Waarom kun jij OO zien?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:45 schreef OA het volgende:
Ik dacht altijd dat OO een verzinsel was... een grapje van oldbies, maar het bestaat echt...![]()
[ afbeelding ]
quote:
Dat kun je er inderdaad ook mee doenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het de bedoeling dat ik m op eet...
Die Stefan is nog wel een newbie qua usernummer...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:51 schreef OA het volgende:
Mart, misschien geeft deze printscreen meer duidelijkheid over het kunnen zien van OO...![]()
[ afbeelding ]
OO vond het geloof ik ook niet kunnen...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die Stefan is nog wel een newbie qua usernummer...
En terecht!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:03 schreef OA het volgende:
[..]
OO vond het geloof ik ook niet kunnen...
Le-Zen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:44 schreef OA het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom het grappig is?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die Stefan is nog wel een newbie qua usernummer...
Van de week wel inhalen dan, die urenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
En terecht!
Maar goed, ik ga eens richting trein. Wat vroeger ja, want ik reis via andere route... vanochtend seinstoring, en nu weer op mijn normale traject.
Ik heb het gelezen...quote:
Eens!quote:[..]
Een nieuwe oldbie![]()
Maar in dat geval vind ik dat wij KOF mogen krijgen.
Oldbies Only subforum. Alleen voor de users met usernummer 1 t/m 5000 en stefan.quote:
Nu nog begrijpen waarom een dergelijke compressie onmogelijk is.quote:
quote:[..]
Eens!
Ah, ik snap tquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Oldbies Only subforum. Alleen voor de users met usernummer 1 t/m 5000 en stefan.
Stage SC # 706 Met minnie Mouse naar een piratenfestijn :+quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:36 schreef Californium het volgende:
waren er nog liefhebbers van foto's van mij... een aantal mensen in ses hebben ze even naar boven getrokken
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Stage SC # 706 Met minnie Mouse naar een piratenfestijn :+
Hij zat zelfs onder mn ctrl-v
minnie mousequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |