Lijkt mij niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:52 schreef Het_hupt het volgende:
gewoon een lief begripvolle maatje, waar je alles mee kunt delen.
uiterlijk maakt mij iig niets uit.
of ben ik nu te romantisch?
OMG!!!!!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:52 schreef Het_hupt het volgende:
gewoon een lief begripvolle maatje, waar je alles mee kunt delen.
uiterlijk maakt mij iig niets uit.
of ben ik nu te romantisch?
/carequote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:55 schreef Ripley het volgende:
[..]Dat vind ik zo'n a-seksuele jeukterm he
Hier nog eentje.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:55 schreef Ripley het volgende:
[..]Dat vind ik zo'n a-seksuele jeukterm he
dat zou idd heel goed mogelijk kunnen zijnquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:57 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hier nog eentje.
Mensen die op zoek zijn naar een maatje binnen een relatie, krijg ik al snel zo'n vrijwilligerswerk gevoel bij voor onderontwikkelden die niet klaar zijn voor de grote stap buiten de deur en daar iemand voor nodig hebben.
Dan neem je het wel heel letterlijk jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:57 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hier nog eentje.
Mensen die op zoek zijn naar een maatje binnen een relatie, krijg ik al snel zo'n vrijwilligerswerk gevoel bij voor onderontwikkelden die niet klaar zijn voor de grote stap buiten de deur en daar iemand voor nodig hebben.
Dit dekt de lading behoorlijk, alles wat je meer vraagt is vaak toch een vorm van zelfkastijding.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:48 schreef Ripley het volgende:
Goeie seks, weinig gezeik, niet totaal achterlijk en aardig om te zien. Dat is denk ik de gemene deler
Een 'levensgezel' dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:57 schreef Lastpost het volgende:
Hier nog eentje.
Tik je dit met je piemel of zo?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:35 schreef technojunk het volgende:
mestal gwoon een kut
maar goedt is dat die vaak ok op dezlefde plek zit as ze van uit de glijke hoek gefootograveert worde
Mwah, vind ik dan wel weer een kwaliteit die ik kan waarderen. Een vrouw die tenminste een beetje ballen heeft, in niet letterlijke zin.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:20 schreef katerwater het volgende:
Niets is erger dan een vrouw die je het gevoel geeft een sukkel te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |