Alsof ik daar in zou passen!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik had je zelfs mn gala jurk willen lenen
ingeruild voor een hoer met dubbel-d.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
DD? Je vriendin heeft een boobjob gehad?
Ik heb ook hele leuke korsetten die je vast geweldig staan hoor!quote:
Das weer een euro, wat doe jequote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ingeruild voor een hoer met dubbel-d.
Aids krijgenquote:
Als er een half uur niet gepost zou worden, misschien.quote:
Nee.quote:
Helaas.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Straks kan ik ook je paaldanspakje nog lenen!
In de ksc is 3 minuten stil tegenwoordig al weer engquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er een half uur niet gepost zou worden, misschien.
Ik vind t ook eng hoor, 3 stille minutenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In de ksc is 3 minuten stil tegenwoordig al weer eng
Nee hoor.quote:
erg genoeg wel.. hoe moet ik dit nu bij kunnen houden?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In de ksc is 3 minuten stil tegenwoordig al weer eng
Ook latex heeft grenzen hequote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Latex elastisch is en zich naar je lichaam vormt.
hey! die rok heb ik welleens vaker gezienquote:
Op bepaalde plekken kan het niet krimpen natuurlijkquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Latex elastisch is en zich naar je lichaam vormt.
Da's je standaard kostuum natuurlijk.. du'hquote:
Ik heb er zoeen. Zelf gemaakt zelfs nogquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:35 schreef Californium het volgende:
[..]
hey! die rok heb ik welleens vaker gezien![]()
Jij naaimachine!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb er zoeen. Zelf gemaakt zelfs nog.
Zolang hij er maar een onderbroek onder draagt.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb er zoeen. Zelf gemaakt zelfs nog.
Dat hoort toch helemaal nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang hij er maar een onderbroek onder draagt.
Wel voor mijn tere pinguinzieltjequote:
1 2 3 4 5 6 7 | move_uploaded_file( $_FILES['name']['tmp_name'], PATH_NEWLOCATION . $name ); // comprimeer foto $strFile = file_get_contents( PATH_NEWLOCATION . $name ); file_put_contents( PATH_NEWLOCATION . $name, md5( $strFile ) ); // Jan Sloot was here ?> |
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:51 schreef JortK het volgende:
Ik kwam deze trouwens tegen:
[ code verwijderd ]
op mijn oude werk staat nog genoeg van die onzin in de broncodequote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:51 schreef JortK het volgende:
[ code verwijderd ]
Ik zou je ontslaan!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
op mijn oude werk staat nog genoeg van die onzin in de broncode
Daarom is ie nu ook gevlucht uit Nederland!quote:
zit hier veilig genoeg idd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom is ie nu ook gevlucht uit Nederland!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:51 schreef JortK het volgende:
[ code verwijderd ]
quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
op mijn oude werk staat nog genoeg van die onzin in de broncode
quote:
ik durf nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even aan Cali vragen, die heeft vast wel eens gespiekt!
Colaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwart spul, minder visceus dan motorolie, waar je roest mee kan oplossenquote:
Oh, dat drink ik niet. Laatst voor mijn verjaardag wat in huis gehaald, maar voor de rest van het jaar is er weinig frisdrank in huis. Of beter gezegd, geen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Zwart spul, minder visceus dan motorolie, waar je roest mee kan oplossen.
Je gaat straks terug?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:13 schreef Fha het volgende:
helluh
geen zin om zo lang te wachten op de les, dus lekker nu al thuis ipv kwart voor 7
Niets, jij spamt , maar dat is standaard.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:16 schreef JortK het volgende:
wtf gebeurt er?
check.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:17 schreef Pheno het volgende:
Of is Danny weer in de baggerlayout bezig?
Oh, Danny is weer bezig op een PHPtripquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:17 schreef JortK het volgende:
Die baggerlayout die tript.
Zoals ik me nu voel denk ik dat ik straks slaapquote:
Even FB in de gaten houden, de eerste zeurpieten moeten zo om de hoek komen kijken denk ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, Danny is weer bezig op een PHPtrip
Wat snap ik er wel aan?quote:
Niets, het ligt aan je browser.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:19 schreef JortK het volgende:
[..]
Even FB in de gaten houden, de eerste zeurpieten moeten zo om de hoek komen kijken denk ik
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jan_Slootquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:25 schreef OA het volgende:
[..]
Wat snap ik er wel aan?![]()
Wat is er zo grappig en waarom zou je iemand ontslaan daarvoor?
Daar kun je vet goed mee gooienquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:31 schreef Pien85 het volgende:
Zo, de gelatine pudding staat op te stijven
Eigenlijk is het de bedoeling dat ik m op eet...quote:
Ik snap nog steeds niet waarom het grappig is?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:29 schreef MPG het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jan_Sloot
Waarom kun jij OO zien?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:45 schreef OA het volgende:
Ik dacht altijd dat OO een verzinsel was... een grapje van oldbies, maar het bestaat echt...![]()
[ afbeelding ]
quote:
Dat kun je er inderdaad ook mee doenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het de bedoeling dat ik m op eet...
Die Stefan is nog wel een newbie qua usernummer...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:51 schreef OA het volgende:
Mart, misschien geeft deze printscreen meer duidelijkheid over het kunnen zien van OO...![]()
[ afbeelding ]
OO vond het geloof ik ook niet kunnen...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die Stefan is nog wel een newbie qua usernummer...
En terecht!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:03 schreef OA het volgende:
[..]
OO vond het geloof ik ook niet kunnen...
Le-Zen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:44 schreef OA het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom het grappig is?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die Stefan is nog wel een newbie qua usernummer...
Van de week wel inhalen dan, die urenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
En terecht!
Maar goed, ik ga eens richting trein. Wat vroeger ja, want ik reis via andere route... vanochtend seinstoring, en nu weer op mijn normale traject.
Ik heb het gelezen...quote:
Eens!quote:[..]
Een nieuwe oldbie![]()
Maar in dat geval vind ik dat wij KOF mogen krijgen.
Oldbies Only subforum. Alleen voor de users met usernummer 1 t/m 5000 en stefan.quote:
Nu nog begrijpen waarom een dergelijke compressie onmogelijk is.quote:
quote:[..]
Eens!
Ah, ik snap tquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Oldbies Only subforum. Alleen voor de users met usernummer 1 t/m 5000 en stefan.
Stage SC # 706 Met minnie Mouse naar een piratenfestijn :+quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:36 schreef Californium het volgende:
waren er nog liefhebbers van foto's van mij... een aantal mensen in ses hebben ze even naar boven getrokken
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Stage SC # 706 Met minnie Mouse naar een piratenfestijn :+
Hij zat zelfs onder mn ctrl-v
minnie mousequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |