*Geeft PieterBas een klap in het gezicht* En nu aan het werk, vlegel!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:39 schreef PieterBas het volgende:
* PieterBas vertoond weer SOG-gedrag
Moet jij ook niet gewoon gaan werken ipv tijdens je werk anders dingen doen dan werk..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:40 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
*Geeft PieterBas een klap in het gezicht* En nu aan het werk, vlegel!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:42 schreef Bootje84 het volgende:
Maaruh Houniet en GoeRoe.. Hebben jullie er dan last van..? Laat mij toch lekker ff beetje leuk doen met de meiden hier...
Ben je vies van een beetje tieten enzo of gaat het je puur om de leeftijd?quote:
Maar je vindt me wel hopeloos overkomen....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat moet jij weten gast. Ik kan moeilijk dingen voor je bepalen.
Ik ben niet vies van tieten. Ik krijg alleen een klein beetje tieners met hun broek op hun knieien gevoel als ik jullie lees. Daaromquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ben je vies van een beetje tieten enzo of gaat het je puur om de leeftijd?
En ik heb knopen, dus de TT slaat niet op mij
Ja, dat is mijn mening alleen. Er staat toch niet dat je moet stoppen met dit alles?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Maar je vindt me wel hopeloos overkomen....
Naja ik kan je moeilijk vertellen wat je moet doen en laten maar ik vind het wel triest ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:42 schreef Bootje84 het volgende:
Maaruh Houniet en GoeRoe.. Hebben jullie er dan last van..? Laat mij toch lekker ff beetje leuk doen met de meiden hier...
Ik vind over het algemeen ook wel hopeloos als mannen over seks pratenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Maar je vindt me wel hopeloos overkomen....
ok!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:44 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik ben niet vies van tieten. Ik krijg alleen een klein beetje tieners met hun broek op hun knieien gevoel als ik jullie lees. Daarom
Hoezo, dat is toch een gewoon gespreksonderwerpquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik vind over het algemeen ook wel hopeloos als mannen over seks praten
Ben 2 jaar ouder dan jou. Maar goed. Je hoeft natuurlijk ook niet mee te lezen...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:45 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Naja ik kan je moeilijk vertellen wat je moet doen en laten maar ik vind het wel triest ja.
Ja, maar de meeste jongens doen er of kinderachtig over, of ze doen er veelste stoer overquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hoezo, dat is toch een gewoon gespreksonderwerp?
Dan jij. Dat jij twee jaar ouder dan ik ben zegt vrij weinig, blijkbaar...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ben 2 jaar ouder dan jou. Maar goed. Je hoeft natuurlijk ook niet mee te lezen...
Ja ligt er natuurlijk maar aan met wie je er over praat en hoe diegene tegenover seks staat, beetje generaliserend vanuit jou gezien hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, maar de meeste jongens doen er of kinderachtig over, of ze doen er veelste stoer over
Ik kijk er al naar uit, omdat ook te doen over een paar maandenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:54 schreef Piles het volgende:
Zo, was ik weerIk ging even een boek pakken, wat resulteerde in kamer opruimen puinruimen
Heb er net een kilo of 10 oud papier uitgesleept. Wat lucht dat heerlijk op, al je oude schoolwerk wegpleuren![]()
Maar niks gemist hier zie ik al
Middag G.
maar je had vanochtend niet zoiets van laat ik eens met het andere been uit bed stappen? Dat je iets kansloos vindt geen probleem. Die mening deel ik zelfs, maar op je er nou zo over op te windenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:50 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dan jij. Dat jij twee jaar ouder dan ik ben zegt vrij weinig, blijkbaar...
Ik moet nog een jaar, dus hopelijk niet teveel weggegooidquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:55 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik kijk er al naar uit, omdat ook te doen over een paar maanden
Waar heb je moeite mee dan..? Ik bedoel. Je maakt nu echt een punt van niets.. Ik heb het lekker over sex. Vind ik leuk. Ga dan niet lopen wanken dat ik een oversexte puber ofzo ben. Laat mensen in hun waarde. Ik klaag toch ook niet over jou..?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:50 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dan jij. Dat jij twee jaar ouder dan ik ben zegt vrij weinig, blijkbaar...
Jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:57 schreef HostiMeister het volgende:
Heuj, ik kom er zojuist achteren dat ik wel een rits heb
Ben ik nu een kutpuber?
Goed, poppetje gezien, nu foto weer wegquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waar heb je moeite mee dan..? Ik bedoel. Je maakt nu echt een punt van niets.. Ik heb het lekker over sex. Vind ik leuk. Ga dan niet lopen wanken dat ik een oversexte puber ofzo ben. Laat mensen in hun waarde. Ik klaag toch ook niet over jou..?
Daarnaast de moneyshot:
--liever niet--
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:58 schreef GoeRoe86 het volgende:
Piles
Ik vind het triest. Als ik het triest vind maak ik dat kenbaar. Als ik de enige ben die dat vind, dan merk ik dan snel genoeg en taai ik af.
Ja maar jij bent niet de enigequote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:58 schreef GoeRoe86 het volgende:
Piles
Ik vind het triest. Als ik het triest vind maak ik dat kenbaar. Als ik de enige ben die dat vind, dan merk ik dan snel genoeg en taai ik af.
Ik heb jou dan ook nooit kunnen betrappen op enige vorm van sexualiteitquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar das positief, want dan geldt het niet voor ons![]()
Mjah, dat punt hebben meerderen. Heb veel foto's met kort haar, lang haar enzquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:59 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh nee niks, ik herkende je alleen niet met je UI
Dat heb je met allesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, maar de meeste jongens doen er of kinderachtig over, of ze doen er veelste stoer over
Piles is dan ook de ideale schoonzoonquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:59 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb jou dan ook nooit kunnen betrappen op enige vorm van sexualiteit
Dank jequote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:59 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb jou dan ook nooit kunnen betrappen op enige vorm van sexualiteit
Beter dan je hele leven dezelfde look hebbenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Mjah, dat punt hebben meerderen. Heb veel foto's met kort haar, lang haar enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |