*Geeft PieterBas een klap in het gezicht* En nu aan het werk, vlegel!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:39 schreef PieterBas het volgende:
* PieterBas vertoond weer SOG-gedrag
Moet jij ook niet gewoon gaan werken ipv tijdens je werk anders dingen doen dan werk..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:40 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
*Geeft PieterBas een klap in het gezicht* En nu aan het werk, vlegel!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:42 schreef Bootje84 het volgende:
Maaruh Houniet en GoeRoe.. Hebben jullie er dan last van..? Laat mij toch lekker ff beetje leuk doen met de meiden hier...
Ben je vies van een beetje tieten enzo of gaat het je puur om de leeftijd?quote:
Maar je vindt me wel hopeloos overkomen....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat moet jij weten gast. Ik kan moeilijk dingen voor je bepalen.
Ik ben niet vies van tieten. Ik krijg alleen een klein beetje tieners met hun broek op hun knieien gevoel als ik jullie lees. Daaromquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ben je vies van een beetje tieten enzo of gaat het je puur om de leeftijd?
En ik heb knopen, dus de TT slaat niet op mij
Ja, dat is mijn mening alleen. Er staat toch niet dat je moet stoppen met dit alles?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Maar je vindt me wel hopeloos overkomen....
Naja ik kan je moeilijk vertellen wat je moet doen en laten maar ik vind het wel triest ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:42 schreef Bootje84 het volgende:
Maaruh Houniet en GoeRoe.. Hebben jullie er dan last van..? Laat mij toch lekker ff beetje leuk doen met de meiden hier...
Ik vind over het algemeen ook wel hopeloos als mannen over seks pratenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Maar je vindt me wel hopeloos overkomen....
ok!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:44 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik ben niet vies van tieten. Ik krijg alleen een klein beetje tieners met hun broek op hun knieien gevoel als ik jullie lees. Daarom
Hoezo, dat is toch een gewoon gespreksonderwerpquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik vind over het algemeen ook wel hopeloos als mannen over seks praten
Ben 2 jaar ouder dan jou. Maar goed. Je hoeft natuurlijk ook niet mee te lezen...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:45 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Naja ik kan je moeilijk vertellen wat je moet doen en laten maar ik vind het wel triest ja.
Ja, maar de meeste jongens doen er of kinderachtig over, of ze doen er veelste stoer overquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hoezo, dat is toch een gewoon gespreksonderwerp?
Dan jij. Dat jij twee jaar ouder dan ik ben zegt vrij weinig, blijkbaar...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ben 2 jaar ouder dan jou. Maar goed. Je hoeft natuurlijk ook niet mee te lezen...
Ja ligt er natuurlijk maar aan met wie je er over praat en hoe diegene tegenover seks staat, beetje generaliserend vanuit jou gezien hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, maar de meeste jongens doen er of kinderachtig over, of ze doen er veelste stoer over
Ik kijk er al naar uit, omdat ook te doen over een paar maandenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:54 schreef Piles het volgende:
Zo, was ik weerIk ging even een boek pakken, wat resulteerde in kamer opruimen puinruimen
Heb er net een kilo of 10 oud papier uitgesleept. Wat lucht dat heerlijk op, al je oude schoolwerk wegpleuren![]()
Maar niks gemist hier zie ik al
Middag G.
maar je had vanochtend niet zoiets van laat ik eens met het andere been uit bed stappen? Dat je iets kansloos vindt geen probleem. Die mening deel ik zelfs, maar op je er nou zo over op te windenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:50 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dan jij. Dat jij twee jaar ouder dan ik ben zegt vrij weinig, blijkbaar...
Ik moet nog een jaar, dus hopelijk niet teveel weggegooidquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:55 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik kijk er al naar uit, omdat ook te doen over een paar maanden
Waar heb je moeite mee dan..? Ik bedoel. Je maakt nu echt een punt van niets.. Ik heb het lekker over sex. Vind ik leuk. Ga dan niet lopen wanken dat ik een oversexte puber ofzo ben. Laat mensen in hun waarde. Ik klaag toch ook niet over jou..?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:50 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dan jij. Dat jij twee jaar ouder dan ik ben zegt vrij weinig, blijkbaar...
Jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:57 schreef HostiMeister het volgende:
Heuj, ik kom er zojuist achteren dat ik wel een rits heb
Ben ik nu een kutpuber?
Goed, poppetje gezien, nu foto weer wegquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waar heb je moeite mee dan..? Ik bedoel. Je maakt nu echt een punt van niets.. Ik heb het lekker over sex. Vind ik leuk. Ga dan niet lopen wanken dat ik een oversexte puber ofzo ben. Laat mensen in hun waarde. Ik klaag toch ook niet over jou..?
Daarnaast de moneyshot:
--liever niet--
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:58 schreef GoeRoe86 het volgende:
Piles
Ik vind het triest. Als ik het triest vind maak ik dat kenbaar. Als ik de enige ben die dat vind, dan merk ik dan snel genoeg en taai ik af.
Ja maar jij bent niet de enigequote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:58 schreef GoeRoe86 het volgende:
Piles
Ik vind het triest. Als ik het triest vind maak ik dat kenbaar. Als ik de enige ben die dat vind, dan merk ik dan snel genoeg en taai ik af.
Ik heb jou dan ook nooit kunnen betrappen op enige vorm van sexualiteitquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar das positief, want dan geldt het niet voor ons![]()
Mjah, dat punt hebben meerderen. Heb veel foto's met kort haar, lang haar enzquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:59 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh nee niks, ik herkende je alleen niet met je UI
Dat heb je met allesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, maar de meeste jongens doen er of kinderachtig over, of ze doen er veelste stoer over
Piles is dan ook de ideale schoonzoonquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:59 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb jou dan ook nooit kunnen betrappen op enige vorm van sexualiteit
Dank jequote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:59 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb jou dan ook nooit kunnen betrappen op enige vorm van sexualiteit
Beter dan je hele leven dezelfde look hebbenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Mjah, dat punt hebben meerderen. Heb veel foto's met kort haar, lang haar enz
tenzij je als schoonouders graag een kleinkind zou hebbenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Piles is dan ook de ideale schoonzoon
Heb je gelijk in, maar dat gaat ondertussen al niet meer, die dezelfde lookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Beter dan je hele leven dezelfde look hebben
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:01 schreef GoeRoe86 het volgende:
tenzij je als schoonouders graag een kleinkind zou hebben
Maak ik me ook helemaal niet druk omquote:Nee hoor Piles, geintje natuurlijkJij gaat vast iemand heel gelukkig maken
Ja thuisquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:01 schreef Houniet het volgende:
Moet je vrijdag socceren Milou__________ ?
Lekker lekkerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:02 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja thuis![]()
Gister in veldhoek, 10-3 gewonnen.. 3x gescoord en 1 helft gekeepd
Ach jewel!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:02 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen
Een beetje leeftijdsverschil is niet erg, maar 21+ jaar, nehquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:03 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ach jewel!
Misschien moet ze alleen nog geboren worden
Hmm deze maand moet ik helemaal niet meerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:04 schreef Milou__ het volgende:
[..]
En jij?
Wanneer moet je weer in wehl dan
doen doen doen! of de hyves pm-enquote:
Ach op je 85ste merk je daar niets vanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Een beetje leeftijdsverschil is niet erg, maar 21+ jaar, neh
Nou enquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Een beetje leeftijdsverschil is niet erg, maar 21+ jaar, neh
Ja doenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hmm deze maand moet ik helemaal niet meer. Als ik daar ben PM ik je wel
.
Ik had het niet tegen jouquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
doen doen doen! of de hyves pm-en
Ik dacht te lezen dat je het tegen Milou of Cali hadquote:
Vraag het ze zelf maar. Ben je vast oud genoeg voor om dat te kunnen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik dacht te lezen dat je het tegen Milou of Cali had
Heb je die niet toevallig?
mijn pic staat er alquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik dacht te lezen dat je het tegen Milou of Cali had
Heb je die niet toevallig?
Wat speel je voor spellen..?quote:
Waar..?quote:
in een topiuc genaamd... zie hier cali in labjasquote:
Owja!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:11 schreef Californium het volgende:
[..]
in een topiuc genaamd... zie hier cali in labjas
zoeken kreng!quote:
topic 689quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:15 schreef Houniet het volgende:
Volgens mij heb ik die nog steeds niet gezien.
Tot hoelaat moet je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gevonden
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Ik mag over tien minuten gaanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Kwart voor 5, want ik was laat vanmorgen
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:20 schreef Bootje84 het volgende:ik wilde mijn close-up hebben,...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gevondendie is beter
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Minnie mousequote:
die staat ook nog ergens...ik in minnie mouse pakjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op verzoek van Cali
Leer spaties gebruiken!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:22 schreef Bootje84 het volgende:kijk das beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op verzoek van Calimet mijn mooie blauwe kijkers
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Zienquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:22 schreef Californium het volgende:
[..]
die staat ook nog ergens...ik in minnie mouse pakje
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:23 schreef Bootje84 het volgende:
Wilde eigenlijk een soort hall of fame maken..
Username, foto, cupmaat..
Maar is misschien een beetje grof/flauw/niet lief..
Zeker mooie ogen. Nooit verkeerd om een vrouw met mooie ogen te treffen..!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:23 schreef Californium het volgende:
[..]
kijk das betermet mijn mooie blauwe kijkers
zoekenquote:
zo kinkyquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:22 schreef Californium het volgende:
[..]
die staat ook nog ergens...ik in minnie mouse pakje
quote:
quote:
zag er heel raar uit eigenlijkquote:
dan nietquote:
alsof dat niet kinky isquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:25 schreef Californium het volgende:
[..]
zag er heel raar uit eigenlijkalsof ik zwanger was
![]()
Zie hier Cali in een mini mouse pakjequote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:25 schreef Californium het volgende:
[..]
dan nietik weet ook zo niet waar die staat ofhoe het topic heet
quote:
Dan is het helemaal onmogelijkquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:25 schreef Californium het volgende:
[..]
dat was makkelijk geweest... tis 1 of 2 topics na... Met minnie mouse en bla bla bla....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zie hier Cali in een mini mouse pakje![]()
nee hoor... ik zal even kijkenquote:
www.jortk.nl/foksearch/quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:25 schreef Californium het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Gevonden.
Stage SC # 706 Met minnie Mouse naar een piratenfestijn :+
Inderdaad zegquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:23 schreef Californium het volgende:
[..]
kijk das betermet mijn mooie blauwe kijkers
tch wel jahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:30 schreef Californium het volgende:
O en even voor de duidelijkheid! ik ben niet zwanger op die pic... dat jurkje viel wijd uit... ik ben ook niet zo dik nee
dus dat!quote:
Als ik zeg dat ze lelijk zijn beledig ik mezelfquote:
ik heb best een leuk koppie... aardig mooie benen op die foto... maar echt.. als ik niet beter zou weten zou ik echt denken dat ik zwanger was op deze fotoquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ze lelijk zijn beledig ik mezelf.
dankjequote:
het is niet van jou hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:32 schreef HostiMeister het volgende:
Krijgen we dat zwanger verhaal weer
Want jij en Cali zijn een setje?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ze lelijk zijn beledig ik mezelf.
ik ben zijn crackhoer....quote:
Zwanger van hou dusquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:35 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ben zijn crackhoer....en hij houdt van me...ondanks dat hij zegt dat het niet zo is
![]()
Nee, ik heb ook blauw grijze ogen.quote:
Niet van hosti, niet van hou, van wie wel?quote:
en ik heb nog steeds geen foto van jou gezienquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook blauw grijze ogen.
jaahhhhhquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet van hosti, niet van hou, van wie wel?
Die ga ik ook niet op FOK! zetten meisquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:38 schreef Californium het volgende:
[..]
en ik heb nog steeds geen foto van jou gezien
dat weet ik...maar je heb al gezegd dat je nooit mijn msn will... ondanks dat ik het nooit aangeboden hebquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die ga ik ook niet op FOK! zetten meis.
quote:
Dan heb je me verkeerd begrepen denk ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:40 schreef Californium het volgende:
[..]
dat weet ik...maar je heb al gezegd dat je nooit mijn msn will... ondanks dat ik het nooit aangeboden heben PM doe je ook niet... en hyves heb je niet
zij heeft wel een fotoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:41 schreef Houniet het volgende:
Yashaaaaaa weet hoe ik eruit zie trouwens.
weet ik nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dan heb je me verkeerd begrepen denk ik.
quote:
je wilt weten wiens kind ik draagquote:
quote:
Ja, ik toon graag intresse in jouquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:44 schreef Californium het volgende:
[..]
je wilt weten wiens kind ik draag
Mr. Garisson?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:44 schreef Californium het volgende:
[..]
je wilt weten wiens kind ik draag
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, ik toon graag intresse in jou
Nee, die heeft me live gezien. En je mag best een foto op voorwaardenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:41 schreef Californium het volgende:
[..]
zij heeft wel een fotooneerlijk
is dat die van South parkquote:
Je mag best een foto van me maken, maar wel buiten en zonder flitsquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, die heeft me live gezien. En je mag best een foto op voorwaarden.
livequote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, die heeft me live gezien. En je mag best een foto op voorwaarden.
Met wie deel je je hart eigenlijk dan Cali..?quote:
Ja want als het zo'n lul van een vader is die je niet steunt moet ik wel weten wie ik in elkaar moet trimmenquote:
met wie ikmijn hart deelquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Met wie deel je je hart eigenlijk dan Cali..?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja want als het zo'n lul van een vader is die je niet steunt moet ik wel weten wie ik in elkaar moet trimmen
Dit moet nog 1 pagina overleven en dan is het officieel denk ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja want als het zo'n lul van een vader is die je niet steunt moet ik wel weten wie ik in elkaar moet trimmen
Dat had je altijd wel gemogenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:46 schreef Californium het volgende:
[..]
liveen nu mag ik wel opeens een foto
......
wat zijn de voorwaarden
watquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dit moet nog 1 pagina overleven en dan is het officieel denk ik
tuurlijkquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat had je altijd wel gemogen.Voorwaarden als in niet lekken
.
quote:
Like whut?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dit moet nog 1 pagina overleven en dan is het officieel denk ik
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:47 schreef Californium het volgende:
[..]
met wie ikmijn hart deelehm...mijzelf
quote:Relatie Ja
oepsquote:
Oew... weet je nou inmiddels al wie?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:51 schreef Californium het volgende:
[..]
oepsTis uit tussen mij en hosti sinds Oktober.... ben helemaal vrij
![]()
hoewel ik bang ben dat ik iemand leuk vind![]()
het zijn er meerderequote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oew... weet je nou inmiddels al wie?
Geef de hyvespagina's van de kandidaten even doorquote:
jah.....!quote:
geen hyves in beide gevallenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Geef de hyvespagina's van de kandidaten even door
PS, Puala. Doe je voorzichtig met je scooter
Facebook, Cu2, cooldudes dan..quote:
Ik sta er niet op iigquote:
facebook... maar zit daar zelf niet bijquote:
quote:
Tsssquote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
TsssHallo mag toch wel benieuwd zijn wie mijn ex wil palen of niet dan
Zeker als ze in Nederland zitten en aangezien je hier al bijna een half jaar niet meer bent
Sorry hoor
Je kap ligt alleen in 2enquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:55 schreef Puala het volgende:
Bootje; zal ik doen, doe ik altijd. Ik heb hem nu niet gesloopt
in dit geval gaat dat niet opquote:
Eh niet, maar zo bedoelde ik dat nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:56 schreef Californium het volgende:
[..]
waarom zou hij denken van wel
Zoiets jaquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
Dat er mensen zijn die echt denken dat ze zwanger is
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Eh niet, maar zo bedoelde ik dat niet.
Heb je gezien dat ik je steun in je troubles..?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Zoiets ja![]()
Maar ik heb er niet tegenaan gestaan, niet tegen geschopt of wat. Dit keer is het gewoon niet mijn schuld
Uiteraard! jij altijd..quote:
quote:
Zit jij ook op Facebook dan..quote:
De 5 minuten naar je huisquote:
ik moet ook facebook aanmaken... staan hele toffe foto's op van mij blijkbaarquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb je gezien dat ik je steun in je troubles..?
Van mij ook.. meestal met een biertje in de hand..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:01 schreef Californium het volgende:
[..]
ik moet ook facebook aanmaken... staan hele toffe foto's op van mij blijkbaar
ik met veel collega's blijkbaar...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Van mij ook.. meestal met een biertje in de hand..of een beetje verbaasd te kijken...
heb jij facebook trouwens... kun jij mijn eerste vriend wordenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Van mij ook.. meestal met een biertje in de hand..of een beetje verbaasd te kijken...
Jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:04 schreef Californium het volgende:
[..]
heb jij facebook trouwens... kun jij mijn eerste vriend worden
tofquote:
Ik PM mijn profiel welquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:05 schreef Californium het volgende:
[..]
tofen op het moment bezig met profiel aanmaken
quote:
Via friend finder zeker?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:10 schreef Californium het volgende:
wtfveel vrienden met facebook man!
jahquote:
Ben er weerquote:
uh...?quote:
Wel goed, straks even werkenquote:
zit nog op werk, dalijk wijn en gourmetteren.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wel goed, straks even werken.
Verder druk man. Daar?
Inderdaad, thuiszitten is ook kut.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zit nog op werk, dalijk wijn en gourmetteren.
gourmet
maar goed.
he.
je moet toch wat.
Ik kan nu een fipo maken op je facebook profielquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:26 schreef Californium het volgende:
facebook is grappigmaar nu heb ik geen zin meer
![]()
Zolang ze geen klachten hadden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:35 schreef jslavenburg het volgende:
Hou
Was mijn reflectieverslag vergeten >.<, dus dat was wel minderStond al mijn documentatie in
Maar het ging verder wel redelijk goed....denk ik
Ik heb helemaal niets in die shit, alleen een FOK! Fotoboekquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:46 schreef jslavenburg het volgende:
Facebook of Myspace, welke is beter? En heeft Facebook NL versie?
Hmm, lekker. Wat gaat het worden?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Paula
Ff peukie doen en dan koken
Ja?quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:49 schreef jslavenburg het volgende:
Mensen die Facebook hebben hier, voeg mij toe
Dat was eerder de reden om het mailtje van Facebook weg te gooien.quote:
Buikgriepje, Piles?quote:
Sterktequote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:37 schreef Psychonikeo het volgende:
zo gegeten en nu afsluiten.. Zo naar Feyenoord
niet nodig..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Sterkte
Binnenkort m'n lidmaatschap eens opzeggen
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:38 schreef Psychonikeo het volgende:
niet nodig..![]()
Ben er voor het leedvermaak en dat komt vast goed
Feyenoordquote:Lidmaatschap van?
Pilesquote:
Er valt alleen niets te vertellenquote:Kijken hoe snel Hou er is
Chick weer niet in de bus?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Piles
[..]
Er valt alleen niets te vertellen
Veel plezierquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:41 schreef Psychonikeo het volgende:
Nou ben ik echt weg.
Fijne avond allen!
dat wel, maar durfde haar niet aan te sprekenquote:
Daar heb ik al antwoord opgegevenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:50 schreef Bootje84 het volgende:
pilemoos!! welk spel speel jij nou..? En jij Jslavenburg?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat wel, maar durfde haar niet aan te spreken![]()
![]()
En je was al zover dat jullie "hoi" tegen elkaar zeggenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat wel, maar durfde haar niet aan te spreken![]()
![]()
Ja, maar verder dufde ik (nog) niet te gaanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:54 schreef MPG het volgende:
[..]
En je was al zover dat jullie "hoi" tegen elkaar zeggen.
En dan vragen mensen zich af, waarom ik geen vriendin heb.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar verder dufde ik (nog) niet te gaan![]()
Hij wel hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
Nog net binnen voordat er een nieuw deel open gaat
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
Doe je goedquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |