Het is echt onduidelijk waar de beurs nu heen gaat. Ik hoop op Obama-euforie zodat ik short kan gaan ivm de bedrijfscijfers. Maar niet alle bedrijfscijfers zullen barslecht zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:12 schreef edwinh het volgende:
[..]
die van mij kwamen nooit meer uit het rood weg stond nog steeds rond de 40 procent min, dan maar we, ik zie de beurs komende tijd niet meer heel hard omhoog gaan.
ik ga nog wel op philips long gokken komen binnen enkele dagen met jaarcijfers die kunnen wel eens mee vallen denk ik........PBerends durf je het ook aan?
Maar dat was nog voor de overname van KLM. Dit niveau is al redelijk ernstig te noemen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:39 schreef pberends het volgende:
Ik zie dat Air France in 2003 nog lager stond dan nu, dus dat niveau kan sowieso wel gehaald worden. Maar een bearrally omhoog zou eventueel tussentijds kunnen.
Change!quote:
Als we echt naar 238 ofzo zakken kan het best wel eens hard naar de 220 gaanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:48 schreef M.Melandri het volgende:
Nieuwe aanval 240 lijkt eraan te komen
De hel breekt pas los als Obama zometeen zegt dat hij short zit!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:52 schreef lammegiraf het volgende:
ik vrees ook dat het er niet zo gunstig uitziet. Zit er zelfs over te denken wat shorts aan te schaffen.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:54 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
De hel breekt pas los als Obama zometeen zegt dat hij short zit!
Neequote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:02 schreef RvLaak het volgende:
Gaan we nog door de 8K op de DJ vandaag, denken jullie?
Hebben die dan nooit een vrije dagquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:03 schreef M.Melandri het volgende:
Kan me niet voorstellen dat PPT dat laat gebeuren.....
Gisteren...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |