Zwart spul, minder visceus dan motorolie, waar je roest mee kan oplossenquote:
Oh, dat drink ik niet. Laatst voor mijn verjaardag wat in huis gehaald, maar voor de rest van het jaar is er weinig frisdrank in huis. Of beter gezegd, geen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Zwart spul, minder visceus dan motorolie, waar je roest mee kan oplossen.
Je gaat straks terug?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:13 schreef Fha het volgende:
helluh
geen zin om zo lang te wachten op de les, dus lekker nu al thuis ipv kwart voor 7
Niets, jij spamt , maar dat is standaard.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:16 schreef JortK het volgende:
wtf gebeurt er?
check.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:17 schreef Pheno het volgende:
Of is Danny weer in de baggerlayout bezig?
Oh, Danny is weer bezig op een PHPtripquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:17 schreef JortK het volgende:
Die baggerlayout die tript.
Zoals ik me nu voel denk ik dat ik straks slaapquote:
Even FB in de gaten houden, de eerste zeurpieten moeten zo om de hoek komen kijken denk ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, Danny is weer bezig op een PHPtrip
Wat snap ik er wel aan?quote:
Niets, het ligt aan je browser.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:19 schreef JortK het volgende:
[..]
Even FB in de gaten houden, de eerste zeurpieten moeten zo om de hoek komen kijken denk ik
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jan_Slootquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:25 schreef OA het volgende:
[..]
Wat snap ik er wel aan?![]()
Wat is er zo grappig en waarom zou je iemand ontslaan daarvoor?
Daar kun je vet goed mee gooienquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:31 schreef Pien85 het volgende:
Zo, de gelatine pudding staat op te stijven
Eigenlijk is het de bedoeling dat ik m op eet...quote:
Ik snap nog steeds niet waarom het grappig is?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:29 schreef MPG het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jan_Sloot
Waarom kun jij OO zien?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:45 schreef OA het volgende:
Ik dacht altijd dat OO een verzinsel was... een grapje van oldbies, maar het bestaat echt...![]()
[ afbeelding ]
quote:
Dat kun je er inderdaad ook mee doenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het de bedoeling dat ik m op eet...
Die Stefan is nog wel een newbie qua usernummer...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:51 schreef OA het volgende:
Mart, misschien geeft deze printscreen meer duidelijkheid over het kunnen zien van OO...![]()
[ afbeelding ]
OO vond het geloof ik ook niet kunnen...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die Stefan is nog wel een newbie qua usernummer...
En terecht!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:03 schreef OA het volgende:
[..]
OO vond het geloof ik ook niet kunnen...
Le-Zen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:44 schreef OA het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom het grappig is?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die Stefan is nog wel een newbie qua usernummer...
Van de week wel inhalen dan, die urenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
En terecht!
Maar goed, ik ga eens richting trein. Wat vroeger ja, want ik reis via andere route... vanochtend seinstoring, en nu weer op mijn normale traject.
Ik heb het gelezen...quote:
Eens!quote:[..]
Een nieuwe oldbie![]()
Maar in dat geval vind ik dat wij KOF mogen krijgen.
Oldbies Only subforum. Alleen voor de users met usernummer 1 t/m 5000 en stefan.quote:
Nu nog begrijpen waarom een dergelijke compressie onmogelijk is.quote:
quote:[..]
Eens!
Ah, ik snap tquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Oldbies Only subforum. Alleen voor de users met usernummer 1 t/m 5000 en stefan.
Stage SC # 706 Met minnie Mouse naar een piratenfestijn :+quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:36 schreef Californium het volgende:
waren er nog liefhebbers van foto's van mij... een aantal mensen in ses hebben ze even naar boven getrokken
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Stage SC # 706 Met minnie Mouse naar een piratenfestijn :+
Hij zat zelfs onder mn ctrl-v
minnie mousequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |