Hier mag alles toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:06 schreef jslavenburg het volgende:
die mochten toch niet meer gebruikt worden dacht ik?
Ooh, hij werd toen zo vaak in ONZ gebruik, had toen volgensmij gelezen dat je een ban kon krijgen op die dingen, maar dat was ook al weer lang geledenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier mag alles toch?
Goeie TT, laten we de druk op Luctor nog iets opvoeren
Misschien presteer ik onder druk beterquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier mag alles toch?
Goeie TT, laten we de druk op Luctor nog iets opvoeren
ik heb dat nooit gehoord dus dat telt niet voor mijquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:06 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
die mochten toch niet meer gebruikt worden dacht ik?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:17 schreef Bootje84 het volgende:
Piles, kan je het aub nog een keer zeggen..? Niet toevallig TF2, CoD4 of L4D?
Dit was toeval, trouwens. En niet de post die ik verwachtte.quote:
Het zegt me allemaal vrij weinigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:17 schreef Bootje84 het volgende:
Piles, kan je het aub nog een keer zeggen..? Niet toevallig TF2, CoD4 of L4D?
OP is niet vercopuleerd?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
wie heeft de OP trouwens vern*?![]()
I didn't do nothingquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:46 schreef eer-ik het volgende:
hosteh!
Klopt, mis alleen 1 avatar:quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:47 schreef eer-ik het volgende:
ja, de op ziet er ongeveer zo netjes uit:
[ afbeelding ]
Zo issie bij mij ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:49 schreef jslavenburg het volgende:
Klopt, mis alleen 1 avatar:
[ afbeelding ]
quote:
halloquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:50 schreef Milou__ het volgende:
Hallooooo
quote:vrouwelijkschoon meldt zich
bij mij is ie ook zo foutquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:47 schreef eer-ik het volgende:
ja, de op ziet er ongeveer zo netjes uit:
[ afbeelding ]
Gebruik je Vuurvosje?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
bij mij is ie ook zo fout
Kijken mag altijd tochquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Hé, hou het lekker bij je eigen chick
Onvoorbereid een sollicitatiegesprek ingaan lijkt me niet heel handigquote:
Moeilijk is het niet, maar of het verstandig is, dat is een andere vraag. Al doe ik er nooit erg lang over, beetje de site bekijken enzo.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Onvoorbereid een sollicitatiegesprek ingaan lijkt me niet heel handig
Al kunnen sommige mensen dat vast wel
Sommige mensen hebben de gave om zich overal uit te lullenquote:
Ja, doe het ook niet heel uitgebreid, maar toch alvast nadenken over motivering en de opdracht e.d.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Moeilijk is het niet, maar of het verstandig is, dat is een andere vraag. Al doe ik er nooit erg lang over, beetje de site bekijken enzo.
Aaah succesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Onvoorbereid een sollicitatiegesprek ingaan lijkt me niet heel handig
Al kunnen sommige mensen dat vast wel
Die gave ga ik woensdag bij de presentatie van het project weer eens gebruiken. Gaat meestal heel goed.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben de gave om zich overal uit te lullenHelaas heb ik die gave niet
ik ben daar altijd wel koning inquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben de gave om zich overal uit te lullenHelaas heb ik die gave niet
[..]
Ja, doe het ook niet heel uitgebreid, maar toch alvast nadenken over motivering en de opdracht e.d.
Dank jequote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:59 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Aaah succes![]()
Waar ga je voor silliciteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |