quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:47 schreef appelsientje het volgende:
De Beursvloer #39: Europa klimt uit dal op 'Obama Day' de titel klopt ook niet meer
die van mij kwamen nooit meer uit het rood weg stond nog steeds rond de 40 procent min, dan maar we, ik zie de beurs komende tijd niet meer heel hard omhoog gaan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:06 schreef De.Marcus het volgende:
ik hou mn longs nog even aan... kruipt langzaam omhoog
Nederlands PPT? ik sta nergens meer van versteld.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:21 schreef Lemans24 het volgende:
En ineens als een speer omhoog? Weird.
Die steun is zo zacht als boter, maar goed.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:33 schreef edwinh het volgende:
Weerstand 1 271,91 Steun 1 239,37
Weerstand 2 291,13 Steun 2 228,49
ben benieuwd
AEX volgt de futures als een laffe hond. Dat wil zeggen dat de Amerikaanse futures op het moment al in de koersen verwerkt zit hequote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:37 schreef TeringHenkie het volgende:
AEX daalt toch nog wel, VS futures staan negatief
17:20 op RTL4.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:10 schreef SjonLok het volgende:
hoe laat begint het augurken van Obama eigenlijk?
quote:President Obama: De Belofte
Live verslag van de inauguratie van de
44ste president van de Verenigde Staten
van Amerika.
Met ruimschoots aandacht voor het
afleggen van de ambtseed door Barack
Obama en de daaropvolgende toespraak
van de man op wie de ogen en de hoop
van de hele wereld zijn gericht.
Met bijdragen vanuit de Verenigde
Staten van correspondent Erik Mouthaan
en verslaggever Antoin Peeters.
/ Di 20-01 / 17:19
ik durf er wel een gokje op te wagen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:18 schreef M.Melandri het volgende:
Dusss wie durft er longs te nemen vlak voor sluiting?
Air-France begint interessant te worden, waarom daalt ie zo?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:49 schreef Lemans24 het volgende:
Gaat best hard nu, misschien hebben we de day-high wel gehad.
De 240 eraan en ING staat al bijna op z'n all-time low! Die gaat naar Aegon-niveaus.
De prijs van AirFrance-KLM wordt ook steeds interessanter. Hopelijk valt die later dit jaar nog aan te schaffen voor 5 á 6 euro.
Air-France had slechte verwachtingen aangekondigd. Ik heb in ieder geval op de bodem wat gekocht. Dat gaan we hopelijk naar boven bijstellen de komende periode.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Air-France begint interessant te worden, waarom daalt ie zo?
Toch denk ik dat er nog flink wat vanaf kan. Heel veel aandelen worden nu interessant, maar het is nog te vroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |