Lijkt mij niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:52 schreef Het_hupt het volgende:
gewoon een lief begripvolle maatje, waar je alles mee kunt delen.
uiterlijk maakt mij iig niets uit.
of ben ik nu te romantisch?
OMG!!!!!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:52 schreef Het_hupt het volgende:
gewoon een lief begripvolle maatje, waar je alles mee kunt delen.
uiterlijk maakt mij iig niets uit.
of ben ik nu te romantisch?
/carequote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:55 schreef Ripley het volgende:
[..]Dat vind ik zo'n a-seksuele jeukterm he
Hier nog eentje.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:55 schreef Ripley het volgende:
[..]Dat vind ik zo'n a-seksuele jeukterm he
dat zou idd heel goed mogelijk kunnen zijnquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:57 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hier nog eentje.
Mensen die op zoek zijn naar een maatje binnen een relatie, krijg ik al snel zo'n vrijwilligerswerk gevoel bij voor onderontwikkelden die niet klaar zijn voor de grote stap buiten de deur en daar iemand voor nodig hebben.
Dan neem je het wel heel letterlijk jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:57 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hier nog eentje.
Mensen die op zoek zijn naar een maatje binnen een relatie, krijg ik al snel zo'n vrijwilligerswerk gevoel bij voor onderontwikkelden die niet klaar zijn voor de grote stap buiten de deur en daar iemand voor nodig hebben.
Dit dekt de lading behoorlijk, alles wat je meer vraagt is vaak toch een vorm van zelfkastijding.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:48 schreef Ripley het volgende:
Goeie seks, weinig gezeik, niet totaal achterlijk en aardig om te zien. Dat is denk ik de gemene deler
Een 'levensgezel' dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:57 schreef Lastpost het volgende:
Hier nog eentje.
Tik je dit met je piemel of zo?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:35 schreef technojunk het volgende:
mestal gwoon een kut
maar goedt is dat die vaak ok op dezlefde plek zit as ze van uit de glijke hoek gefootograveert worde
Mwah, vind ik dan wel weer een kwaliteit die ik kan waarderen. Een vrouw die tenminste een beetje ballen heeft, in niet letterlijke zin.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:20 schreef katerwater het volgende:
Niets is erger dan een vrouw die je het gevoel geeft een sukkel te zijn.
Ik sluit me hier bij aan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:20 schreef katerwater het volgende:
Er moet iets aan haar uiterlijk zijn dat me boeit. Een ondeugend lachje, kraaiepootjes in de ogen, zwart krullend haar, altijd iets liefs.
Er moet iets aan haar innerlijk zijn dat me boeit. Dat is altijd iets kleins, dat ik pas ontdek als ik ze beter leer kennen.
We moeten goed met elkaar kunnen praten (én lachen).
Ik moet me op mijn gemak voelen bij haar. Niets is erger dan een vrouw die je het gevoel geeft een sukkel te zijn. Ik wil me niet schamen om mijn fouten bij haar.
Waar geloof je dan in? Liefde?quote:[b]Op dinsdag 20 januari 2009 16:43
- mensen die spiritueel zijn (heb ik niets mee.. ben wel gelovig, maar geloof niet in geesten enzo..)
Ik ben wel van huis uit katholiek, maar ik moet niets hebben van "wikkaheksen" en die gekkigheid. Doe mij maar lekker iemand die down 2 earth is.quote:
wtf versta je onder goede achtergrond? Bedoel je er zo eentje die geen slechte tijden kent omdat pappie altijd wel geld heeft en/of zo eentje die geen zak heb meegemaakt qua levenservaring?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:43 schreef Bootje84 het volgende:
Wat ik zoek in een vrouw..
Een vrouw met gevoel voor humor, levenslust, passie, initiatiefrijk, prettig gestoord, serieus op zn tijd, geil, lief, een béetje aanhankelijk (met mate), ambitieus, leuke uitstraling, goede achtergrond.
minpunten bij een vrouw:
- roken (direct exit)
- geldwolf (direct exit)
- bier drinken (vind ik niet vrouwelijk.. betekend niet exit, maar vind het een minpuntje)
- té vrouwelijk. (Beetje vrouwelijk geen probleem, maar niet huilen als je nagel breekt)
- drankorgel (kost me teveel breezers)
- inactief in bed
- saai
- mensen die spiritueel zijn (heb ik niets mee.. ben wel gelovig, maar geloof niet in geesten enzo..)
Qua achtergrond bedoel ik dan het liefste iemand die een beetje hetzelfde soort ouders als mij heeft. Geen arbeidersmentaliteit maar hart voor de zaak. Ik bedoel daar bijvoorbeeld mee dat het geen aso's zijn die iedereen een mouw proberen aan te naaien enzo. Gewoon normale mensen. Een beetje centen is zeer welkom.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:30 schreef Chocolate het volgende:
[..]
wtf versta je onder goede achtergrond? Bedoel je er zo eentje die geen slechte tijden kent omdat pappie altijd wel geld heeft en/of zo eentje die geen zak heb meegemaakt qua levenservaring?
daarnaast zou je echt afknappen op dat roken als ze de rest wel heeft? vraag ik me af...
Voor een taalnazi beheers je het Nederlands wel vrij belabberd zegquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Qua achtergrond bedoel ik dan het liefste iemand die een beetje hetzelfde soort ouders als mij heeft.
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:43 schreef Bootje84 het volgende:
Wat ik zoek in een vrouw..
Een vrouw met gevoel voor humor, levenslust, passie, initiatiefrijk, prettig gestoord, serieus op zn tijd, geil, lief, een béetje aanhankelijk (met mate), ambitieus, leuke uitstraling, goede achtergrond.
minpunten bij een vrouw:
- roken (direct exit)
- geldwolf (direct exit)
- bier drinken (vind ik niet vrouwelijk.. betekend niet exit, maar vind het een minpuntje)
- té vrouwelijk. (Beetje vrouwelijk geen probleem, maar niet huilen als je nagel breekt)
- drankorgel (kost me teveel breezers)
- inactief in bed
- saai
Ik vind het persoonlijk juist een pluspunt. Da's lekker makkelijk als ze gewoon met de kerels mee kan zuipen zonder dat je 1 of ander onuitspreekbaar drankje moet bestellen met je dubbele tongquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:49 schreef cesareborgia het volgende:
Bierdrinkende vrouw een minpunt ? hallo ?
Je moet als man toch wel het idee kunnen krijgen dat je enig nut hebt. Of beter gezegd, ze moet je het idee kunnen geven dat je als man enig nut hebt. Toneel of niet, dat heb ik toch niet door. Ze moet ook wel haar eigen dingetjes hebben, en dat mag best macraméeën zijn (eigenlijk kan alles, behalve paardrijden, maar dat is logisch (zelfs dat kan, maar dan alleen ergens hoog in bergen galopperend over vlaktes (en dan alleen met lang haar))).quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:39 schreef Em.ster het volgende:
Willen mannen uiteindelijk een lieve vrouw om te beschermen of toch juist een stoere dame die niet afhankelijk is van een man in haar leven?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:42 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Alles tegelijk, maar soms niet te veel.
Jesus, Ik kan er goed invinden. Al heb ik het idee dat je invulling de omschrijving is van een vrouw weinig tijd heeft. Mijn aanvulling zou dan ook zijn: een vrouw die kan genieten van de kleinere dingen in haar omgeving.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:44 schreef AgLarrr het volgende:
Hier heb ik na aanleiding van een Epic-fail date eens even over nagedacht... en het past niet helemaal in het lief / stoer plaatje, vooral ook omdat die termen van persoonlijke invulling afhankelijk zijn.
Behalve iemand die ik fysiek aantrekkelijk vind, wil ik een vrouw die bewust in het leven staat. Daar bedoel ik mee: iemand die in haar professionele leven serieus doelen nastreeft en keuzes maakt omdat ze daar gelukkig van wordt, zo niet nu, dan op de lange termijn. Daar bedoel ik ook mee: Iemand die buiten haar werk weet wat er in de wereld om haar heen gebeurt, zich betrokken voelt bij de maatschappij en juist daarom óók van het leven geniet.
En qua karakter... grote bek, klein hartje.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:48 schreef Ripley het volgende:
Goeie seks, weinig gezeik, niet totaal achterlijk en aardig om te zien. Dat is denk ik de gemene delerreteknap.
beide!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:39 schreef Em.ster het volgende:
Naar aanleiding van Wat zoeken vrouwen in mannen ?.
Willen mannen uiteindelijk een lieve vrouw om te beschermen of toch juist een stoere dame die niet afhankelijk is van een man in haar leven?
Goede achtergrond is wel belangrijk en roken isquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:30 schreef Chocolate het volgende:
[..]
wtf versta je onder goede achtergrond? Bedoel je er zo eentje die geen slechte tijden kent omdat pappie altijd wel geld heeft en/of zo eentje die geen zak heb meegemaakt qua levenservaring?
daarnaast zou je echt afknappen op dat roken als ze de rest wel heeft? vraag ik me af...
Ik hoop ooit een vrouw te treffen die beetje mijn lengte is, maar nog wel een vrouwelijk uiterlijk (1.85+)quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:50 schreef Godshand het volgende:
Een vrouw die:
-kleiner is dan mijn 176 cm
-slank
-lief is, maar wel haar eigen grenzen bewaakt
-voor mij knap (das zo subjectief)
-enige intelligentie heeft zodat je grapjes niet hoeft uit te leggen
-goede humor dus heeft
-die van mij en ik van haar kan leren
-geil en niet preuts
-open staat voor nieuwe dingen uit te proberen
-niet arrogant is, maar oprecht geinteresseerd kan zijn in mensen om haar heen (en dus niet mensen voor haar eigen verlangens nodig heeft)
-waar afspraken mee te maken valt en niet zich gedraagt zoals het haar uitkomt
Een vrouw van die lengtequote:Op woensdag 21 januari 2009 19:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik hoop ooit een vrouw te treffen die beetje mijn lengte is, maar nog wel een vrouwelijk uiterlijk (1.85+)
Dat is écht onwijs mooi, een mooie lange vrouw. Ben zelf bijna 2M
Als die dan 60 kilo wegen, zijn ze al gezet. Die van mij moeten dan meer etenquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:30 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Een vrouw van die lengte![]()
Doe mij maar 1m55-1m65
quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:53 schreef zwaaibaai het volgende:
Humor, geile sex, geen gezeik en met beide benen aan de grond. En niet al te lang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jij zoekt een VROUW?quote:Op donderdag 22 januari 2009 02:31 schreef Alec690 het volgende:
- Geen oneindige, saaie verhalen zonder clue.
- Niet iemand die constant problemen heeft met van alles en nog wat, waar uiteraard altijd over gepraat moet worden.
Dat en onschuldig schattig of lekker dirty op zn tijd.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:23 schreef EvilMarc het volgende:
Uniek, intelligent, grappig, openminded, bourgondisch, lief, uitdagend, rustig, charmant, kan kleine dingen/gebaren waarderen.
Absolute afknapper: niet grappig: niet werkelijk, hartelijk kunnen lachen om haar grappen (elke man weet wel wat ik bedoel).
k tiep gwoon mestal met 1 handtquote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:04 schreef n8n het volgende:
Een fijne dame:
[..]
Dat en onschuldig schattig of lekker dirty op zn tijd.
60kg is dan inderdaad te veel ja.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als die dan 60 kilo wegen, zijn ze al gezet. Die van mij moeten dan meer eten
Na al die jaren kwam je tot dat besluit?quote:Op zondag 25 januari 2009 23:53 schreef StupidByNature het volgende:
Ik heb jarenlang de leunstoelpsycholoog uitgehangen. Dat doe ik niet meer.
Ja, toen pas. Toen het eenmaal aan de gang was vond ik het de normaalste zaak van de wereld, dat doe je gewoon in een relatie. Dat ik dan nog na jarenlange "bewezen diensten" alsnog aan de kant wordt gezet, daar dacht ik niet aan. Naïef, ik weet het. Maar de eerstvolgende vriendin die haar hoofd niet op orde kan krijgen mag van mij nu vrij snel wieberen. Die relatie heeft me een stuk cynischer gemaakt.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:26 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Na al die jaren kwam je tot dat besluit?
Sorry meneer taalnazi, ik stoorde me eraanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:26 schreef Bootje84 het volgende:
iedereen een mouw oor proberen aan te naaien enzo.
al een heel mooi begin van hoe ik het zelf ook ziequote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:46 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat ik zoek in een meisje is humor, intelligentie, bredere interesses dan winkelen, niet te afwachtend in bed en eentje die met een enkele zin door de rookgordijnen heen kan prikken die ik soms voor mezelf optrek. En waarschijnlijk nog wel veel meer ook.
Waarom ik iemand zou moeten zoeken die ik moet beschermen gaat een beetje langs me. Als de situatie zich voordoet zal ik het doen hoor, daar niet van, maar het is nou niet bepaald een eigenschap van de perfecte vrouw
Hmm, ik ben blij dat ik dat al vrij vroeg meegemaakt heb. En weet je wat het ergste is met dat soort vrouwen? Precies wat jij hebt meegemaakt. Zodra ze mede dankzij jou hun leven weer op de rails hebben en de toekomst weer een beetje zonniger in zien, heb je nog eens goed kans dat ze je nog dumpen ook. Dan willen ze weer alles uit het leven halen en is het maar de vraag of jij daar dan nog in past. Feitelijk kun je het dus nauwelijks goed doen en moet je maar hopen dat je steun zich niet tegen je keert.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:26 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Ja, toen pas. Toen het eenmaal aan de gang was vond ik het de normaalste zaak van de wereld, dat doe je gewoon in een relatie. Dat ik dan nog na jarenlange "bewezen diensten" alsnog aan de kant wordt gezet, daar dacht ik niet aan. Naïef, ik weet het. Maar de eerstvolgende vriendin die haar hoofd niet op orde kan krijgen mag van mij nu vrij snel wieberen. Die relatie heeft me een stuk cynischer gemaakt.
Je beschrijft zo'n beetje wat iedere man niet wil. De een accepteert het alleen tot een grotere mate dan een ander. Hoeveel geklaag moet er zijn geweest voordat jij een relatie beëindigt? Hoeveel manipuleergedrag moet er zijn toegepast voordat je er wat aan doet? Dat ligt voor iedereen weer anders.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:54 schreef Friek_ het volgende:
Ik weet eigenlijk eerder wat ik niet zoek in een vrouw dan wel. Wat ik niet zoek in een vrouw:Geklaag.
Vinden ze enorm ik lekker (ik ook af en toe), maar soms iets te lekker dat alles het slachtoffer ervan wordt. Dan is dan weer niet goed, dan dat niet, dan dat niet. "Drink eens niet zoveel!" en dan weer "Praat eens wat met m'n vriendinnen!". Op beide kan ik niet anders dan een enorme middelvinger reageren. Punt één: ik bepaald zelf hoeveel ik drink, punt twee: ik ben verdomme geen entertainmentmonkey. Ik lul wel als ik er zin in heb.Manipuleergedrag.
Begrijp me niet verkeerd, me ergens op proberen te wijzen vind ik totaal niet verkeerd. Ik ben niet het persoon dat uitschreeuwt "Zo ben ik nu eenmaal!" en zo wil ontkomen aan enige verantwoordelijkheid of zelfreflectie. Maar bij vrouwen gaat het vaak helaas niet om opbouwende kritiek; die willen je proberen te veranderen in het ideaalbeeld dat zij in hun hoofd hebben. Ken je die breezersletjes die gaan voor die Marokkaanse macho's met de bontkraag? Stiekem ergens hopen ze in hun hart dat ze niet zo afstandelijk en bot tegen hun zullen zijn. Dat ze wel liefde voor hen voelen en dat anders bij hun wordt. Met andere woorden: dat ze hun kunnen veranderen in een plaatje dat ze in hun kop hebben. Laat ik je even uit je droom helpen: it isn't going to happen.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:18 schreef Friek_ het volgende:
Oh trouwens, het liefste zou ik willen dat vrouwen over het algemeen niet zo materialistisch waren (nesteldrang, koopzucht, om de twee maanden naar de Ikea), maar ik denk dat dat nagenoeg onmogelijk is. Elke vrouw houdt van een uitbarsting van kapitalisme op een koopavond om daarna volledig materieel bevredigd thuis te komen.
Sad but true. Het allerergste is nog dat ze toen het wat beter ging met haar mij heeft gedumpt en nog geen 2 maanden later weer met haar ex-vriend, waarmee ik haar al die jaren gewoon om heb laten gaan (tja, als je daar al geen vertrouwen in hebt...), de draad heeft opgepakt. Ik wil er niet eens over nadenken of er niet al langer meer is gebeurd tussen die twee.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hmm, ik ben blij dat ik dat al vrij vroeg meegemaakt heb. En weet je wat het ergste is met dat soort vrouwen? Precies wat jij hebt meegemaakt. Zodra ze mede dankzij jou hun leven weer op de rails hebben en de toekomst weer een beetje zonniger in zien, heb je nog eens goed kans dat ze je nog dumpen ook. Dan willen ze weer alles uit het leven halen en is het maar de vraag of jij daar dan nog in past. Feitelijk kun je het dus nauwelijks goed doen en moet je maar hopen dat je steun zich niet tegen je keert.
quote:Op maandag 26 januari 2009 00:24 schreef BlaZ het volgende:
[..]
60kg is dan inderdaad te veel ja.
50kg is beter.
Euh, iedereen moet hier in ieder geval voor zichzelf spreken. Ik kijk in ieder geval niet naar een kilootje meer of minder.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:08 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Nee, het verbaast me dat jullie 60KG veel vinden en 50KG beter vinden.
Heel herkenbaar, ja.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:28 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Sad but true. Het allerergste is nog dat ze toen het wat beter ging met haar mij heeft gedumpt en nog geen 2 maanden later weer met haar ex-vriend, waarmee ik haar al die jaren gewoon om heb laten gaan (tja, als je daar al geen vertrouwen in hebt...), de draad heeft opgepakt. Ik wil er niet eens over nadenken of er niet al langer meer is gebeurd tussen die twee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |