*Geeft PieterBas een klap in het gezicht* En nu aan het werk, vlegel!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:39 schreef PieterBas het volgende:
* PieterBas vertoond weer SOG-gedrag
Moet jij ook niet gewoon gaan werken ipv tijdens je werk anders dingen doen dan werk..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:40 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
*Geeft PieterBas een klap in het gezicht* En nu aan het werk, vlegel!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:42 schreef Bootje84 het volgende:
Maaruh Houniet en GoeRoe.. Hebben jullie er dan last van..? Laat mij toch lekker ff beetje leuk doen met de meiden hier...
Ben je vies van een beetje tieten enzo of gaat het je puur om de leeftijd?quote:
Maar je vindt me wel hopeloos overkomen....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat moet jij weten gast. Ik kan moeilijk dingen voor je bepalen.
Ik ben niet vies van tieten. Ik krijg alleen een klein beetje tieners met hun broek op hun knieien gevoel als ik jullie lees. Daaromquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ben je vies van een beetje tieten enzo of gaat het je puur om de leeftijd?
En ik heb knopen, dus de TT slaat niet op mij
Ja, dat is mijn mening alleen. Er staat toch niet dat je moet stoppen met dit alles?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Maar je vindt me wel hopeloos overkomen....
Naja ik kan je moeilijk vertellen wat je moet doen en laten maar ik vind het wel triest ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:42 schreef Bootje84 het volgende:
Maaruh Houniet en GoeRoe.. Hebben jullie er dan last van..? Laat mij toch lekker ff beetje leuk doen met de meiden hier...
Ik vind over het algemeen ook wel hopeloos als mannen over seks pratenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Maar je vindt me wel hopeloos overkomen....
ok!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:44 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik ben niet vies van tieten. Ik krijg alleen een klein beetje tieners met hun broek op hun knieien gevoel als ik jullie lees. Daarom
Hoezo, dat is toch een gewoon gespreksonderwerpquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik vind over het algemeen ook wel hopeloos als mannen over seks praten
Ben 2 jaar ouder dan jou. Maar goed. Je hoeft natuurlijk ook niet mee te lezen...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:45 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Naja ik kan je moeilijk vertellen wat je moet doen en laten maar ik vind het wel triest ja.
Ja, maar de meeste jongens doen er of kinderachtig over, of ze doen er veelste stoer overquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hoezo, dat is toch een gewoon gespreksonderwerp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |