Dyslectie is zo 2008 voor Christusquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:34 schreef BasEnAad het volgende:
ADHD is een modeverschijnsel, als een kind druk is moet het beestje gelijk een naam hebben.
Net als dyslectie trouwens
Je irriteert je, of je ergert je aan. Je ergens aan irriteren kan niet, en dat irriteert mij.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:30 schreef bibedibabs het volgende:
Waar ik me dus gruwelijk aan irriteer:
Daar kan ik het niet meer dan mee eens zijn!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:51 schreef Thomass het volgende:
[..]
Je irriteert je, of je ergert je aan. Je ergens aan irriteren kan niet, en dat irriteert mij.
Tegenwoordig ben je ook niet werkloos, maar dan zit je tussen twee banen in.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:37 schreef Tuvai.net het volgende:
Net zoals een fuckbuddy en een burnout.Drie jaren geleden wist niemand wat ze waren, tegenwoordig heeft iedereen ze.
uhu alles van de ''positieve'' kant bekijken hequote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:57 schreef Misstique het volgende:
We zijn nou eenmaal gek op hokjes en zeggen liever dat onze kinderen aan ADHD lijden dan dat we toegeven dat ze gewoon strontvervelend en irritant zijn.
In 1980 had iedereen een eetstoornis. Zo is er elk decennium wel een modegril die ons door de heren doktoren wordt opgelegd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:55 schreef CantFazeMe het volgende:
Vergelijk eens 1980 met 2009.
Nuff' said.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |