quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:47 schreef appelsientje het volgende:
De Beursvloer #39: Europa klimt uit dal op 'Obama Day' de titel klopt ook niet meer
die van mij kwamen nooit meer uit het rood weg stond nog steeds rond de 40 procent min, dan maar we, ik zie de beurs komende tijd niet meer heel hard omhoog gaan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:06 schreef De.Marcus het volgende:
ik hou mn longs nog even aan... kruipt langzaam omhoog
Nederlands PPT? ik sta nergens meer van versteld.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:21 schreef Lemans24 het volgende:
En ineens als een speer omhoog? Weird.
Die steun is zo zacht als boter, maar goed.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:33 schreef edwinh het volgende:
Weerstand 1 271,91 Steun 1 239,37
Weerstand 2 291,13 Steun 2 228,49
ben benieuwd
AEX volgt de futures als een laffe hond. Dat wil zeggen dat de Amerikaanse futures op het moment al in de koersen verwerkt zit hequote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:37 schreef TeringHenkie het volgende:
AEX daalt toch nog wel, VS futures staan negatief
17:20 op RTL4.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:10 schreef SjonLok het volgende:
hoe laat begint het augurken van Obama eigenlijk?
quote:President Obama: De Belofte
Live verslag van de inauguratie van de
44ste president van de Verenigde Staten
van Amerika.
Met ruimschoots aandacht voor het
afleggen van de ambtseed door Barack
Obama en de daaropvolgende toespraak
van de man op wie de ogen en de hoop
van de hele wereld zijn gericht.
Met bijdragen vanuit de Verenigde
Staten van correspondent Erik Mouthaan
en verslaggever Antoin Peeters.
/ Di 20-01 / 17:19
ik durf er wel een gokje op te wagen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:18 schreef M.Melandri het volgende:
Dusss wie durft er longs te nemen vlak voor sluiting?
Air-France begint interessant te worden, waarom daalt ie zo?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:49 schreef Lemans24 het volgende:
Gaat best hard nu, misschien hebben we de day-high wel gehad.
De 240 eraan en ING staat al bijna op z'n all-time low! Die gaat naar Aegon-niveaus.
De prijs van AirFrance-KLM wordt ook steeds interessanter. Hopelijk valt die later dit jaar nog aan te schaffen voor 5 á 6 euro.
Air-France had slechte verwachtingen aangekondigd. Ik heb in ieder geval op de bodem wat gekocht. Dat gaan we hopelijk naar boven bijstellen de komende periode.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Air-France begint interessant te worden, waarom daalt ie zo?
Toch denk ik dat er nog flink wat vanaf kan. Heel veel aandelen worden nu interessant, maar het is nog te vroeg.
Het is echt onduidelijk waar de beurs nu heen gaat. Ik hoop op Obama-euforie zodat ik short kan gaan ivm de bedrijfscijfers. Maar niet alle bedrijfscijfers zullen barslecht zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:12 schreef edwinh het volgende:
[..]
die van mij kwamen nooit meer uit het rood weg stond nog steeds rond de 40 procent min, dan maar we, ik zie de beurs komende tijd niet meer heel hard omhoog gaan.
ik ga nog wel op philips long gokken komen binnen enkele dagen met jaarcijfers die kunnen wel eens mee vallen denk ik........PBerends durf je het ook aan?
Maar dat was nog voor de overname van KLM. Dit niveau is al redelijk ernstig te noemen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:39 schreef pberends het volgende:
Ik zie dat Air France in 2003 nog lager stond dan nu, dus dat niveau kan sowieso wel gehaald worden. Maar een bearrally omhoog zou eventueel tussentijds kunnen.
Change!quote:
Als we echt naar 238 ofzo zakken kan het best wel eens hard naar de 220 gaanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:48 schreef M.Melandri het volgende:
Nieuwe aanval 240 lijkt eraan te komen
De hel breekt pas los als Obama zometeen zegt dat hij short zit!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:52 schreef lammegiraf het volgende:
ik vrees ook dat het er niet zo gunstig uitziet. Zit er zelfs over te denken wat shorts aan te schaffen.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:54 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
De hel breekt pas los als Obama zometeen zegt dat hij short zit!
Neequote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:02 schreef RvLaak het volgende:
Gaan we nog door de 8K op de DJ vandaag, denken jullie?
Hebben die dan nooit een vrije dagquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:03 schreef M.Melandri het volgende:
Kan me niet voorstellen dat PPT dat laat gebeuren.....
Gisteren...quote:
Zeker de "winst" die naar ING vloeit... ze hebben zwaar cash nodig.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:12 schreef M.Melandri het volgende:
Snap ik idd ook niet er is toch wel voldoende volume lijkt me...
Zou je denken?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:33 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.rtl.nl/compone(...)s_hans.avi_plain.xml
15:00 Financiële sector te groot voor Nederland?
Grootste eindejaarsrally sinds 1929 !quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:49 schreef pberends het volgende:
S&P had eigenlijk een absurde bearmarketrally van 21 november tot 6 januari. Er kwam toen maar liefst 27% bij; van 740 naar 940 intraday.
Idd ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:14 schreef pberends het volgende:
20-01-2009: 1x SS236 á 1,21 (verkocht) nettowinst: 0,06 euro
20-01-2009: 1x SS236 á 1,15 (gekocht)
Nou toch netjes een rendement van 5,2% in 10 minuten, das meer dan je op Icesave kreeg.
Dat is idd zuur aangezien we nu steeds net niet door de 240 brekenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:51 schreef goeiemoggel het volgende:
[..]
Idd ja.
Ik had om 12.30 wat Sprinters Long 240 gekocht, jammer dat die nét klapten daarna (239,91). Ze zijn trouwens wel snel bij de ING want de restwaarde staat alweer op m'n rekening (0,71 gekocht, 0,65 teruggekregen).
Ik had ze gekocht om even snel wat te spelen (ook maar heel weinig) en had ze vermoedelijk (altijd lastig beoordelen achteraf natuurlijk) kort na de piek op 244 (ongeveer 13.20) alweer verkocht.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:06 schreef Lemans24 het volgende:
Misschien ben je er blij mee: om 17:01 was de AEX weer even 239,94.
Je ziet regelmatig flinke intraday schommelingen van de AEX. Daar kan je van profiteren als je op het juiste moment long of short gaat. Op die manier kan je zelfs in een neergaande markt verdienen met longs, en andersom natuurlijk ook. Het is volgens mij dan wel belangrijk om je stoploss goed uit te kiezen. Je kan nooit het exacte omkeermoment bepalen, dus moet je enige marge in acht nemen. Als je long wil gaan op het moment dat de AEX op 241 staat, dan kan je het beste een SL 235 of 230 kopen. De hefboom is nog steeds groot genoeg om flinke winst te maken als de AEX naar 244 stijgt, terwijl je niet direct (een groot deel van) je ivnestering kwijtraakt als de AEX een fractie daalt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:51 schreef goeiemoggel het volgende:
Ik had om 12.30 wat Sprinters Long 240 gekocht, jammer dat die nét klapten daarna (239,91).
En bij een hoop anderen ook:quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:21 schreef M.Melandri het volgende:
Wat een afstort bij ING zeg!
Wat raar, de koersdoelen van analisten zijn toch vrij positief...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:28 schreef M.Melandri het volgende:
Wat een paniek daar bij ING zeg. Ben benieuwd met nabeurs....
hmm, ik hoop juiste dat ing snel spinter short 250 uitbrengt, dan wissel ik mijn 260's in.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:29 schreef pberends het volgende:
Ik heb 40 longs gekocht op AEX -2,2%. Heb er weinig vertrouwen in, maar een Obama-rally zou me enerzijds niets verbazen later vandaag.
LOLquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:31 schreef M.Melandri het volgende:
Denk dat tom muller alles bestens de deur uit gooide
beetje laat , zal het wel tijd zijn om weer in te stappenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:33 schreef M.Melandri het volgende:
Tom Muller is gedraaid:''ING verkopen en je cash lekker laten liggen''
Sterke rally's in financials zou me niets verbazen. Maar ik zou me vingers er niet aan branden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:15 schreef henkway het volgende:
[..]
beetje laat , zal het wel tijd zijn om weer in te stappen
De Nederlandse staat is too small to prevent ING from failingquote:
Era of Obama: S&P -3%quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:51 schreef ItaloDancer het volgende:
Nou Obama wordt niet erg vrolijk onthaald op Wall Street.
Grootste font size op MarketWatch ooit: http://www.marketwatch.com/
ik niet heb er nog 75 met momenteel -7%quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:51 schreef M.Melandri het volgende:
ASML shorts ook wat te vroeg de deur uit gedaan
Heb je gezien toen hij de eed moest afleggen en hij dat bijna verklootte?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:51 schreef ItaloDancer het volgende:
Nou Obama wordt niet erg vrolijk onthaald op Wall Street.
Grootste font size op MarketWatch ooit: http://www.marketwatch.com/
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:24 schreef SeLang het volgende:
[..]
Heb je gezien toen hij de eed moest afleggen en hij dat bijna verklootte?
Meteen steeg de beurs een beetje, kennelijk in de hoop dat hij toch maar geen president ging worden.
Toch zijn er aandelen verhandeld. Welke mafkees koopt deze aandelen in Godsnaam?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:48 schreef SeLang het volgende:
Die Britse banken zijn vandaag gewoon alweer door het putje gegaan
RBS -11,21%
Barclays -17,16%
Lloyds TSB -31,08%
Mensen die short zaten nemen hun winst want ze gaan op vakantie.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Toch zijn er aandelen verhandeld. Welke mafkees koopt deze aandelen in Godsnaam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |