Jesus, Ik kan er goed invinden. Al heb ik het idee dat je invulling de omschrijving is van een vrouw weinig tijd heeft. Mijn aanvulling zou dan ook zijn: een vrouw die kan genieten van de kleinere dingen in haar omgeving.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:44 schreef AgLarrr het volgende:
Hier heb ik na aanleiding van een Epic-fail date eens even over nagedacht... en het past niet helemaal in het lief / stoer plaatje, vooral ook omdat die termen van persoonlijke invulling afhankelijk zijn.
Behalve iemand die ik fysiek aantrekkelijk vind, wil ik een vrouw die bewust in het leven staat. Daar bedoel ik mee: iemand die in haar professionele leven serieus doelen nastreeft en keuzes maakt omdat ze daar gelukkig van wordt, zo niet nu, dan op de lange termijn. Daar bedoel ik ook mee: Iemand die buiten haar werk weet wat er in de wereld om haar heen gebeurt, zich betrokken voelt bij de maatschappij en juist daarom óók van het leven geniet.
En qua karakter... grote bek, klein hartje.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:48 schreef Ripley het volgende:
Goeie seks, weinig gezeik, niet totaal achterlijk en aardig om te zien. Dat is denk ik de gemene delerreteknap.
beide!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:39 schreef Em.ster het volgende:
Naar aanleiding van Wat zoeken vrouwen in mannen ?.
Willen mannen uiteindelijk een lieve vrouw om te beschermen of toch juist een stoere dame die niet afhankelijk is van een man in haar leven?
Goede achtergrond is wel belangrijk en roken isquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:30 schreef Chocolate het volgende:
[..]
wtf versta je onder goede achtergrond? Bedoel je er zo eentje die geen slechte tijden kent omdat pappie altijd wel geld heeft en/of zo eentje die geen zak heb meegemaakt qua levenservaring?
daarnaast zou je echt afknappen op dat roken als ze de rest wel heeft? vraag ik me af...
Ik hoop ooit een vrouw te treffen die beetje mijn lengte is, maar nog wel een vrouwelijk uiterlijk (1.85+)quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:50 schreef Godshand het volgende:
Een vrouw die:
-kleiner is dan mijn 176 cm
-slank
-lief is, maar wel haar eigen grenzen bewaakt
-voor mij knap (das zo subjectief)
-enige intelligentie heeft zodat je grapjes niet hoeft uit te leggen
-goede humor dus heeft
-die van mij en ik van haar kan leren
-geil en niet preuts
-open staat voor nieuwe dingen uit te proberen
-niet arrogant is, maar oprecht geinteresseerd kan zijn in mensen om haar heen (en dus niet mensen voor haar eigen verlangens nodig heeft)
-waar afspraken mee te maken valt en niet zich gedraagt zoals het haar uitkomt
Een vrouw van die lengtequote:Op woensdag 21 januari 2009 19:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik hoop ooit een vrouw te treffen die beetje mijn lengte is, maar nog wel een vrouwelijk uiterlijk (1.85+)
Dat is écht onwijs mooi, een mooie lange vrouw. Ben zelf bijna 2M
Als die dan 60 kilo wegen, zijn ze al gezet. Die van mij moeten dan meer etenquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:30 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Een vrouw van die lengte![]()
Doe mij maar 1m55-1m65
quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:53 schreef zwaaibaai het volgende:
Humor, geile sex, geen gezeik en met beide benen aan de grond. En niet al te lang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jij zoekt een VROUW?quote:Op donderdag 22 januari 2009 02:31 schreef Alec690 het volgende:
- Geen oneindige, saaie verhalen zonder clue.
- Niet iemand die constant problemen heeft met van alles en nog wat, waar uiteraard altijd over gepraat moet worden.
Dat en onschuldig schattig of lekker dirty op zn tijd.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:23 schreef EvilMarc het volgende:
Uniek, intelligent, grappig, openminded, bourgondisch, lief, uitdagend, rustig, charmant, kan kleine dingen/gebaren waarderen.
Absolute afknapper: niet grappig: niet werkelijk, hartelijk kunnen lachen om haar grappen (elke man weet wel wat ik bedoel).
k tiep gwoon mestal met 1 handtquote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:04 schreef n8n het volgende:
Een fijne dame:
[..]
Dat en onschuldig schattig of lekker dirty op zn tijd.
60kg is dan inderdaad te veel ja.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als die dan 60 kilo wegen, zijn ze al gezet. Die van mij moeten dan meer eten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |