Nee wederom van een russische site. Maar ik ben geen funda-gebruiker en om tvp'tjes te plaatsen vind ik dan ook weer zo nutteloos. Natuurlijk kun je een bookmark maken maar 't is handiger als hij in je recente topics verschijnt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:16 schreef k_man het volgende:
Da's geen te koop staand huis van Funda hè?
wat voor een vloer zou dit zijn? Gietvloer ofzo? Vraag me af hoe moeilijk zoiets is en wat het zou kosten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:22 schreef soapie het volgende:
Even kwijlen....
[ afbeelding ]
Past niet echt bij de stijl van het huis maar wel mooi!!!!
Lijkt mij gewoon iets van vinyl of linoleum ofzo.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:29 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
wat voor een vloer zou dit zijn? Gietvloer ofzo? Vraag me af hoe moeilijk zoiets is en wat het zou kosten.
Inderdaad, meesterlijke OPquote:
Het is net alsof bijna alles met een groothoek geschoten is.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:22 schreef verita het volgende:
[..]
Inderdaad, meesterlijke OP![]()
Minimalisme ten top? Of ligt het aan het groothoekmonster?
[ afbeelding ]
Wat is er gebeurd met de rode tegeltjes bovenaan?
[ afbeelding ]
Mooi pand, trouwens
wat je ziet op die tegeltjes is schittering van het daglicht op het geglazuurde oppervlak.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:22 schreef verita het volgende:
[..]
Inderdaad, meesterlijke OP![]()
Minimalisme ten top? Of ligt het aan het groothoekmonster?
[ afbeelding ]
Wat is er gebeurd met de rode tegeltjes bovenaan?
[ afbeelding ]
Mooi pand, trouwens
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:30 schreef Volpez het volgende:
In Maastricht:
Niet zo opmerkelijke, beetje oud-aandoende buitenkant.
[ afbeelding ]
En dan deze binnenkant!
[ afbeelding ]
Edit: volgens mij is het huis al ooit voorbij gekomen, gezien de badkamer die ik ergens van herken.
Super mooi!quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:57 schreef k_man het volgende:
Boeiend detail... dit is het behang op de plee...
[ link | afbeelding ]
De benedenverdieping is schijnbaar in gebruik als kantoor.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:01 schreef Gwywen het volgende:
[ afbeelding ]
Verder een fantastisch huis!
Das wel een hele open keukenquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:01 schreef Gwywen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verder een fantastisch huis!
Wow das dus idd een spiegel.quote:
ik ookquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:36 schreef Volpez het volgende:
[..]
Wow das dus idd een spiegel.
Ik dacht dat er geen onderkastjes ofzo bij zaten!, dat alleen een frame met een plaat erop was.
da's meer een bloeiend detail.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:57 schreef k_man het volgende:
Boeiend detail... dit is het behang op de plee...
[ link | afbeelding ]
weerkaatsing van het licht.quote:Wat is er gebeurd met de rode tegeltjes bovenaan?
Keb echt het gevoel dat ik naar een paar apen kijk in een dierentuin.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:19 schreef Gwywen het volgende:
Ja, bobbeltegeltjes, van de Praxis![]()
Leuk huis hoor
[ afbeelding ]
Lekker ruim en zo
[ afbeelding ]
Lekker relaxen in de hangmatten![]()
[ afbeelding ]
Link
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |