Dyslectie is zo 2008 voor Christusquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:34 schreef BasEnAad het volgende:
ADHD is een modeverschijnsel, als een kind druk is moet het beestje gelijk een naam hebben.
Net als dyslectie trouwens
Je irriteert je, of je ergert je aan. Je ergens aan irriteren kan niet, en dat irriteert mij.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:30 schreef bibedibabs het volgende:
Waar ik me dus gruwelijk aan irriteer:
Daar kan ik het niet meer dan mee eens zijn!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:51 schreef Thomass het volgende:
[..]
Je irriteert je, of je ergert je aan. Je ergens aan irriteren kan niet, en dat irriteert mij.
Tegenwoordig ben je ook niet werkloos, maar dan zit je tussen twee banen in.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:37 schreef Tuvai.net het volgende:
Net zoals een fuckbuddy en een burnout.Drie jaren geleden wist niemand wat ze waren, tegenwoordig heeft iedereen ze.
uhu alles van de ''positieve'' kant bekijken hequote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:57 schreef Misstique het volgende:
We zijn nou eenmaal gek op hokjes en zeggen liever dat onze kinderen aan ADHD lijden dan dat we toegeven dat ze gewoon strontvervelend en irritant zijn.
In 1980 had iedereen een eetstoornis. Zo is er elk decennium wel een modegril die ons door de heren doktoren wordt opgelegd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:55 schreef CantFazeMe het volgende:
Vergelijk eens 1980 met 2009.
Nuff' said.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:05 schreef SpiekerJozef het volgende:
Ik denk dat je ADHD niet moet onderschatten maar dat er te veel ouders zijn die er een soort van zelfdiagnose op na houden want het is natuurlijk wel een volkomen geaccepteerd kapstokje.
Zoals ik al zei:quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:05 schreef SpiekerJozef het volgende:
Ik denk dat je ADHD niet moet onderschatten maar dat er te veel ouders zijn die er een soort van zelfdiagnose op na houden want het is natuurlijk wel een volkomen geaccepteerd kapstokje.
jij kan goed citeren. (Javier guzman)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:51 schreef Thomass het volgende:
[..]
Je irriteert je, of je ergert je aan. Je ergens aan irriteren kan niet, en dat irriteert mij.
Ik val je ook niet aan maar wou het even nuanceren.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:09 schreef bibedibabs het volgende:
[..]
Zoals ik al zei:
Er zullen ongetwijfeld kinderen zijn die het hebben...........maar niet een 75% van alle kinders!!!
Kinderen spelen toch niet meer buiten?!
Ze zitten achter de tv en computer........worden vol gestouwd met diepvriesrommel........een hoop ongezonde troep terwijl ze gewoon lekker buiten moeten rondrennen!
Als dat weer zoals vroeger was............zou opeens de rust wedergekeerd zijn!
je moeder... heeft het eigk uitgevonden en aan jou kado gegeven. wat lief.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:22 schreef Djeez het volgende:
Ik heb al 18 jaar ADHD. Heb het dus zo'n beetje uitgevonden...
Ik voel me niet aangevallen hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:19 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Ik val je ook niet aan maar wou het even nuanceren.
Heb er zelf geen last van en mijn kinderen ook niet. Die hoef ik ook niet te dwingen om buiten te spelen maar wel af en toe bij de computer weg sleuren. Want dat ding is voor iedereen verslavend. En gelukkig heb ik een vrouw die geweldig kan koken en kinderen die geweldig kunnen eten. Dan hoeven ze ook niet zoveel te snoepen.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:39 schreef SuperwormJim het volgende:
Degenen die echt ADHD hebben, dát zijn degenen die last hebben van dit modeverschijnsel. Zij worden namelijk nauwelijks meer serieus genomen.
Ik heb het niet van hem hoor, maargoed. Toch bedankt voor het compliment.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:18 schreef Schut85 het volgende:
[..]
jij kan goed citeren. (Javier guzman)
Precies.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:57 schreef Misstique het volgende:
We zijn nou eenmaal gek op hokjes en zeggen liever dat onze kinderen aan ADHD lijden dan dat we toegeven dat ze gewoon strontvervelend en irritant zijn.
Inderdaad. Tegenwoordig is ieder gebrek aan opvoeding, sociaal gedrag, kennis etc. een verklaarbare ziekte wat makkelijk als excuus gebruikt kan worden voor het falen van de ouders.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:37 schreef Queque het volgende:
Modeziekte, net als Dyslexie en al zijn varianten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |