto's
[..]
Ja, geil!
Ja, toffe foto's!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, DM ontvangt veel spannendere foto's
[..]
Ja, geil!
Das waar... was t wat?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij weet niet wat hij allemaal doorstuurt
I'd do yaquote:
Wat voor foto's?quote:
Klikken op eigen risicoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij weet niet wat hij allemaal doorstuurt
Ik kliktequote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die Pien me heeft gestuurd van zichzelf.
Slaap lekkerquote:
quote:
Neuk/slaap zequote:
spreek voor jezelf aapquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:14 schreef MPG het volgende:
[..]
En jij ook niet.
En Mart niet.
En Muck niet.
En eer-ik niet.
En...
En..
Etc.
aap?quote:
Ik voel de liefdequote:
ik niet. En dus ga ik nu slapen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben morgen de hele dag vrij.
quote:
hehehehequote:
ja he?quote:
ook dat ken ik jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:53 schreef Muck het volgende:
[..]
hehehehe
je zou ons eens moeten horen af en toe
*bijt *knijp *huuu! *ieeeeh *ah nee, niet doen!
MPG wil vast graag vertellen over de bloeduitstortingen op zijn schouder en sleutelbeenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:54 schreef Fha het volgende:
[..]
ook dat ken ik jainclusief blauwe plekken hier wehehe
Als ze groot zijn alleen niet meer zo, geloof ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:53 schreef Muck het volgende:
[..]
ja he?
ziet er uitermate knuffelbaar uit
Kan hij stoere verhalen uitwisselen met mijn ventquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:55 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG wil vast graag vertellen over de bloeduitstortingen op zijn schouder en sleutelbeen
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:55 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG wil vast graag vertellen over de bloeduitstortingen op zijn schouder en sleutelbeen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Van jou weet ik het.quote:
nee, ik zit nog in de busquote:Op woensdag 21 januari 2009 07:40 schreef Pheno het volgende:
En dat de rest nog niet op zijn of haar werk is?
Welke lijn was het ook alweer?quote:
81 naar station driebergen-zeistquote:
Ik geef te veel prijs!quote:
Ohh, niet naar de unistadquote:
Mijn darmen geven aan dat ze een u-boot klaar hebben. Even wegquote:Op woensdag 21 januari 2009 08:12 schreef OA het volgende:
M'n muis piept!![]()
Nu zal je zeggen dat dat normaal is voor een muis, maar in dit geval niet.
Ik heb m'n koffie nog niet op, dus mijn u-boot wacht nog even!quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn darmen geven aan dat ze een u-boot klaar hebben. Even weg
quote:Op woensdag 21 januari 2009 07:23 schreef Pheno het volgende:
Dan maar een NSFW om de dag weer wat dragelijker te maken. Marcb1974, zet eens een werkende spoilerlayout aanNSFW inderdaad, maar niet echt boeiendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
u-bootquote:Op woensdag 21 januari 2009 08:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn darmen geven aan dat ze een u-boot klaar hebben. Even weg
Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 21 januari 2009 08:28 schreef indahnesia.com het volgende:
Het tietenmeisje van mij eerder was nog boeiender
Drijvertje!quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:33 schreef Pheno het volgende:
Het was een anne frank! Ze dook onder, maar kwam weer boven!
Om daarna afgevoerd te worden
Jawel, net daar. Meer slapend dan wakker nogquote:Op woensdag 21 januari 2009 07:40 schreef Pheno het volgende:
En dat de rest nog niet op zijn of haar werk is?
Lijn 81 stopt ook bij mij voor de deur!quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:33 schreef Pheno het volgende:
Het was een anne frank! Ze dook onder, maar kwam weer boven!
Om daarna afgevoerd te worden
Staat er MPG als username? Nee!quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:42 schreef indahnesia.com het volgende:
Beetje opletten P, ze is enkele dagen geleden voorbij gekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan krijgen ze nog een verrassingquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:12 schreef Pheno het volgende:
De rest werkt in text layout volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spoilerbugged = dannybugged?quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:24 schreef Pheno het volgende:
Zolang het in spoilers is hebben mensen die keus te kijken, dus geen probleem.
Nou ja, ik kies er voor om in een spoilerbugged layout te werken, maar dat boeit me niet.
Duh. Net als de textlayout, waar je dus gewoon plaatjes ziet, die in spoilersquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
spoilerbugged = dannybugged?
lekker handig is dat jaquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Duh. Net als de textlayout, waar je dus gewoon plaatjes ziet, die in spoilers
En dan images tonenquote:
ik gebruik inmiddels de normale layout.. heet die bagger? Heb trouwens weinig reclame? Geen adblock en geen abo ook trouwens.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan images tonenhttp://forum.fok.nl/topic/1245126/5/50#65273033
Maar ik gebruik geen text only, maar ook geen bagger. Bagger is me te onrustig met al die banners erboven, onder, tussen, rechts. En misschien zelfs wel links....
Weet ik veel, als ik mezelf weer eens 15x moet inloggen omdat mijn vorige sessie niet wordt uitgelogd zie ik een bak reclame wat niet leuk meer is. Naast onrustig ligt het er ook nog wel eens uit omdat Danny weer aan het prutsen is. Meteen, in de live omgevingquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik gebruik inmiddels de normale layout.. heet die bagger? Heb trouwens weinig reclame? Geen adblock en geen abo ook trouwens.
nee, ik ben bij mijn ouders geweest, nu ben ik wel op school, maar meer dan 2 uur te vroeg.quote:
niks aso aan, groot gelijkquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:46 schreef Klonk het volgende:
ik ben voor de tweede keer wakker vandaag, werd te vroeg met een barstende koppijn wakker, vriendin op weg geholpen daarna weer aso mijn nestje ingedoken
Ik drink geen bier, dus ook geen Duvelquote:
whehe.. lekker handig! k log nooit in op computers die niet van mij zijn, maar dat probleem heb ik wel eens gehad ja (toen ik dat per ongeluk wel deedquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet ik veel, als ik mezelf weer eens 15x moet inloggen omdat mijn vorige sessie niet wordt uitgelogd zie ik een bak reclame wat niet leuk meer is. Naast onrustig ligt het er ook nog wel eens uit omdat Danny weer aan het prutsen is. Meteen, in de live omgeving
doe es niet zo wakkerquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik drink geen bier, dus ook geen Duvel
Ik ben al 4,5 uur wakker. Ik kan er dus niets aan doen.quote:
normaal gesproken zou ik dat ook zijn, koffie nodig, voel me brak..quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al 4,5 uur wakker. Ik kan er dus niets aan doen.
Muckepuckquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:44 schreef Muck het volgende:
koffie? check!
laptop? check!
ik red me wel voorlopig denk ik
quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
normaal gesproken zou ik dat ook zijn, koffie nodig, voel me brak..
Groot gelijk, zo vroeg in de ochtend.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:46 schreef Klonk het volgende:
ik ben voor de tweede keer wakker vandaag, werd te vroeg met een barstende koppijn wakker, vriendin op weg geholpen daarna weer aso mijn nestje ingedoken
je bent nooit mee ronline.quote:
niet voor mij, ben een ochtendmens, ik sta liever om 5 uur op dan om 8 uur...quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Groot gelijk, zo vroeg in de ochtend.
goftedomme dusquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:05 schreef indahnesia.com het volgende:
Goftedomme, sta ik in de lijst, is er geen lijst!
alsof we een lijstje nodig hebben om te weten dat je half FOK! volspamtquote:
op tijd opstaan is wel lekker inderdaad.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
niet voor mij, ben een ochtendmens, ik sta liever om 5 uur op dan om 8 uur...
dat niet inderdaad, maar tochquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
alsof we een lijstje nodig hebben om te weten dat je half FOK! volspamt
Idem. Ook in het weekend ben ik vroeg. Alleen online op andere foraquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
niet voor mij, ben een ochtendmens, ik sta liever om 5 uur op dan om 8 uur...
Ik heb zo'n goedkope Dell toetsenbord, je wilt het niet weten hoe irritant dat ding typt.quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat niet inderdaad, maar toch
ik heb een duur logitech ding, na een jaar beginnen de letters te slijten dat heb ik met dell toetsenbordjes nog nooit gehadquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb zo'n goedkope Dell toetsenbord, je wilt het niet weten hoe irritant dat ding typt.
ik heb op mijn werk ook een klotetoetsenbordquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb zo'n goedkope Dell toetsenbord, je wilt het niet weten hoe irritant dat ding typt.
ook met inlogproblemen en een text-only waar je wel plaatjes ziet?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Idem. Ook in het weekend ben ik vroeg. Alleen online op andere fora
hmz.. hardcoded volgens mijquote:Posted @ 21 December 2009 09:54:36 CET
dat zal dan welquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:12 schreef Muck het volgende:
kan trouwens ook komen door mijn geram op de toetsen
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hmz.. hardcoded volgens mij
Toch eens even wat aan doen.
en daarmee gelijk suggeren dat wij dom zijnquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
of moest ik hier nu liegen?
jij zegt hetquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
en daarmee gelijk suggeren dat wij dom zijn
mijn collega is helemaal verbaasd over het tempo waar ik mee typquote:
Coderenquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bier en coderen gaan niet samen.
Da's wel snel ja.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:18 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn collega is helemaal verbaasd over het tempo waar ik mee typ
"WTF doe je! Ik zie je niet eens een klantnummer invoeren!"
sigarenquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
eigenlijk wel, maar ome doc zegt: foei
Mits met mate gaat het prima.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bier en coderen gaan niet samen.
Goed!quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:18 schreef indahnesia.com het volgende:
Maar de Danny is weer uit de website.
ja, wat moet ik dan?quote:
"Ik voer dan ook een klantnaam in!".quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:18 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn collega is helemaal verbaasd over het tempo waar ik mee typ
"WTF doe je! Ik zie je niet eens een klantnummer invoeren!"
hehehequote:Op woensdag 21 januari 2009 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Ik voer dan ook een klantnaam in!".
P0wned!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |