Hier mag alles toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:06 schreef jslavenburg het volgende:
die mochten toch niet meer gebruikt worden dacht ik?
Ooh, hij werd toen zo vaak in ONZ gebruik, had toen volgensmij gelezen dat je een ban kon krijgen op die dingen, maar dat was ook al weer lang geledenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier mag alles toch?
Goeie TT, laten we de druk op Luctor nog iets opvoeren
Misschien presteer ik onder druk beterquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier mag alles toch?
Goeie TT, laten we de druk op Luctor nog iets opvoeren
ik heb dat nooit gehoord dus dat telt niet voor mijquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:06 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
die mochten toch niet meer gebruikt worden dacht ik?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:17 schreef Bootje84 het volgende:
Piles, kan je het aub nog een keer zeggen..? Niet toevallig TF2, CoD4 of L4D?
Dit was toeval, trouwens. En niet de post die ik verwachtte.quote:
Het zegt me allemaal vrij weinigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:17 schreef Bootje84 het volgende:
Piles, kan je het aub nog een keer zeggen..? Niet toevallig TF2, CoD4 of L4D?
OP is niet vercopuleerd?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
wie heeft de OP trouwens vern*?![]()
I didn't do nothingquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:46 schreef eer-ik het volgende:
hosteh!
Klopt, mis alleen 1 avatar:quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:47 schreef eer-ik het volgende:
ja, de op ziet er ongeveer zo netjes uit:
[ afbeelding ]
Zo issie bij mij ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:49 schreef jslavenburg het volgende:
Klopt, mis alleen 1 avatar:
[ afbeelding ]
quote:
halloquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:50 schreef Milou__ het volgende:
Hallooooo
quote:vrouwelijkschoon meldt zich
bij mij is ie ook zo foutquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:47 schreef eer-ik het volgende:
ja, de op ziet er ongeveer zo netjes uit:
[ afbeelding ]
Gebruik je Vuurvosje?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
bij mij is ie ook zo fout
Kijken mag altijd tochquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Hé, hou het lekker bij je eigen chick
Onvoorbereid een sollicitatiegesprek ingaan lijkt me niet heel handigquote:
Moeilijk is het niet, maar of het verstandig is, dat is een andere vraag. Al doe ik er nooit erg lang over, beetje de site bekijken enzo.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Onvoorbereid een sollicitatiegesprek ingaan lijkt me niet heel handig
Al kunnen sommige mensen dat vast wel
Sommige mensen hebben de gave om zich overal uit te lullenquote:
Ja, doe het ook niet heel uitgebreid, maar toch alvast nadenken over motivering en de opdracht e.d.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Moeilijk is het niet, maar of het verstandig is, dat is een andere vraag. Al doe ik er nooit erg lang over, beetje de site bekijken enzo.
Aaah succesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Onvoorbereid een sollicitatiegesprek ingaan lijkt me niet heel handig
Al kunnen sommige mensen dat vast wel
Die gave ga ik woensdag bij de presentatie van het project weer eens gebruiken. Gaat meestal heel goed.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben de gave om zich overal uit te lullenHelaas heb ik die gave niet
ik ben daar altijd wel koning inquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben de gave om zich overal uit te lullenHelaas heb ik die gave niet
[..]
Ja, doe het ook niet heel uitgebreid, maar toch alvast nadenken over motivering en de opdracht e.d.
Dank jequote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:59 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Aaah succes![]()
Waar ga je voor silliciteren?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Die gave ga ik woensdag bij de presentatie van het project weer eens gebruiken. Gaat meestal heel goed.
* jaloers isquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Hé, hou het lekker bij je eigen chick
quote:Senators Robert Byrd and Edward Kennedy have both collapsed at Barack Obama's inauguration luncheon; conditions unclear. 1 minuut ago from BNO Headquarters
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Dank je
Afstudeeropdracht in Eindhoven
Ach, als je het project een beetje serieus gedaan hebt, dan is het toch ook niet zo'n probleem om even een presentatie onvoorbereid te doen?quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:04 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Gaat helemaal goed komen! ik voel het
Ben niet zo'n held in presenteren, maar inderdaad, dat is best te doen. Zo bleek van de week iigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ach, als je het project een beetje serieus gedaan hebt, dan is het toch ook niet zo'n probleem om even een presentatie onvoorbereid te doen?
Ben benieuwdquote:Met tentamens heb ik het ook weer eens geprobeerd, over een week of 2 kom ik nog wel even melden hoe dat gegaan is. Ik zou het op dit moment nog niet weten, kan alle kanten op.
Blijft een heftig feestje, die inauguratie. William Henry Harrison werd het ook al fataal:quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:03 schreef Piles het volgende:
Gaat lekker bij de lunch van Obama trouwens, 2 senators ingestort
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/William_Henry_Harrisonquote:Het was een erg koude dag op 4 maart 1841 toen Harrison zijn eerste toespraak als president hield. Hij gaf de langste toespraak in de Amerikaanse geschiedenis, bijna twee uur, en werd verkouden doordat hij geen winterjas droeg. De verkoudheid werd een longontsteking, en hij overleed een maand na zijn toespraak - de eerste president die overleed tijdens zijn ambtsperiode.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Blijft een heftig feestje, die inauguratie. William Henry Harrison werd het ook al fataal:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/William_Henry_Harrison
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:04 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
M'n vertrouwen kan niet meer stuk nu
Ik weet niet wie het verzonnen heeft, maar ik niet nee. Maar het is wel onzin volgens mij. Zie ook bijvoorbeeld de Engelse Wiki:quote:
quote:However, it was more than three weeks after the inauguration before Harrison showed the first signs of ill health and modern studies have shown that exposure to adverse weather conditions does not cause respiratory illnesses.
Jup, and i love itquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeg taalnazi, heb je al eens goed gekeken naar de TT?quote:
Verhip! Nu je het zegt!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zeg taalnazi, heb je al eens goed gekeken naar de TT?
We hadden toch al eerder geconstateerd dat hij niet echt een taalnazi isquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je reinste taalverloederingquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Verhip! Nu je het zegt!
wilT?? WAS IST DASS?? (ofzo)! SCHWEIN!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Dank je
Afstudeeropdracht in Eindhoven
Care-o-fucking-meter = 0quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nog helemaal zekerquote:
Morgenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hoe is het met Vitesse? of moeten die morgen pas?
Mmmm...interestingquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Geef 'm aan bij Glowmouse, hij zei Nazi![]()
![]()
![]()
Ga je dit topic vullen met posts waarin je aangeeft wat jou boeit, en vooral wat jou niet boeit?quote:
Uitgeschakeld door FC Liendenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:57 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh, dom, vitesse ligt er al uit..
Bedenk ik me nutoch?
Vitesse is uitgeschakeld door Lienden voor de beker, dus die hoeven niet meerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hoe is het met Vitesse? of moeten die morgen pas?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik ga naar FC Lienden ja morgenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Uitgeschakeld door FC Lienden
of ging Puala nou naar FC Lienden.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De eerste kwartfinalist is bekendVoor het eerst in 33 jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik bagger tenminste niet over iemands anders grammaticaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ga je dit topic vullen met posts waarin je aangeeft wat jou boeit, en vooral wat jou niet boeit?
ik expres in een spoiler plaatsen, wordt het alsnog gewoon open gezegdquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik expres in een spoiler plaatsen, wordt het alsnog gewoon open gezegd
Echte voetbalfans weten de uitslagen toch al welquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik expres in een spoiler plaatsen, wordt het alsnog gewoon open gezegd
Bagger nog wel, zozo. Ik zie het al, het is jouw TT, vandaar.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:59 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik bagger tenminste niet over iemands anders grammatica
En wat mij wel en niet boeit: Vrijheid van meningsuiting
dat is ook weer zo.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Echte voetbalfans weten de uitslagen toch al wel
En dan wel naar fc Lienden gaan kijkenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Beetje dimmen hè, en dan ook nog op zo'n toontje
Als je al moeilijk gaat doen over een typo in de TT...als je nou gisteravond had gelezen hoe druk ik het had, dan zou je weten dat mij zo een typo niet echt boeitquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Bagger nog wel, zozo. Ik zie het al, het is jouw TT, vandaar.
En doe vooral wat je niet laten kunt hoor, ik vroeg het me alleen af, dan kan ik in de rest van het topic de posts met een ander kleurtje overslaan.
Ik doe helemaal niet moeilijk, dat maak jij ervan. Ik zeg er iets over, notabene met een PI die je blijkbaar niet gezien of niet begrepen hebt. En ik heb gisteravond niet gelezen, althans niet na een bepaalde tijd, en ik lees niet terug, dus je moet er vooral niet van uit gaan dat ik alles lees.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:07 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Als je al moeilijk gaat doen over een typo in de TT...als je nou gisteravond had gelezen hoe druk ik het had, dan zou je weten dat mij zo een typo niet echt boeit
Staan ze achterquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:bijna 1-1 Maar Wijnaldum is een prutser eerste klas
Staan ze achter danquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:bijna 1-1 Maar Wijnaldum is een prutser eerste klas
Dan kan natuurlijk niet hequote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet moeilijk, dat maak jij ervan. Ik zeg er iets over, notabene met een PI die je blijkbaar niet gezien of niet begrepen hebt. En ik heb gisteravond niet gelezen, althans niet na een bepaalde tijd, en ik lees niet terug, dus je moet er vooral niet van uit gaan dat ik alles lees.
Ik weet nog geeneens wat een PI isquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet moeilijk, dat maak jij ervan. Ik zeg er iets over, notabene met een PI die je blijkbaar niet gezien of niet begrepen hebt. En ik heb gisteravond niet gelezen, althans niet na een bepaalde tijd, en ik lees niet terug, dus je moet er vooral niet van uit gaan dat ik alles lees.
En we mogen je geen noob noemen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:12 schreef jslavenburg het volgende:
Ik weet nog geeneens wat een PI is
Had 10 topics geleden gevraagd wat het was, no reply
wel of nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:59 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
En wat mij wel en niet boeit: Vrijheid van meningsuiting
ik gebruik dat ding dus eigenlijk nooit of zelden iigquote:
Ja... Viktor Elm..quote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik gebruik dat ding dus eigenlijk nooit of zelden iig
Ik ook. Ik ga niet bij elke post een PI gebruiken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik gebruik dat ding dus eigenlijk nooit of zelden iig
heb ik ook. En soms vergeet ik het ook wel. Dan wil ik zo'n PI erbij zetten, maar dan heb ik al op Invoeren gedrukt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ga niet bij elke post een PI gebruiken.
Elmquote:
zeiken hoor je op het toilet te doenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wat een gelul over die fucking typo. Dude heeft het druk, so be it.
Andere dude zeikt erover
Dude geeft toe dat 'ie fout zit.
Klaar
Ergo: Zeiken helpt niet!
En dus helpt het in een discussie nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zeiken hoor je op het toilet te doen
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wat een gelul over die fucking typo. Dude heeft het druk, so be it.
Andere dude zeikt erover
Dude geeft toe dat 'ie fout zit.
Klaar
Ergo: Zeiken helpt niet!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En dus helpt het in een discussie niet
Nico zei al dat hij leedvermaak ging zien.. De Kuip staat er vanavond niet meerquote:
Het schijnt ontzettend bagger voetbal te zijn vanaf beide kanten wat ik merk van hemquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nico zei al dat hij leedvermaak ging zien.. De Kuip staat er vanavond niet meer![]()
![]()
Schaamteloos Teletekstkijker
quote:
Maakt toch niet uit, Rotterdammers zijn nergens voor, ze zijn overal TEGENquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dus geen europees voetbal volgend jaar voor Feyenooit
Tegen de nieuwe burgermeester, tegen een standbeeld met een kabouter en een buttplug in zijn hand, en dat noemt zich een vooruitstrevende stad.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:32 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, Rotterdammers zijn nergens voor, ze zijn overal TEGEN
pagina 6 of zo van vorige topic en je weet hoe en wat.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Aan de TT te zien was ze weer niet in de bus?
Mooiquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
precies, zijn we het daar over eens
Slaap lekkerquote:
Welterustenquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Volgens mij staat er dan 1 zinnetje; ze was er niet
Truste lucslaafje
quote:
quote:dat wel, maar durfde haar niet aan te spreken![]()
![]()
Beetje veel slaapruimte voor mijn eentje.. moet ik wel eerlijk toegeven..quote:
Dat wil ik wel hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Beetje veel slaapruimte voor mijn eentje.. moet ik wel eerlijk toegeven..
Misschien dat Puala er bij wilt komen liggen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Beetje veel slaapruimte voor mijn eentje.. moet ik wel eerlijk toegeven..
Je moet wel de ruimte er voor hebben... maar dat heb ik gelukkig wel...quote:
Reizen om in zo'n groot bed te liggen gaat me toch wat te ver hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:49 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Misschien dat Puala er bij wilt komen liggen?
Met die knakker die de discobus heeft ondergekotst?quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je moet wel de ruimte er voor hebben... maar dat heb ik gelukkig wel...
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Met die knakker die de discobus heeft ondergekotst?
Hij heeft hier de krant gehaald met zijn optreden in DRRquote:
Hoe groter het bed hoe beterquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je moet wel de ruimte er voor hebben... maar dat heb ik gelukkig wel...
las zoiets in de tv gids... Hoe is het eigenlijk afgelopen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Met die knakker die de discobus heeft ondergekotst?
Moet je nu Ned1 kijken, de uitspraakquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
las zoiets in de tv gids... Hoe is het eigenlijk afgelopen?
Geen idee. De uitslag mocht pas vanavond in de uitzending gepubliceerd worden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
las zoiets in de tv gids... Hoe is het eigenlijk afgelopen?
Waarschijnlijk is er een zelf halen bij de Ikea nog goedkoperquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Reizen om in zo'n groot bed te liggen gaat me toch wat te ver hoor
Verdomme, inlogcode vergeten van streaming tv dat mijn provider aanbied.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet je nu Ned1 kijken, de uitspraak
ook gezellig met zijn tweetjesquote:
Geen idee. En hoe groot is jouw bed eigenlijk precies?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er een zelf halen bij de Ikea nog goedkoper
Volgens mij 220*200. maar ga dat nog even controlerenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen idee. En hoe groot is jouw bed eigenlijk precies?
Zoiets. Zijn boete was hoger dan €50, dat kwam vanwege het meerdere malen braken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:03 schreef jslavenburg het volgende:
Ja waar gaat dat nou precies over? (Ik kijk nu geen TV)
Die gast heeft gekotst in een discobus, omdat ie bezopen was, en nu heeft hij een rechtzaak van diegene waarvan de bus was?
Hij moest 160 euro betalen (schoonmaakkosten), maar in de voorwaarden stond 50 euro per incident. Busmaatschappij vond 5 x 50 euro (5x gekotst), maar heeft hem gematst.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:03 schreef jslavenburg het volgende:
Die gast heeft gekotst in een discobus, omdat ie bezopen was, en nu heeft hij een rechtzaak van diegene waarvan de bus was?
Knakker gaat straalbezopen mee met discobus en kotst bus onder. Volgens gast is dat 50 euro boete.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:03 schreef jslavenburg het volgende:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij 220*200. maar ga dat nog even controleren
Het was dus 180*200... in mijn hoop bed.. (Hopen)
Dan ben ik een aantal weekenden een sucker geweestquote:
€149 exclusief matras en lattenbodem.quote:
Ik heb een boxpringquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
€149 exclusief matras en lattenbodem.
Ik wil ook een boxpringquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb een boxpring![]()
Daar kan een lattenbodem niet tegenop
Welterustenquote:
Nikoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:35 schreef Psychonikeo het volgende:
wat gaan jullie hard als ik er niet ben
erg komischquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Niko
Hoe erg was het leedvermaak
Daar was ik zelf ook achtergekomen.. Vanavond natgeregend tijdens het trainen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
erg komisch
Maar ook heerenveen was slecht.. en het was koud
gelukkig was het hier droog tijdens de wedstrijd.. want ja.. overdekken kunnen ze in rotterdam ook maar halfquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daar was ik zelf ook achtergekomen.. Vanavond natgeregend tijdens het trainen.
Ik ga ook slapenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:56 schreef jslavenburg het volgende:
Niemand meer aanwezig?
Ik ben nog bezig
Heui P.quote:
Had al om 7:01 gepostquote:Op woensdag 21 januari 2009 08:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Hoi JS![]()
Sorry, je post stond er nog niet toen ik mijn berichtje ging tikken
Hallo lekker ding. Lekker geslapen..?quote:
Doe even gewoon als je wiltquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hallo lekker ding. Lekker geslapen..?
Mwah, opzich redelijk ok geslapen. Ff iets langer dan normaal. Van 11.00-7.30. Gisteren was het 0.30-7.30quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Doe even gewoon als je wilt![]()
En ja, goed geslapen, enkel beetje kort. En jij?
Langer is wel tofquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, opzich redelijk ok geslapen. Ff iets langer dan normaal. Van 11.00-7.30. Gisteren was het 0.30-7.30
En ik ben gewoon mezelf hoor
Prima, dankje schat.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb je wel gemist naast me hoor!quote:
Dat gaat te verquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb je wel gemist naast me hoor!
Hallo lekker ding. Lekker geslapen..?quote:
Hoi Schatje,quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hoi Schatje,
Ja hoordankje!
jij ook?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, opzich redelijk ok geslapen. Ff iets langer dan normaal. Van 11.00-7.30. Gisteren was het 0.30-7.30
Ha Milou________.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:29 schreef Milou__ het volgende:
Hai Hou
lief van jequote:Op woensdag 21 januari 2009 09:31 schreef Milou__ het volgende:
Ik had het al gelezen ja, maar ik dacht.. wel zo netjes om de vraag ook even terug te kaatsen
Ah ik ben net begonnen, moet tot 2300.quote:
Hoe hou je dat vol?quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ah ik ben net begonnen, moet tot 2300.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ah ik ben net begonnen, moet tot 2300.
Ik weet wel dat de goudprijs op het moment heeeeeeeeeeeel laag isquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Iemand nog wilde plannen voor vandaag..? Iemand btw verstand van goud?
Ja en de scheikundige benaming er van is zo uit mijn hoofd Auquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:36 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik weet wel dat de goudprijs op het moment heeeeeeeeeeeel laag is
quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja en de scheikundige benaming er van is zo uit mijn hoofd Au
Bron?quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:36 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik weet wel dat de goudprijs op het moment heeeeeeeeeeeel laag is
Misschien staat hier wat inquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
![]()
Wat is nu het verschil tussen Turks en Nederlands goud?
Heb toevallig zaterdag nog 2 goudenkettinkjes proberen te verkopen..quote:
Hoezo wil je sieraden verkopen dan..? Geld tekort?quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:43 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Heb toevallig zaterdag nog 2 goudenkettinkjes proberen te verkopen..
Kdenk niet dat mijn bron hier op internet wil
Hey lekker ding! Lekker geslapen?quote:
Goedemorgenquote:
Ik draag geen goud..quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hoezo wil je sieraden verkopen dan..? Geld tekort?
Altijd hequote:Op woensdag 21 januari 2009 09:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hey lekker ding! Lekker geslapen?
Alweerquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Altijd he! Loop je nog steeds stage?
![]()
En PB, jij dan?
Heb je het dan gehad, of droeg je het en nu niet meer..?quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:56 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik draag geen goud..
Ik vind zilver mooier
Goeiemorgenquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:12 schreef Psychonikeo het volgende:
goeiemorgen.. Ik hen me iets verslapen
Bachelor in BH-matenquote:
Whehe ké! Wist dat je wat problemen hebt gehad met je vorige stage, dacht vertraging ofzoquote:
Ik heb ook facebook, maar snap er de ballen vanquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:15 schreef Californium het volgende:
goedemorgenpaula
nico
Js heeft me toegevoegd op facebook
Heey lekker ding! Goed geslapen?quote:
Ook halloquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:15 schreef Californium het volgende:
goedemorgenpaula
nico
Js heeft me toegevoegd op facebook
jah hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heey lekker ding! Goed geslapen?
in UK is het hot en er staan blijkbaar allerlei foto's tevens van mij opquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb ook facebook, maar snap er de ballen van
Ik krijg er heel veel mailtjes van, dus ik dacht nadat het gisteren hier besproken was.. laten we ook is gaan kijken. Dikke afknapperquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:18 schreef Californium het volgende:
[..]
in UK is het hot en er staan blijkbaar allerlei foto's tevens van mij op![]()
dus besloten maar een profiel aan te maken
ik vind het wel grappigquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik krijg er heel veel mailtjes van, dus ik dacht nadat het gisteren hier besproken was.. laten we ook is gaan kijken. Dikke afknapper
zoek op mijn naamquote:
Zit inmiddels in de 5e. Net als PB. Alleen heeft hij beetje pech gehad met zn stagelocatie en had ik toen afgekeken bij een tentamen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wel een extra jaartje nodig dus?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:24 schreef Californium het volgende:
[..]
zoek op mijn naamik gok dat ik redelijk Uniek ben... ging gister een collega zoeken..1 met een niet zo uniek naam... na 41 pagina's besloot ik dat ik wel eerst iemand anders ging zoeken en toevoegen en dan via via hem
echtquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:28 schreef Puala het volgende:
[..]
gevonden
& er was 1 naam maar die er vet op leek
Nah, officieus niet meer.. bijna klaar met afstuderen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Altijd he! Loop je nog steeds stage?
![]()
En PB, jij dan?
Niet alleen in de UK, maar sowieso in heel Europaquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:18 schreef Californium het volgende:
[..]
in UK is het hot en er staan blijkbaar allerlei foto's tevens van mij op![]()
dus besloten maar een profiel aan te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |