quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:54 schreef Gwywen het volgende:
Thema van vandaag: kleur. vierkantjes op de muur.
http://www.xlwoonoutlet.nl/xlwoonoutlet/html/general.asp?PID=1quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:34 schreef Pollewoppie het volgende:
Toch dat huis in Rotterdam (vorige deel, die van een miljoen) is wel geweldig kwa ligging!!!!!
Weet btw iemand waar ik die krukken van hierboven voor een leuk prijsje kan kopen??
Kijk eens op marktplaats zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:34 schreef Pollewoppie het volgende:
Toch dat huis in Rotterdam (vorige deel, die van een miljoen) is wel geweldig kwa ligging!!!!!
Weet btw iemand waar ik die krukken van hierboven voor een leuk prijsje kan kopen??
Ik zag ze volgens mij net in het gamma of karweikrantje staan voor iets van 50 euro......quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:34 schreef Pollewoppie het volgende:
Dat stalen plafond is echt verschrikkelijk, zeker in zo'n leuk huis!quote:
Nou hij is sfeervol. Vraag alleen niet wat voor sfeer!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:46 schreef Cothen het volgende:
"Via de openslaande deuren aan de achterzijde van de woonkamer bereikt u de zeer sfeervolle tuin":
[ afbeelding ]
Link
Oh mijn god, dit is de meest hilarische die ik hier ooit heb gezienquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:41 schreef Cothen het volgende:
[ afbeelding ]
De centimeter was zeker zoek bij de montage van de deuren...
Ja, origineelquote:Sfeervol pand met diverse originele details op zeer centrale locatie!
Ik hou hier eigenlijk wel van... Het brengt wat vrolijkheid in huis!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:54 schreef Gwywen het volgende:
Thema van vandaag: kleur.
Keukenthema: groen
[ afbeelding ]
Babykamer thema: oranje
[ afbeelding ]
Kinderkamer thema: aqua
[ afbeelding ]
Ouderkamer thema: groen
[ afbeelding ]
Nee wederom van een russische site. Maar ik ben geen funda-gebruiker en om tvp'tjes te plaatsen vind ik dan ook weer zo nutteloos. Natuurlijk kun je een bookmark maken maar 't is handiger als hij in je recente topics verschijnt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:16 schreef k_man het volgende:
Da's geen te koop staand huis van Funda hè?
wat voor een vloer zou dit zijn? Gietvloer ofzo? Vraag me af hoe moeilijk zoiets is en wat het zou kosten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:22 schreef soapie het volgende:
Even kwijlen....
[ afbeelding ]
Past niet echt bij de stijl van het huis maar wel mooi!!!!
Lijkt mij gewoon iets van vinyl of linoleum ofzo.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:29 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
wat voor een vloer zou dit zijn? Gietvloer ofzo? Vraag me af hoe moeilijk zoiets is en wat het zou kosten.
Inderdaad, meesterlijke OPquote:
Het is net alsof bijna alles met een groothoek geschoten is.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:22 schreef verita het volgende:
[..]
Inderdaad, meesterlijke OP![]()
Minimalisme ten top? Of ligt het aan het groothoekmonster?
[ afbeelding ]
Wat is er gebeurd met de rode tegeltjes bovenaan?
[ afbeelding ]
Mooi pand, trouwens
wat je ziet op die tegeltjes is schittering van het daglicht op het geglazuurde oppervlak.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:22 schreef verita het volgende:
[..]
Inderdaad, meesterlijke OP![]()
Minimalisme ten top? Of ligt het aan het groothoekmonster?
[ afbeelding ]
Wat is er gebeurd met de rode tegeltjes bovenaan?
[ afbeelding ]
Mooi pand, trouwens
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:30 schreef Volpez het volgende:
In Maastricht:
Niet zo opmerkelijke, beetje oud-aandoende buitenkant.
[ afbeelding ]
En dan deze binnenkant!
[ afbeelding ]
Edit: volgens mij is het huis al ooit voorbij gekomen, gezien de badkamer die ik ergens van herken.
Super mooi!quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:57 schreef k_man het volgende:
Boeiend detail... dit is het behang op de plee...
[ link | afbeelding ]
De benedenverdieping is schijnbaar in gebruik als kantoor.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:01 schreef Gwywen het volgende:
[ afbeelding ]
Verder een fantastisch huis!
Das wel een hele open keukenquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:01 schreef Gwywen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verder een fantastisch huis!
Wow das dus idd een spiegel.quote:
ik ookquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:36 schreef Volpez het volgende:
[..]
Wow das dus idd een spiegel.
Ik dacht dat er geen onderkastjes ofzo bij zaten!, dat alleen een frame met een plaat erop was.
da's meer een bloeiend detail.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:57 schreef k_man het volgende:
Boeiend detail... dit is het behang op de plee...
[ link | afbeelding ]
weerkaatsing van het licht.quote:Wat is er gebeurd met de rode tegeltjes bovenaan?
Keb echt het gevoel dat ik naar een paar apen kijk in een dierentuin.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:19 schreef Gwywen het volgende:
Ja, bobbeltegeltjes, van de Praxis![]()
Leuk huis hoor
[ afbeelding ]
Lekker ruim en zo
[ afbeelding ]
Lekker relaxen in de hangmatten![]()
[ afbeelding ]
Link
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |