Kunnen jullie niet gewoon een keer modderworstelen en dan weer normaal doen tegen elkaar?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:23 schreef Californium het volgende:
[..]
dan heb je nooit 75 C gepast.. als ik 75B aanheb zitten ze hoogstens heel strak
ik vraag me gewoon af waarom ze ineens maar een halve cup heeft als ze ineens 1 maat kleiner draagt... dat gebeurd mij namelijk nooit....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet gewoon een keer modderworstelen en dan weer normaal doen tegen elkaar?
Ik zeg ook niet halve cup, ik zeg enkel dat er meer te zien is als dat ik fijn vind en dat ik mooi vind, dat zeg ik.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:28 schreef Californium het volgende:
[..]
ik vraag me gewoon af waarom ze ineens maar een halve cup heeft als ze ineens 1 maat kleiner draagt... dat gebeurd mij namelijk nooit....
Jezus Christus man kom je wat te kort ofzo, gastquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:27 schreef Bootje84 het volgende:
Puala, kan je je hyves PM-en..?
En was dat forum in jouw sig nou van jou..?
De bovenste niet, de onderste wel. En nu onthouden hequote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:27 schreef Bootje84 het volgende:
Puala, kan je je hyves PM-en..?
En was dat forum in jouw sig nou van jou..?
jawel, maar gaat ook niet alleen over deze opmerking.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:28 schreef Californium het volgende:
[..]
ik vraag me gewoon af waarom ze ineens maar een halve cup heeft als ze ineens 1 maat kleiner draagt... dat gebeurd mij namelijk nooit....
Ik denk het. Kan ook bijna niet anders.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Jezus Christus man kom je wat te kort ofzo, gast.
niet? das ook lekker hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:29 schreef Houniet het volgende:
Kleine meisjes!
uiterlijk dan, niet van 12 ofzo
owww....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jawel, maar gaat ook niet alleen over deze opmerking.
In the left corner... Californium... wearing.. nothing... In the right corner .. Puala... wearing nothingquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet gewoon een keer modderworstelen en dan weer normaal doen tegen elkaar?
quote:
ik wil een bikini...ofzo... das wel veul sexier dan niets aanhebbenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In the left corner... Californium... wearing.. nothing... In the right corner .. Puala... wearing nothing
LET'S GET READY TO RUMMMMMMMMMMMMBLE!!!
Die E/F komt hij tekortquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
je komt eerder wanhopig over schatquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
![]()
Ik zie graag mooie vrouwen. Jij niet?
Had je het nou gevonden @ hyves?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben wanhopig en zie graag mooie vrouwen. Jij niet?
quote:
Dat mag. Het zal me weinig bommen wat mensen van me denken. Als mensen denken dat ik wanhopig ben, chapeau. Zo denk ik ook weleens wat over mensen..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:33 schreef Californium het volgende:
[..]
je komt eerder wanhopig over schat
quote:
Ik mis ze wel jaquote:
Dat dus tering.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:33 schreef Californium het volgende:
[..]
je komt eerder wanhopig over schat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |